inle Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Hei! Jeg lurte litt på hvordan dere som trener to ganger i løpet av en dag gjør dette? Jeg trener styrke tre ganger i uken før jobb, hvor jeg gjerne trener hele kroppen med tunge vekter. Bruker som regel 1-1,5 time på dette. Nå lurer jeg på om jeg skal legge inn en spinningstime etter jobb da jeg får en ansatt time på et treningssenter og skulle gjerne ha trent litt kondisjon i tillegg - men jeg er litt nølende til om det går bra?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Jeg jogger ca 15min hver dag. Merker effekt bare av det, føler meg bedre i kroppen. Ville egentlig bare si at du trenger ikke gå all in og jogge 1 time hver dag, noen ganger er det bare litt som skal til. Så kan du alltids øke mengden om du føler for det eller finner ut at du har tid og energi til det Bedre å jogge 10-15min enn å gå i 40 Anonymkode: 6451f...11c 1
Gismar Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Jeg trener to ganger om dagen stort sett alle dager hvor jeg har tid til det. Morgenøkta gjør jeg unna før frokost - oftest en lett løpetur eller en runde på mølla. 10 kilometer ca. Deretter er det hjem for frokost. Gjør unna det jeg skal gjøre den dagen - og så blir det en «ordentlig» økt på ettermiddagen/tidlig kveld. Løper enten 15 kilometer eller 10 kilometer+styrketrening, avhengig av hva jeg føler for/orker/gidder. Middag spiser jeg etter senøkta. Funker fint for meg.
inle Skrevet 1. mai 2018 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2018 11 minutter siden, Gismar skrev: Jeg trener to ganger om dagen stort sett alle dager hvor jeg har tid til det. Morgenøkta gjør jeg unna før frokost - oftest en lett løpetur eller en runde på mølla. 10 kilometer ca. Deretter er det hjem for frokost. Gjør unna det jeg skal gjøre den dagen - og så blir det en «ordentlig» økt på ettermiddagen/tidlig kveld. Løper enten 15 kilometer eller 10 kilometer+styrketrening, avhengig av hva jeg føler for/orker/gidder. Middag spiser jeg etter senøkta. Funker fint for meg. Spiser du mer de dagene du trener mer eller går det greit med det samme matinntaket? Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 Har også trent to ganger for dagen før lenge.Det er flere ting som er viktig når en trener to ganger for dagen. Det bør være en god del timer (6-8) mellom hver økt, og begge øktene skal ikke være harde økter. I tillegg trenger du mer mat de dagene for å klare å samle overskudd og få noe utav det Anonymkode: c2db9...e2a 1
Gismar Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 20 minutter siden, inle skrev: Spiser du mer de dagene du trener mer eller går det greit med det samme matinntaket? Takk for svar! Spiser stort sett det samme hver dag - har en aktiv livsstil, så forbrenner omtrent like mye de dagene jeg «bare» trener en økt uansett. Eneste jeg er ekstra påpasselig med å få i meg nok protein de dagene jeg kjører doble økter. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå