AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Da er mensen cirka en uke forsinket, jeg pleier alltid å få mensen til tiden. Jeg har en syklus på 27-28 dager. Uken som jeg forventet mens var jeg utrolig trøtt, la meg med engang etter jeg hadde kommet hjem fra skolen og sov fra 2-3timer og sånn har det fortsetta. På lørdagen fikk jeg utrolige vonde mensensmerter, kjentes ut som tante rød skulle komme. Men den kom aldri så jeg tok meg en tur til butikken og kjøpte meg GT, jeg tok testen på togstasjonen og bare tisset på pinnen og fikk negativt. Men jeg føler meg rett og slett gravid med tanken på trøttheten, humørsvinger, crawings, ofte sulten, fortere andpusten.. Men jeg har ikke fått noe ømme bryster, de bare føles tunge men idk. Må være 5 uker på vei om jeg er gravid, men er testene best med morgenurin? Anonymkode: 07269...3cc
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 vil også plusse på at kroppstempraturen min har stigi, kan våkne med at jeg svetter og er varm. Småsvetter veldig ofte Anonymkode: 07269...3cc
bondekone Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 Eneste som kan gi et svar et en graviditetstest. Du sier ikke hvor mange dager du er over tiden på lørdagen, men en test etter IKM skal være korrekt, morgenurin eller ei. Hadde likevel tatt en ny test for sikkerhetsskyld. Er denne og negativ har du antakelig hatt forsinket EL som da og forsinker mens.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 vel jeg fikk ikke utslag på testen før jeg var godt over ei uke over ikm. da var streken syykt svakt i tillegg. 23 dpo fikk jeg gravid 1-2 Anonymkode: 1c317...eef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå