Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tilbringer dere denne dagen? 

Selv sitter jeg på jobb, nyter min "second breakfast", og venter på at klokka skal gå :) 2/8 timer unnagjort for i dag :laugh: Så blir det rett hjem, synke ned i sofaen og mest sannsynlig sovne det mens jeg ser Friends på tv :fnise:

Anonymkode: d725b...7e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en bra dag! Selv har jeg fri, blir nok hagearbeid. 

Men du? Det skrives 1. mai, ikke 1 mai. 

Altså «første mai», ikke «en mai». Ordenstall!

Anonymkode: 07279...70a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal gå i tog!

Anonymkode: 4fc9b...37b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her skal vi straks avgårde for å overta vår nye leilighet 😀

Anonymkode: ceda4...297

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle vært på hundeutstilling med valpen, men siden det er ute og ville betydd opptil 5-6 timer i plaskregn og maks 8 grader, blir vi hjemme og gjør husarbeid og slapper av isteden.

Anonymkode: b45de...36f

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en bra dag! Selv har jeg fri, blir nok hagearbeid. 

Men du? Det skrives 1. mai, ikke 1 mai. 

Altså «første mai», ikke «en mai». Ordenstall!

Haha, tenker ikke over rettskriving så tidlig på dagen. Lagt fra A mennekse og det å stå opp 04.50.. du kan si jeg går stort sett på kaffe og autopilot :laugh::fnise: 

ts

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hadde egentlig planlagt utvendig husvask, men innser nå at det muligens kan oppfattes som provoserende oppførsel. DEt blir litt bråk også med høytrykk. Lurer på om skal la det være. 

Egentlig treningsfri i dag, men får vel sparke mannen ut på en løpetur med meg senere. Aldri så gæærnt at det ikke er godt for noe; blir også tid til noe "innekos" ;) da. 

Endret av Missfitness
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, tenker ikke over rettskriving så tidlig på dagen. Lagt fra A mennekse og det å stå opp 04.50.. du kan si jeg går stort sett på kaffe og autopilot :laugh::fnise: 

ts

Jeg er yrkesskadet, så jeg tenker rettskriving hele døgnet 😎 Tenker litt på andre ting også da 🤣

Skrevet

Selv om det ikke faller meg inn å gå i tog med faner og slikt, har jeg en grunnleggende respekt for opphavet til 1. mai. Veldig mange av oss ville garantert ikke vært der vi er i dag uten den kampen som har blitt kjempet for arbeidernes rettigheter opp gjennom årene.

Blir nok mye hjemmehygge med typen, men tar straks en liten tur på gymmen for litt spinning. Kanskje man faktisk også skal unne seg litt sol i drittværet?! 

11 minutter siden, Missfitness skrev:

Hadde egentlig planlagt utvendig husvask, men innser nå at det muligens kan oppfattes som provoserende oppførsel. DEt blir litt bråk også med høytrykk. Lurer på om skal la det være. 

Egentlig treningsfri i dag, men får vel sparke mannen ut på en løpetur med meg senere. Aldri så gæærnt at det ikke er godt for noe; blir også tid til noe "innekos" ;) da. 

Sats på løpetur og innekos dere, og "kos" blir aldri feil :). Sikkert mindre provoserende  for naboene også.

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Tog er det siste jeg skal gå i. Blir hjemme og tar storrengjøring kanskje plante noen blomster i hagen også, plenen burde også slås.

Skrevet

Minst mulig på mest mulig tid.....hadde tenkt å pusse vinduer, men det regner....

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, VinterRose said:

Selv om det ikke faller meg inn å gå i tog med faner og slikt, har jeg en grunnleggende respekt for opphavet til 1. mai. Veldig mange av oss ville garantert ikke vært der vi er i dag uten den kampen som har blitt kjempet for arbeidernes rettigheter opp gjennom årene.

Dette synes jeg var reflektert og fint sagt 👍

Anonymkode: 7be0b...490

• Liker 4
Skrevet

Må få unna masse jobb, det hjelper ikke mye med fridag når arbeidsmengden likevel tilsvarer en hel arbeidsuke og mer enn det. 

Så jeg starter dagen med heftig prokrastinering på kvinneguiden, før jeg begynner på presentasjonene jeg skal ha utover i uka.

Men blir ut litt senere på et 1.mai-arrangement og møte noen venner :)  

AnonymBruker
Skrevet

Det samme som alle andre dager vel

Anonymkode: fe07d...5fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bruke dagen til oppgaveskriving. Det kommer til å gjøres på en veldig ineffektiv måte så klart. Ellers skal jeg spise, se på TV og vaske gulv. 

Anonymkode: a2b8d...201

Skrevet (endret)

Jeg skal ta med ungene og besøke (barnas) farmor. Og ha med en god bok som jeg skal lese i, i en krok mens barna sliter ut den eldste generasjonen.

Endret av Zoey
AnonymBruker
Skrevet

Gå i tog og feire 8-timers arbeidsdag, 5 dagers arbeidsuke, streikerett, sommerferie og anstendig lønn :)

Anonymkode: 43e47...8de

Skrevet

Nå ble det plutselig en handletur til Sverige.. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Missfitness skrev:

Dette er jo ikke en rød helligdag, men dagen arbeiderne har fri fra jobb for å jobbe hjemme, eller husker jeg helt feil 🤔😅 så hus vask utvendig bør vere innafor i dag da... 

Men trening er vel heller ikke feil da :) 

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

blir vi hjemme og gjør husarbeid og slapper av isteden

Flinke vov-voven som gjør husarbeid :ninuskapus:

Anonymkode: 67034...e25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...