Morpheus Skrevet 1. mai 2018 #1 Skrevet 1. mai 2018 Jeg er kanskje i midlivskrisen. Men jeg har ingen depresjoner for det. Man skal leve og nyte alle trappetrinn i livet. Vi lever kun en gang og bruke den tiden på negative tanker bare gjør tiden mindre morsomt. Skal vi nyte den lille tiden vi lever, ellet skal vi søke sympati hos alle andre andre som prøver å leve sitt liv i den lille perioden også de har? Kos deg med den du er. Gjør det du selv synes er riktig for deg selv. Drit i sosiale meninger om hvordan du skal være. Livet er ditt og du bestemmer for deg selv hvordan du selv skal bruke den lille tiden du eksisterer for å få det beste ut av livet ditt. Hvem faen kan bestemme om du gjør det som andre mener er feil her på forumet? Hvordan kan noen styre hvordan du skal oppleve og nyte livet ditt? Du har kun en veldig kort tid i livet ditt. Vær deg selv og du nyter det kun om du gir "faen" i de som vil styre det inn i deres "normer". Det er normer hos de som ikke lever. De er misunnelige på deg som går din egen vei til døden. De har ikke levd livet sitt.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #2 Skrevet 1. mai 2018 Ganske klokt. Men jeg har allerede begått feilen. Hadde sjans til og bli kjent med en mann flere ganger, i løpet av de to siste årene. Men hørte heller og leste rådene på kg, bl.a og lot være. Det er faktisk vanskelig for enkelte å ikke bli påvirket av andres meninger og syn på ting. Og da handler vi slik at andre ikke skal synes vi er dumme, naive eller svake. Men så ender man opp litt bitter slutt likevel, for har disse menneskene spurt hvordan JEG mener de skal leve? Nei! Har hatt opplevelser noen få ganger der jeg bare er sikker på meg selv og ikke føler meg avhengig av noen, og det er den frieste følelsen en har, men den har dessverre vært kortvarig for min del. Anonymkode: 5e364...81c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Sympati er vel ikke det viktigste å hverken søke eller få, men det er jo viktig å oppføre seg med folkeskikk og moral. Selvom man lever livet sitt for seg selv, så skal man ikke være så ensporet og egoistisk at man bryter med folkeskikk og god moral. Anonymkode: 130a1...147
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sympati er vel ikke det viktigste å hverken søke eller få, men det er jo viktig å oppføre seg med folkeskikk og moral. Selvom man lever livet sitt for seg selv, så skal man ikke være så ensporet og egoistisk at man bryter med folkeskikk og god moral. Anonymkode: 130a1...147 Men er det dårlig moral å leve som en vil så lenge andre ikke skades av det? Skal du for eksempel la vær å flytte til USA hvis du finner kjærligheten og jobb der, fordi du har en ensom forelder i den kjedelige hjembygda du vokste opp? Anonymkode: 5e364...81c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå