AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Sønnen min er snart 10 mnd og jeg skal kjøpe sko fra Zara til han. Føttene hans er ca 10cm. Skoene tenkte jeg han skal bruke til sommeren. Blir da 20 i skostørrelse mest sannsynlig for stort? Anonymkode: e2f0a...110
Gjest apriljuli Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sønnen min er snart 10 mnd og jeg skal kjøpe sko fra Zara til han. Føttene hans er ca 10cm. Skoene tenkte jeg han skal bruke til sommeren. Blir da 20 i skostørrelse mest sannsynlig for stort? Anonymkode: e2f0a...110 Skulle ikke skrive som anonym..
atropos Skrevet 1. mai 2018 #3 Skrevet 1. mai 2018 https://mobilsite.skoringen.no/barnas-univers/stoerrelsesguide-til-baby-og-barnesko?gclid=Cj0KCQjw2KHWBRC2ARIsAJD_r3esQ0Lf2Ga-9OtK0_VRlCg0DfTWYlJXvT-tQzUNAEh3gfPkTbgiIJQaApuuEALw_wcB ser ut til at 20 blir for stort ja, men jeg ville egentlig ha venta med å kjøpe hvis jeg var deg. Han kan vokse ganske bra på foten på en mnd eller to. 2
Gjest Berlinerbolla Skrevet 1. mai 2018 #4 Skrevet 1. mai 2018 (endret) Jeg kom bare borti Endret 1. mai 2018 av Berlinerbolla
Minlillelykke Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 Barn trenger ikke sko før de går mer enn de krabber. Og når de skal ha sko er det viktig med gode sko som støtter 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 Mine begynte å gå ute når de var ca 11 mnd og da brukte de str 22 i starten. Mine har store føtter da. Anonymkode: 7a134...897
absinthia Skrevet 1. mai 2018 #7 Skrevet 1. mai 2018 Anbefaler deg heller å gå på skobutikk og prøve til de første skoene, når du får bruk for dem. Det er kjempestor forskjell på både form og størrelse på babyføtter.og det er det også stor forskjell på babysko. Det er ekstra viktig at de første skoene er gode. Da jeg skulle kjøpe de første sandalene til mitt barn nr 3, som da var ett år måtte jeg faktisk tråle meg gjennom tre skobutikker, før jeg fant noen som ikke klemte han for mye over vristen, da han hadde høy vrist. Mitt barn nr 2 brukte som 2 og et halvtåring skostørrelsen som broren vokste ut fra da han var bare litt over ett år. Minste barnet brukte to størrelser mer i sko, enn sin eldre søster gjorde, da hun var på samme alder. Når barnet har brukt sko en stund og du har fått litt mer erfaring med hvordan føttene hans er, kan du godt bestille på nett.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #8 Skrevet 1. mai 2018 Gå på en skobutikk å kjøp sko. Det er ikke bare å finne noen sko, du må gjerne få de på å. Og en fot med belastning er større enn en som ikke har det. Den flyter utover liksom. Ikke alle barn er like samarbeidsvillige heller og det er litt som å prøve å dytte gele nedi der i starten. Min begynte med sandaler med god støtte. En skobutikk vil hjelpe deg å finne riktig sko for din baby sin fot. Anonymkode: 71754...a6b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #9 Skrevet 1. mai 2018 https://www.zalando.no/adidas-originals-gazelle-crib-spedbarnsko-bluebirdfootwear-white-ad116d0b2-k11.html Vi brukte noe a la disse den sommeren mini begynte å gå. Helt myk såle, så blir en mellomting mellom sko og tøffel. Anonymkode: 4f07d...b40
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #10 Skrevet 1. mai 2018 Er ikke bare bare å finne størrelse heller altså. Min på 13 måneder kjøpte sine første sko forrige uke. På målebrettet i skobutikken skulle hun ha str 22, men de som satt best på foten hennes var 19-20. Hadde mye å si at foten hennes var så smal, er jo ikke valpefett på den kroppen der Anonymkode: 26a44...09e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå