Gå til innhold

Hva skal dere i sommer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirasjonstråd for å få tips til hva vi kan gjøre i sommer... :-) Vi er familie på 4, med 2 små barn. Hva skal dere i sommer?

Anonymkode: 2a56e...348

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er to voksne og et barn på snart to år. Vi planlegger å sove masse i telt. Tenker å telte på bilfrie øyer enten i Norge eller Sverige. Vi ønsker også å gå i fjellet og sove på DNT-hytter og i telt. Om det bare blir dårlig vær eller barnet ikke trives, leier vi en hytte i Danmark eller lignende.

Anonymkode: 30d49...325

AnonymBruker
Skrevet

Familie på 4. To «halvstore» barn. 

2 uker i Tyrkia, 1 uke i Sør-Sverige og deretter 1 uke hjemme før 4-5 dager på hytta på fjellet :-)

Anonymkode: 1c30a...e55

Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Skal på en 3 ukers road-trip til Spania. Og en liten tur til Danmark på konsert.

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Singel. En uke på Sørlandet med familie og barnebarn i sommerhus ved strandkanten. Mulig leie hus i Danmark, kanskje en tur til en venninne, og vurderer reise til Island, Færøyene eller Svalbard. Drar alene. Har søkt litt på det, Island kan være billig, men å bo på vandrerhjem er jeg ikke så lysten på. Alt står helt fritt, bort sett fra den uka med familie. Også lyst å leie hytte på fjellet. Føler et sterkt behov for å komme meg bort fra alt, og å være alene, ta bilder, skrive, lese, slappe av. 

AnonymBruker
Skrevet

Jobbe og flytte. Ikke stort mer 😉

Ikke så voldsomt inspirerende?

Anonymkode: a9714...059

Skrevet

Ungene skal på hytta med svigers i to uker, mens gubben og jeg nyter late dager i heimen. Vinn-vinn! :tommelopp:

Skrevet

1 uke i Sorrento, Italia og 2 uker i Sør-England. :) 

Skrevet

I sommer blir det Oslo-weekend på jentene (meg og min datter) mens gutta er hjemme. Gutten skal på fotballcup I Danmark en uke. Mesteparten av feriepengene må settes av til konfirmasjoner som kommer I 2019 og 2020.

Vi voksne skal på kosetur oss to en uke til syden I høst.

Skrevet

4 ukers tur i Sentral Asia, noen dager i England, Finland og Estland står på programmet her! 

Skrevet

Vi skal flytte i løpet av sommeren, så nok å gjøre med det! Skal også to uker til Tyrkia med mann og barn. 

Gjest JeSuisLouise
Skrevet

Jeg har kjøpt meg ny kattunge, så har ikke råd til å reise så mye i sommer. Blir derfor mest i Oslo, heldigvis skal de fleste vennene mine være hjemme også. Jeg og kjæresten skal også i bryllup til noen venner her i Norge, også tar vi en uke i Rhodos i august :)Satser på det blir en fin sommer. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal 2 turer til Hellas. Både fastland og øyer. Blir også en langhelg i Riga.

Anonymkode: 4ae63...b16

AnonymBruker
Skrevet
På ‎03‎.‎05‎.‎2018 den 12.32, Atea skrev:

Singel. En uke på Sørlandet med familie og barnebarn i sommerhus ved strandkanten. Mulig leie hus i Danmark, kanskje en tur til en venninne, og vurderer reise til Island, Færøyene eller Svalbard. Drar alene. Har søkt litt på det, Island kan være billig, men å bo på vandrerhjem er jeg ikke så lysten på. Alt står helt fritt, bort sett fra den uka med familie. Også lyst å leie hytte på fjellet. Føler et sterkt behov for å komme meg bort fra alt, og å være alene, ta bilder, skrive, lese, slappe av. 

Kan anbefale Færøyene. Kan hende vi tar en uke der i høst. Slik at svigermor får seg en siste tur til barndomshjemmet. Sagt farvel til familie, før hun lir alt for dement :) Ferien vår blir å reise oppover til LS i Stjørdal. Så ved fint vær kajakk padling i mitt barndomssommerparadis :)

Anonymkode: 37fca...f40

• Liker 1
Skrevet

Skal til mine besteforeldre i Danmark og tilbringe ferien der. :) Skal bli spennende å se om guttungen kjenner dem igjen siden sist. :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet

Til Parga :hjertesmil: Aldri vært der før, så gleder meg veldig :) 

Anonymkode: 06548...331

AnonymBruker
Skrevet

Sofaen i fire uker! :nori:

Anonymkode: 83cda...e53

AnonymBruker
Skrevet

Skal være 3 uker i Frankrike. Først 1 uke i Paris og så 14 dager på landet.

Anonymkode: ba194...699

AnonymBruker
Skrevet

En uke i Danmark sammen med svigersøster og hennes familie. Skal blandt annet innom legoland. Kjører nedover slik at vi får noen dager i Sverige også. Veldig fornøyd med at dette ser ut til å bli en mye billigere tur enn jeg så for meg. Senere på sommeren tar jeg guttungen med en ukes tid for å besøke min søster i nærheten av Oslo :) Regner med at det blir noen overnattingsturer i telt og forhåpentligvis på mine foreldres hytte i løpet av sommeren. Selvfølgelig fisking både i sjøen og på fjellet. Gleder oss!

Anonymkode: f10a1...f00

Skrevet
On ‎05‎.‎05‎.‎2018 at 5:09 PM, AnonymBruker said:

Kan anbefale Færøyene. Kan hende vi tar en uke der i høst. Slik at svigermor får seg en siste tur til barndomshjemmet. Sagt farvel til familie, før hun lir alt for dement :) Ferien vår blir å reise oppover til LS i Stjørdal. Så ved fint vær kajakk padling i mitt barndomssommerparadis :)

Anonymkode: 37fca...f40

Hvor på Færøyene er det ok for en som ønsker kort avstand til butikk og cafe men samtidig stille og rolig? Det er mulig jeg reiser allerede i slutten av mai. Har kjent på at jeg må komme meg bort i lang tid nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...