Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå, like før jeg skal til å betale fikk jeg litt vondt i magen. Det er veldig billig der så kvaliteten er vel så som så?

Noen som har erfaring med klær fra Wish?

Har noen her tips om andre billige nettbutikker med fine og gode klær?  Blir takknemlig for all tips og råd 😘

Anonymkode: e5955...d01

Skrevet

Ja, mye er i dårlig kvalitet og det er mye polyester. Størrelsene er det vanskeligste, du må ofte opp 2-3 størrelser, det er litt bingo. Til og med sko-størrelser er ofte mindre, en skulle jo tro at 39 var 39 i hele verden, men tydeligvis ikke. 

Jeg handler heller på hm, zalando og boozt. Ofte er det rabatter der også, og man kan sende tilbake det som ikke passer. 

Gjest chisandra
Skrevet

Har handlet litt på Wish, men klær er jeg skeptisk til. Les beskrivelser og tilbakemeldinger nøye. 

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå, like før jeg skal til å betale fikk jeg litt vondt i magen. Det er veldig billig der så kvaliteten er vel så som så?

Noen som har erfaring med klær fra Wish?

Har noen her tips om andre billige nettbutikker med fine og gode klær?  Blir takknemlig for all tips og råd 😘

Anonymkode: e5955...d01

Klærne er bare dritt. Ville styrt unna.

Anonymkode: 8106d...10d

Skrevet

Jeg har faktisk kjøpt noen klær der for å se hvilken kvalitet det var og det var som forventet. Billig. Dårlig kvalitet. På bildene ser det gjerne ut som at det er bomull men det du får er et tykt syntetisk stoff av typen "bli svett og klam på 5 sek". Størrelsene er også grusomme. Må opp flere XXXXXL omtrent for å få det på. Det ene jeg bestilte var en cardigan med sånn hempe. Hempen var pent plassert rett over puppene, noe som absolutt ikke var flaterende :fnise: Selv om det er veldig billig så er det ikke verdt det.

AnonymBruker
Skrevet

Handlet et par plagg på Wish, og som andre sier er det russisk rulett. Flesteparten av mine kjøp er bomkjøp og jeg må gjerne kjøpe flere plagg i ulike størrelser for å få et plagg som passer. Hvis du er lang som meg, med lang overkropp, kan det være vanskelig da de fleste størrelsene passer til kortere kropper. Kvaliteten er ofte piss. Selv om det er kjempebillig, syns jeg egentlig det er sløsing å handle fra wish, med tanke på kvalitet, muligheten for bomkjøp og at ofte må ting jeg har kjøpt gis bort eller kastes, selv om produktet var billig. Fordelen med Wish er at man kan lese tilbakemeldinger på de ulike produktene, da. Men jeg ser på det som den eneste fordelen, bortsett fra prisen selvfølgelig. Kjøper også mye heller på nelly (selv om det kan være mye rart der også) og HM. 

Anonymkode: 1873b...874

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper ikke klær på wish. Wish er til telefondeksler og hårstrikker.

Anonymkode: 1a791...1bc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...