Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får man utbetalt for hele måneden (unntatt helg), eller utbetales det bare for hver 17 dag f.eks?

Hadde sett for meg at jeg fikk en hel "månedslønn".Men sjekket nettbanken, og utbetalingen var den 23 og ikke mot slutten av måneden..

Anonymkode: 2a28b...53c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får en månedslønn ja. Har du hatt fastlønn i jobb så får du utbetalt samme lønn fra nav :) 

Anonymkode: 94331...62e

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får en månedslønn ja. Har du hatt fastlønn i jobb så får du utbetalt samme lønn fra nav :) 

Anonymkode: 94331...62e

Det har ikke vært slik for meg. Jeg har fastlønn der jeg jobber, men har fått en dagsats av nav hver gang jeg har vært i foreldrepermisjon. Da får jeg den dagsatsen for hver virkedag i en mnd, slik så utbetalingen fra nav har variert. Men du skal få betaling for alle virkedager i mnd, Ts. 

Anonymkode: 7dc15...725

AnonymBruker
Skrevet

Du får betalt for hele måneden selv om utbetalingen kommer den 23. Det forutsetter selvsagt at du er i permisjon hele måneden.. I vedtaket ditt har du fått en dagsats - denne får du utbetalt for hver dag mellom mandag til fredag innenfor måneden. Derfor varierer også utbetalingen fra NAV hver måned..

Anonymkode: cc79f...0b2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...