AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Hvordan tilbringer dere denne dagen? Selv sitter jeg på jobb, nyter min "second breakfast", og venter på at klokka skal gå 2/8 timer unnagjort for i dag Så blir det rett hjem, synke ned i sofaen og mest sannsynlig sovne det mens jeg ser Friends på tv Anonymkode: d725b...7e9
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Høres ut som en bra dag! Selv har jeg fri, blir nok hagearbeid. Men du? Det skrives 1. mai, ikke 1 mai. Altså «første mai», ikke «en mai». Ordenstall! Anonymkode: 07279...70a 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 Her skal vi straks avgårde for å overta vår nye leilighet 😀 Anonymkode: ceda4...297 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 Skulle vært på hundeutstilling med valpen, men siden det er ute og ville betydd opptil 5-6 timer i plaskregn og maks 8 grader, blir vi hjemme og gjør husarbeid og slapper av isteden. Anonymkode: b45de...36f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som en bra dag! Selv har jeg fri, blir nok hagearbeid. Men du? Det skrives 1. mai, ikke 1 mai. Altså «første mai», ikke «en mai». Ordenstall! Anonymkode: 07279...70a Haha, tenker ikke over rettskriving så tidlig på dagen. Lagt fra A mennekse og det å stå opp 04.50.. du kan si jeg går stort sett på kaffe og autopilot ts Anonymkode: d725b...7e9 1
Missfitness Skrevet 1. mai 2018 #7 Skrevet 1. mai 2018 (endret) Hadde egentlig planlagt utvendig husvask, men innser nå at det muligens kan oppfattes som provoserende oppførsel. DEt blir litt bråk også med høytrykk. Lurer på om skal la det være. Egentlig treningsfri i dag, men får vel sparke mannen ut på en løpetur med meg senere. Aldri så gæærnt at det ikke er godt for noe; blir også tid til noe "innekos" da. Endret 1. mai 2018 av Missfitness 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #8 Skrevet 1. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, tenker ikke over rettskriving så tidlig på dagen. Lagt fra A mennekse og det å stå opp 04.50.. du kan si jeg går stort sett på kaffe og autopilot ts Anonymkode: d725b...7e9 Jeg er yrkesskadet, så jeg tenker rettskriving hele døgnet 😎 Tenker litt på andre ting også da 🤣 Anonymkode: 07279...70a
VinterRose Skrevet 1. mai 2018 #9 Skrevet 1. mai 2018 Selv om det ikke faller meg inn å gå i tog med faner og slikt, har jeg en grunnleggende respekt for opphavet til 1. mai. Veldig mange av oss ville garantert ikke vært der vi er i dag uten den kampen som har blitt kjempet for arbeidernes rettigheter opp gjennom årene. Blir nok mye hjemmehygge med typen, men tar straks en liten tur på gymmen for litt spinning. Kanskje man faktisk også skal unne seg litt sol i drittværet?! 11 minutter siden, Missfitness skrev: Hadde egentlig planlagt utvendig husvask, men innser nå at det muligens kan oppfattes som provoserende oppførsel. DEt blir litt bråk også med høytrykk. Lurer på om skal la det være. Egentlig treningsfri i dag, men får vel sparke mannen ut på en løpetur med meg senere. Aldri så gæærnt at det ikke er godt for noe; blir også tid til noe "innekos" da. Sats på løpetur og innekos dere, og "kos" blir aldri feil . Sikkert mindre provoserende for naboene også. 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. mai 2018 #10 Skrevet 1. mai 2018 Tog er det siste jeg skal gå i. Blir hjemme og tar storrengjøring kanskje plante noen blomster i hagen også, plenen burde også slås.
Thildamor Skrevet 1. mai 2018 #11 Skrevet 1. mai 2018 Minst mulig på mest mulig tid.....hadde tenkt å pusse vinduer, men det regner....
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #12 Skrevet 1. mai 2018 1 hour ago, VinterRose said: Selv om det ikke faller meg inn å gå i tog med faner og slikt, har jeg en grunnleggende respekt for opphavet til 1. mai. Veldig mange av oss ville garantert ikke vært der vi er i dag uten den kampen som har blitt kjempet for arbeidernes rettigheter opp gjennom årene. Dette synes jeg var reflektert og fint sagt 👍 Anonymkode: 7be0b...490 4
Cuntzilla Skrevet 1. mai 2018 #13 Skrevet 1. mai 2018 Må få unna masse jobb, det hjelper ikke mye med fridag når arbeidsmengden likevel tilsvarer en hel arbeidsuke og mer enn det. Så jeg starter dagen med heftig prokrastinering på kvinneguiden, før jeg begynner på presentasjonene jeg skal ha utover i uka. Men blir ut litt senere på et 1.mai-arrangement og møte noen venner
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #14 Skrevet 1. mai 2018 Det samme som alle andre dager vel Anonymkode: fe07d...5fe
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #15 Skrevet 1. mai 2018 Jeg skal bruke dagen til oppgaveskriving. Det kommer til å gjøres på en veldig ineffektiv måte så klart. Ellers skal jeg spise, se på TV og vaske gulv. Anonymkode: a2b8d...201
Zoey Skrevet 1. mai 2018 #16 Skrevet 1. mai 2018 (endret) Jeg skal ta med ungene og besøke (barnas) farmor. Og ha med en god bok som jeg skal lese i, i en krok mens barna sliter ut den eldste generasjonen. Endret 1. mai 2018 av Zoey
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #17 Skrevet 1. mai 2018 Gå i tog og feire 8-timers arbeidsdag, 5 dagers arbeidsuke, streikerett, sommerferie og anstendig lønn Anonymkode: 43e47...8de
VinterRose Skrevet 1. mai 2018 #18 Skrevet 1. mai 2018 Nå ble det plutselig en handletur til Sverige..
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #19 Skrevet 1. mai 2018 3 timer siden, Missfitness skrev: Hadde egentlig planlagt utvendig husvask, men innser nå at det muligens kan oppfattes som provoserende oppførsel. DEt blir litt bråk også med høytrykk. Lurer på om skal la det være. Egentlig treningsfri i dag, men får vel sparke mannen ut på en løpetur med meg senere. Aldri så gæærnt at det ikke er godt for noe; blir også tid til noe "innekos" da. Dette er jo ikke en rød helligdag, men dagen arbeiderne har fri fra jobb for å jobbe hjemme, eller husker jeg helt feil 🤔😅 så hus vask utvendig bør vere innafor i dag da... Men trening er vel heller ikke feil da ts Anonymkode: d725b...7e9 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #20 Skrevet 1. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: blir vi hjemme og gjør husarbeid og slapper av isteden Flinke vov-voven som gjør husarbeid Anonymkode: 67034...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå