Gå til innhold

De som ikke liker at mannen drar på guttetur til bestemte byer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere enn meg som er skeptiske til å la mannen dra på guttetur til enkelte byer? Han må gjerne dra på guttetur, men når destinasjonen er Berlin, Praha, Amsterdam etc. der bordellene og horene florerer, blir jeg urolig. Vil ikke at fristelsene skal bli store, mannfolk er mannfolk, og jeg tror en gjeng gutter på tur med alkohol i blodet fort kan ende opp på et bordell "for nysgjerrighets skyld" og da kan det fort balle på seg, og plutselig ligger han og knuller en hore i Berlin.

Hvorfor kan de ikke dra til andre steder?

Anonymkode: a89c4...199

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes man skal kunne stole såpass på typen. Det er da ikke alle menn som puler rundt. Gjør han det i Amsterdam, så gjør han det hjemme også vil jeg tro.

Anonymkode: 6adfb...f83

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Han kan like gjerne være utro hjemme. Dessuten florerer det ikke av bordeller i Berlin. De aller fleste menn ender ikke med å kjøpe prostituerte bare fordi de er tilgjengelige, synes denne mistilliten er merkelig. Om det eneste som hindret typen min i å være utro var kontroll med hva han gjorde, da er ikke forholdet mye verdt.

Anonymkode: dc3ac...475

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg stolte så lite på mannen som du gir uttrykk for hadde jeg sett på den manglende tilliten som et problem som måtte løses. 

Anonymkode: 901bb...cd4

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han kan like gjerne være utro hjemme. 

Anonymkode: dc3ac...475

Jeg ser folk skriver dette, og det virker som de tror utroskap er aktivt planlagt. Som regel er det ikke det, det er flere faktorer som spiller inn; 1) Mye alkohol, 2) Veldig tilgjengelige damer, 3) Kamerater som gjør det samme og påvirker i negativ retning, 4) Sjansen for å bli tatt er betraktelig lavere. Det er en annen situasjon enn hjemme.

Poenget med gutteturer er jo nettopp dette med at "det som skjer i Vegas forblir i Vegas" (eller Amsterdam, alt ettersom). Man tar det på "gutteturen" og når man kommer hjem har det aldri skjedd og ingen snakker om det.

Jeg har sett så mange menn som lever unntaksvis på disse turene at jeg synes det er utrolig trist at damene der hjemme ikke tør å si noe i frykt for å være kjipe. 

Anonymkode: e2469...63d

• Liker 8
Skrevet

Hvis du er sammen med en så umoden fyr bør du vel egentlig bare gjøre det slutt. Nei, det er ikke sånn at "menn er menn". Kjæresten min ville aldri gjort noe sånt, han har nemlig litt klasse. Jeg tullet med at han hadde et free pass da han dro til Amsterdam, men bare tanken på prostituerte gjør ham uvel.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg tnker ts kjenner  mannen sin best, Godt mulig han er typen til å raskt stikke pikken sin i andre kvinner. Noen par liker hverandre, selv om de innser at den andre har begrensninger og man må av og til behandle den andre parten som et barn. Ved å nekte den reise til visse steder

Jeg tenker at når det er en personlighetstype som liker reise på gutteturer med fyll og tull, så er sjansen for utroskap litt høyere. 

Anonymkode: 49c80...348

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, justdrinkingmytea skrev:

Kjæresten min ville aldri gjort noe sånt, han har nemlig litt klasse.

Du verden.....

Hvor mange kvinner har ikke sagt akkurat det samme som deg, og likevel blitt bedratt på det groveste.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du verden.....

Hvor mange kvinner har ikke sagt akkurat det samme som deg, og likevel blitt bedratt på det groveste.

Ha. Ha. Ja. Hva med at vi alle bare slutter å omgås menn? De  jo bare være utro idioter med null selvkontroll. Burde vi egentlig slippe disse ut av barnehagen? Evt dyrehagen?

Han får dårlig samvittighet av at andre jenter prøver å sjekke ham opp, selv om han avviser dem blankt og alltid forteller meg om det så ikke jeg skal tro han holder noe hemmelig. Han hadde dødd av skam om han hadde gjort noe sånt.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, jeg tnker ts kjenner  mannen sin best, Godt mulig han er typen til å raskt stikke pikken sin i andre kvinner. Noen par liker hverandre, selv om de innser at den andre har begrensninger og man må av og til behandle den andre parten som et barn. Ved å nekte den reise til visse steder

Jeg tenker at når det er en personlighetstype som liker reise på gutteturer med fyll og tull, så er sjansen for utroskap litt høyere. 

Anonymkode: 49c80...348

Jeg ville i hvert fall aldri vært sammen med en så harry fyr, men det er nå meg :-)

AnonymBruker
Skrevet

Da bør man la typen finne seg ei oppegående dame.

Anonymkode: 398d8...e7f

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser folk skriver dette, og det virker som de tror utroskap er aktivt planlagt. Som regel er det ikke det, det er flere faktorer som spiller inn; 1) Mye alkohol, 2) Veldig tilgjengelige damer, 3) Kamerater som gjør det samme og påvirker i negativ retning, 4) Sjansen for å bli tatt er betraktelig lavere. Det er en annen situasjon enn hjemme.

Poenget med gutteturer er jo nettopp dette med at "det som skjer i Vegas forblir i Vegas" (eller Amsterdam, alt ettersom). Man tar det på "gutteturen" og når man kommer hjem har det aldri skjedd og ingen snakker om det.

Jeg har sett så mange menn som lever unntaksvis på disse turene at jeg synes det er utrolig trist at damene der hjemme ikke tør å si noe i frykt for å være kjipe. 

Jeg skjønner deg jeg, hadde ikke likt det selv heller, men det er ikke mye man kan gjøre enn å rett og slett stole på han . 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke ha vært sammen med en mann som hadde vært så lettvinn at han plutselig hadde ligget med en hore bare fordi kompisene gjør det. 

Jeg har ingen problemer med å sende mannen på guttetur hvorsomhelst. Dette fordi han er en voksen mann med godt innarbeidet integritet. Jeg stoler fullt og helt på hans vurderingsevne, og jeg har en mistanke om at hvis en prostituert hadde lagt seg etter ham, hadde han blitt så redd at han hadde rømt ;) 

Anonymkode: 95ed1...c7e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stoler såpass på mannen min at jeg lar ham reise hvor han vil. 

Men min mann er ikke typen til å oppsøke slike steder. Han syns det er nedverdigende overfor kvinner. 

Anonymkode: 4fb17...753

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at damene er redde for å være kjipe? Jeg ville aldri nektet mannen å dra til en bestemt by fordi jeg var redd for at han ville være utro der. Det er ikke fordi jeg er redd for å være kjip, men fordi jeg ikke har ønske om å leve i et forhold uten tillit. For meg er et forhold uten tillit rett og slett ikke verdt noe. Hvis jeg hadde følt for å begrense mannens bevegelsesfrihet, hadde det vært et tillitsproblem. Da hadde det ikke hjulpet å begrense bevegelsesfriheten hans, vi hadde måttet ta tak i tillitsproblemet. 

Jeg tror heller ikke at utroskap nødvendigvis er planlagt, som du sier så kan mye alkohol kombinert med muligheter som byr seg være en medvirkende årsak. Men det er opp til den potensielt utro parten å si nei. Jeg velger å stole på at mannen min gjør nettopp det. Slik jeg kjenner mannen min ser jeg på det som uhyre lite trolig at han ville vært utro i det hele tatt, og særlig ikke med en prostituert. Jeg tror også at sjansen for utroskap er veldig mye større for folk som lever i et dårlig forhold. Har man det godt hjemme, er det mindre sjanse for å la seg friste ute. Så finnes det selvsagt noen som aldri klarer å holde fingrene av fatet, men en slik mann ville jeg uansett ikke ønsket å være sammen med.

Hvis jeg hadde følt at jeg ikke kunne "la mannen få lov" til å reise visse steder, så hadde jeg opplevd at jeg levde i et dårlig forhold. Da hadde vi enten måttet ta tak i tillitsproblemene, eller så hadde jeg faktisk gjort det slutt. Jeg ønsker ikke leve i et forhold der jeg ikke har tillit til partneren. Det er heller ikke sånn at jeg gir mannen "lov" til å reise noe sted. Han er et voksent menneske, og velger selvfølgelig helt selv hvor han reiser. Det samme gjelder andre veien. Jeg spør ikke om lov til å dra på jentetur. (Vi diskuterer når det passer, men det er fordi vi har et felles ansvar for barna våre, og dermed ikke bare kan reise uten å forsikre oss om at det passer for den andre å ha det ansvaret alene mens vi er vekk) 

Anonymkode: 901bb...cd4

• Liker 5
Skrevet

Man må jo kjenne mannen sin da, det er ikke sånn at hvem som helst "plutselig" ligger og knuller en hore i Berlin når de er i et forhold. At gutta på tur kan ramle innom en strippeklubb/bordell er jo ikke helt uvanlig, men å ta steget til å kjøpe en prostituert og være utro er en vesentlig høyere terskel for mange. Du bør kjenne mannen din godt nok til å vite om dette er noe som i det hele tatt kunne falt han inn. 

Tror nok også flere utroskap skjer her hjemme og ikke med prostituerte, så har du lav tillit til mannen din og tror han kan lett være utro så er det ikke gutteturene du skal bekymre deg for, det er heller julebordet med jobben.

I tillegg er det bordeller overalt, det blir ikke mange storbyer igjen han kan dra til dersom det skal være et sted uten sexklubber og prostituerte. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For meg har det ikke så mye med hvilken byer de drar til. Men mer med hvem av vennene han reiser med, er han sammen med kompiser som bare vil ha det gøy sammen, respekter de som er i trofaste forhold og fokuserer på å ha det gøy sammen, så skal han bare dra. Men drar han med de som er opptatt av dop, stripping og sexshow så blir jeg negativ og utrygg. Jeg er helt i mot slike ting, så selv om jeg stoler 100% på at han ikke vil være utro, så ønsker jeg ikke at han skal dra på en tur hvor må ta tidlig kveld for at han ikke ønsker å risikere å miste meg og for at de ikke ønsker å ta hensyn han. Eller enda verre at de overbeviser han om det som skjer på guttetur, blir på guttetur og at han svikter grensene vi har satt. Jeg tror ikke det siste vil skje, men ønsker ikke han skal havne i den situasjonen likevel.

Anonymkode: b96c0...ba0

AnonymBruker
Skrevet

Han trenger ikke bordell i Amsterdam for å være utro. Med så mange løse damer der ute er det bare å gå på et hvilket som helst utested. Også her hjemme, trenger ikke utlandet.

Anonymkode: e0652...f43

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom man ikke stoler såpass på den man har valgt å være sammen med, så burde man kanskje ikke være sammen med den personen i det hele tatt... 

Anonymkode: 344e2...385

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det tenker jeg ikke over, nå vurderte de nettopp å dra til Amsterdam faktisk. 

Som andre sier,  om han vil være utro så er han det enten det er borte eller hjemme. 

Ser ikke for meg å være sammen med noen der jeg må være urolig for slikt. 

Anonymkode: bccee...819

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...