Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurte på om noen hadde noen tanker/refleksjoner til denne problemstillingen : Barnehagen er en lærende organisasjon. Hvordan kan du som pedagogisk leder bidra til å styrke personalets læring gjennom fasene i et utviklingsarbeid ? 

Inspill?

Anonymkode: 4d2d3...764

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo veldig på hva utviklingsarbeidet går ut på..?

AnonymBruker
Skrevet

Det står det ikke noe om i oppgaven vi har fått 😅 Tror det er tenkt mer i forhold til lærende organisasjon og de fem disipliner. Hvordan du som leder faktisk legger til rette for at personalet lærer og hva en bør legge vekt på i de ulike fasene for å styrke læring.

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo reflektere rundt dette selv. Hvis det er noe i oppgaven som du syns er uklart, får du sende mail til emneansvarlig.

Anonymkode: 10ced...30a

AnonymBruker
Skrevet

Barnehagelærer her. Du må reflektere rundt alle de forskjellige modellene i Gotvassli-boka (hvis dere har denne på pemsum), evt andre bøker. Står alltid masse modeller i ledelse-pensum og hvilke barrierer man kan møte på hos personalet. Hadde noen skulle svart deg alt dette så tror jeg at man hadde måttet skrive en hel roman ;)

Vanskelig å komme seg godt igjennom en slik muntlig eksamen uten å ha reflektert over pensum selv. 

Anonymkode: edbb1...56d

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til Dere som skriver at jeg må reflektere rundt dette selv , selvfølgelig har jeg gjort det, både alene og i kollokvie grupper. Jeg tenker ikke at dere her på kvinneguiden skulle gi meg hele eksamens besvarelsen😅 Som jeg spurte om i hovedinnlegget så lurte jeg på om noen hadde innspill . For jeg føler at jeg ikke ser skogen for bare trær nå, og tenkte det kunne vært gunstig med inspill fra noen utenfra . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...