AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Hva er best og verst?? å ta med seg en gammel bilstol som enn kan bruke bakovervendt eller leige stol i lag med bil. Vet at stolene der er både gamle og så må dei monterest fremover vendt. Er til et barn som vil vere 16 mnd når vi reiser.. grunnen for at jeg går for en gammel stol er pga at jeg ikke har eget flysete til barnet ( flyet er fult så får ikke kjøpt heller) så må sende stolen som bagasje. Så då vil jeg ikke sende en nye stol for å si det slik. Anonymkode: 2467d...8cb
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Bakovervendt. Alltid. Anonymkode: 98038...935 2
Minlillelykke Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Ville hatt med stol, og leid beskyttelsesbag til den fra barnombord. Vi har alltid mes vår izi plus, pakket i en sånn bag. Aldri opplevd at stolen har blitt ødelagt. Reiser mye.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 Syden er området rundt hele middelhavet innkludert kanariøyene. Et område med varierende standar på alt. Hvorfor ikke spesifisere land/område? Anonymkode: 42469...f9c 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 De fleste utleiefirmaer har bilstoler, så jeg ville heller leid gjennom dem Anonymkode: 02427...930
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #7 Skrevet 1. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste utleiefirmaer har bilstoler, så jeg ville heller leid gjennom dem Anonymkode: 02427...930 Dette ville jeg ikke gjort, for da vet man ikke hva man får. Ville kjøpt en brukt TwoWay og tatt med den. Den tåler en støyt så kan fint sendes som bagasje. Anonymkode: bb7c1...716
Gjest Sisti Skrevet 1. mai 2018 #8 Skrevet 1. mai 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Syden er området rundt hele middelhavet innkludert kanariøyene. Et område med varierende standar på alt. Hvorfor ikke spesifisere land/område? Anonymkode: 42469...f9c Har jo ingenting å si, sannsynligheten for å få leid en bakovervendt stol er uansett liten. 4 hours ago, AnonymBruker said: De fleste utleiefirmaer har bilstoler, så jeg ville heller leid gjennom dem Anonymkode: 02427...930 Ikke bakovervendt, nei. Det er vanskelig å finne, selv om de lover det på forhånd, og er du så heldig å få en som er bakovervendt er den gjerne i dårlig stand.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #9 Skrevet 1. mai 2018 Er det noen som vet om de beskyttelsesbagene passer alle bilstoler? Både bakovervendte og forovervendte? Anonymkode: 455aa...a7a
Minlillelykke Skrevet 2. mai 2018 #10 Skrevet 2. mai 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen som vet om de beskyttelsesbagene passer alle bilstoler? Både bakovervendte og forovervendte? Anonymkode: 455aa...a7a Den passer hvertfall klasse to stol bakover. Vi har ikke kommet til beltestol enda, så det vet jeg ikke. Den vil også være for stor for babystol
ekkoet Skrevet 2. mai 2018 #11 Skrevet 2. mai 2018 Reiser til spania hvert år og har alltid tatt med. Første gang bestilte vi sete. I tillegg til at man betalte en del for setet var det gammelt, forovervendt og vanskelig å montere. Det å stå i garasjehuset på flyplassen etter en lang flytur og skulle montere et sete man ikke kjenner med sliten kone og utålmodige barn er ikke verdt det. Har du med et sete du kjenner går det fortere + at du har en trygghet om at det er gjort riktig. Selv nå når barna har blitt større og bruker fremovervent tar vi med sete - er mye tryggere på hva man får, at det er rent, de liker det osv. Betaler vel i tillegg 7Euro for dagen, så på feks 2 uker blir jo dette en god del penger, man kan heller kjøpe et sete for disse. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #12 Skrevet 2. mai 2018 7 hours ago, Minlillelykke said: Den passer hvertfall klasse to stol bakover. Vi har ikke kommet til beltestol enda, så det vet jeg ikke. Den vil også være for stor for babystol Den passer fint til babystol. Anonymkode: 40d13...b51
Minlillelykke Skrevet 2. mai 2018 #13 Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den passer fint til babystol. Anonymkode: 40d13...b51 Vår cybex aton q passer overhodet ikke! Den blir altfor stor til stolen. Jeg har bagen og har testet. Hadde aldri sendt babystol o den bagen
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #14 Skrevet 2. mai 2018 4 minutter siden, Minlillelykke said: Vår cybex aton q passer overhodet ikke! Den blir altfor stor til stolen. Jeg har bagen og har testet. Hadde aldri sendt babystol o den bagen Vår britax passet perfekt. Skjønner ikke hva som skulle være farlig med å sende babystolen Anonymkode: 40d13...b51
Minlillelykke Skrevet 2. mai 2018 #15 Skrevet 2. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vår britax passet perfekt. Skjønner ikke hva som skulle være farlig med å sende babystolen Anonymkode: 40d13...b51 Bagen blir for stor, men beskytter ikke nok i mine øyne. Jeg ville ikke gjort det. Da hadde jeg heller levert den ved gaten og hentet den ved gaten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå