Gjest Spørre en gutt med ut ?! Skrevet 13. august 2002 #1 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg lurer på hvordan det er når en jente spør et hannkjønn med ut. Har aldri gjort det før, men mener ikke det er noe gale i det. Det er bare det at jeg ikke har peiling på åssen situasjonen blir osv... Har tenkt å gjøre det, men har ikke erfaring med det å spørre gutter med ut. Kjenner ham ikke godt, snakket med ham en gang da jeg var på jobben til en god vennine en gang. Er det for tidlig. Poenget er at jeg ikke har sjangs til å bli bedre kjent med ham før, kan likssom ikke bare stikke innom hver eneste dag. Jeg synes det er litt bedre å velge ut en du tror er en ok fyr selv, enn å gå ut med mange som til slutt du innser er noen duster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 13. august 2002 #2 Del Skrevet 13. august 2002 Har bare en ting og si jeg: Carpe diem. Kom igjen, og spør. Og lykke til. Exodus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. august 2002 #3 Del Skrevet 13. august 2002 Henger meg på Exodus! Bare spør! ...dessuten må jo gutta bli drittlei av å være de som tar initiativ og fikser alt hele tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 13. august 2002 #4 Del Skrevet 13. august 2002 Hva har du å tape? Du kommer sikkert til å angre hvis du ikke gjør det! Lykke til!! -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå