AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #21 Skrevet 8. mai 2018 Bornholm i to uker. Men reiser ikke før etter skolestart når prisene er overkommelige. Kjører til Ystad og tar ferge over. En dag i Liseberg på hjemturen. Anonymkode: 20228...b17
Kjetil E Skrevet 8. mai 2018 #22 Skrevet 8. mai 2018 På 5.5.2018 den 15.23, JeSuisLouise skrev: Jeg har kjøpt meg ny kattunge, så har ikke råd til å reise så mye i sommer. Blir derfor mest i Oslo, heldigvis skal de fleste vennene mine være hjemme også. Jeg og kjæresten skal også i bryllup til noen venner her i Norge, også tar vi en uke i Rhodos i august Satser på det blir en fin sommer. Åh hva slags rase da? Skal til Berlin i august for å se EM i friidrett
Gjest JeSuisLouise Skrevet 8. mai 2018 #23 Skrevet 8. mai 2018 15 minutter siden, Kjetil E skrev: Åh hva slags rase da? Skal til Berlin i august for å se EM i friidrett Maine coon Jeg var forøvrig på en superdyr ferie til Panama i vinter så prøver uansett å spare litt penger nå. Men Oslo er koselig det, hvis været er fint vel og merke. Har aldri vært i Berlin, er det en by verdt å besøke?
Kjetil E Skrevet 8. mai 2018 #24 Skrevet 8. mai 2018 1 minutt siden, JeSuisLouise skrev: Maine coon Jeg var forøvrig på en superdyr ferie til Panama i vinter så prøver uansett å spare litt penger nå. Men Oslo er koselig det, hvis været er fint vel og merke. Har aldri vært i Berlin, er det en by verdt å besøke? Maine coon er jo bare supernydelige og flotte katter. Skulle gjerne hatt en, men en liten leilighet passer nok ikke for en Main coon. Særlig ikke når mulighetene til å gå ut ikke eksisterer egentlig heller. Er det en pusefrøken eller en guttepus? Jeg har kun vært i Berlin en gang tidligere og fikk et veldig dårlig inntrykk av byen, var love parade og en halv million mennesker i gatene. Var på 90 tallet og hele byen var jo og en gedigen byggeplass. Håper å få et bedre inntrykk denne gangen. Jeg var forøvrig på busstur til Praha så vi kom om ettermiddagen og dro videre tidlig neste dag.
Gjest Overrasket Skrevet 9. mai 2018 #25 Skrevet 9. mai 2018 Jeg har pakket og er nesten klar til å starte flere rundreiser med fokus på vin og småbyer i Italia, med forskjellige amerikanske reisefølger som har hyret meg inn. Jeg kjenner ikke alle amerikanerne så godt, men jeg kjenner folk på alle stoppestedene, så det blir som å få betalt for å henge med venner og drikke vin. Det blir juli før jeg kan sitte ned i ro og gjøre noe bare for meg selv.
Librarian Skrevet 9. mai 2018 #27 Skrevet 9. mai 2018 I sommer skal jeg jobbe så mye jeg kan på deltidsjobben min mens jeg søker fulltidsjobber. Samboer har fått full stilling i en sommerjobb, og vi sparer til ev. flytting og endret livssituasjon. Så blir ingen utenlandsturer eller noe som kan vare mer enn en helg. Derfor har jeg tenkt mest på: Dagsturer til Drøbak og Son fra Oslo. Båtturer rundt omkring i Oslo-fjorden. Være mye med begges familier. Gjøre mest mulig ut av helgene - håper på fint vær så vi kan være mest mulig i forskjellige parker, og bli flinkere til å benytte oss av Oslo-marka. Få med venner på grilling og piknik
Gjest JeSuisLouise Skrevet 9. mai 2018 #28 Skrevet 9. mai 2018 18 timer siden, Kjetil E skrev: Maine coon er jo bare supernydelige og flotte katter. Skulle gjerne hatt en, men en liten leilighet passer nok ikke for en Main coon. Særlig ikke når mulighetene til å gå ut ikke eksisterer egentlig heller. Er det en pusefrøken eller en guttepus? Jeg har kun vært i Berlin en gang tidligere og fikk et veldig dårlig inntrykk av byen, var love parade og en halv million mennesker i gatene. Var på 90 tallet og hele byen var jo og en gedigen byggeplass. Håper å få et bedre inntrykk denne gangen. Jeg var forøvrig på busstur til Praha så vi kom om ettermiddagen og dro videre tidlig neste dag. Er en jentepus Venter utålmodig på å få henne i hus. Har hørt både positivt og negativt om Berlin, men du får sikkert en fin tur!
Rosatoast Skrevet 9. mai 2018 #29 Skrevet 9. mai 2018 Samboeren min og jeg skal til Spania etter studieslutt i 10 dager. Han jobber nesten hele sommeren, så de dagene han har fri tar vi nok båten ut til øyer for å telte.
Kjetil E Skrevet 9. mai 2018 #30 Skrevet 9. mai 2018 9 minutter siden, JeSuisLouise skrev: Er en jentepus Venter utålmodig på å få henne i hus. Har hørt både positivt og negativt om Berlin, men du får sikkert en fin tur! Tusen takk, lykke til og kos deg kjempemasse med pusen når hun kommer. Hovedårsaken til at jeg reiser til Berlin er jo og se på EM i friidrett. Men vil prøve og få med meg en del av byen og. Er vel få byer som har så mye inntresant av nyere historie og by på som Berlin.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #31 Skrevet 10. mai 2018 På 08.05.2018 den 9.20, Atea skrev: Hvor på Færøyene er det ok for en som ønsker kort avstand til butikk og cafe men samtidig stille og rolig? Det er mulig jeg reiser allerede i slutten av mai. Har kjent på at jeg må komme meg bort i lang tid nå. Torshavn er en koselig by. Når vi er der så blir det å besøke familie, og bading/handling med barna. Vi satser på reise over tidlig på høsten. Må snakke med hun jeg deler stilling med. Anonymkode: 37fca...f40 1
Atea Skrevet 10. mai 2018 #32 Skrevet 10. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Torshavn er en koselig by. Når vi er der så blir det å besøke familie, og bading/handling med barna. Vi satser på reise over tidlig på høsten. Må snakke med hun jeg deler stilling med. Anonymkode: 37fca...f40 Er det mulighet for å bo billig der? Når jeg drar et sted vil jeg helst være der i to, tre uker og ønsker stillhet, men samtidig sentralt.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #33 Skrevet 10. mai 2018 Vi skal bruke hyttene våre, en ved fjorden ig to på fjellet. Så da drar vi vel der været er best. Så skal vi til Texas og Florida til høsten med barna. Anonymkode: 48979...a1e
Antoinette Skrevet 10. mai 2018 #34 Skrevet 10. mai 2018 To uker i Taormina på Sicilia og en langweekend i København. Mer rekker vi ikke før arbeid og plikter kaller hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå