Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 Selges Pasjonsfrukt overalt? Har aldri smakt det før jeg.. Fant en oppskrift med ostekake med pasjonsfrukt. Den så good ut! PS: Hva smaker frukten? Sikkert vanskelig å beskrive men.
Scheherazade Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 Du vil neppe finne pasjonsfrukt på Rema, men mer velassorterte butikkerpleier å ha det. Smaker litt syrlig og friskt men små, harde steiner. Veldig vanskelig å beskrive ja... Men det er veldig godt i ostekake.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #3 Skrevet 23. februar 2005 Tror du de selger dem på Rimi? Er de dyre? Siden de bare selges noen steder..
Scheherazade Skrevet 23. februar 2005 #4 Skrevet 23. februar 2005 Tja... Vet ikke helt. Jeg har sett på Bunnpris, Ultra, Obs og Mega. Du kan jo sjekke eller spørre betjeningen? Noen butikker har jo en liten kurv med eksotisk frukt. Eller i en innvandrerbutikk, der har jeg iallfall sett. Og nei, de er ikke særlig dyre. Har betalt cirka tre-fire kroner stykket.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #5 Skrevet 24. februar 2005 Bare litt info: de er modne når de er kjemperynkete! De ser ikke så fristende ut da, men...
Gjest Catwoman Skrevet 24. februar 2005 #6 Skrevet 24. februar 2005 spør i butikken om de kan bestille til deg hvis de ikke har :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå