Gå til innhold

Incels

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selvfølgelig trenger de hjelp. De er miljøskadde. Problemet er at de ikke har fått hjelp før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Lava Anne skrev:

Selvfølgelig trenger de hjelp. De er miljøskadde. Problemet er at de ikke har fått hjelp før.

Nok et eksempel på at enkelte ikke egner seg som foreldre.

Kan vi gå tilbake til kjernefamilien vær så snill? Det funker.

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, hocane said:

Nok et eksempel på at enkelte ikke egner seg som foreldre.

Kan vi gå tilbake til kjernefamilien vær så snill? Det funker.

Langti ifra. Det som spiller en rolle er foreldre som har sosial kompetanse og som er i stand til å være der for barna. Kjernefamilien løser ingen problemer så lenge de er inkompetente. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det merkeligste er at det finnes sosialt klønete og lite attraktive mennesker av begge kjønn, men det er bare mennene som hater så sterkt.

Anonymkode: d95ec...c02

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 1.5.2018 den 23.10, herzeleid skrev:

Vet ikke helt hva som generelt menes med begrepet men i følge første google-søket dreier det seg om menn som lever i ufrivillig sølibat? 

Jeg tenker vell at de som gjør dette har det ganske kjipt og går glipp av noe veldig viktig og fint, samtidig som de ser at andre får oppleve det de går glipp av. Det er sikkert veldig usunt og ikke rart om en blir "litt skrudd", både av mangelen på nærhet, bekreftelse og av savnet. 

Så kan jeg ha en viss forståelse for bitterheten en del av disse må føle på. Slik jeg ser det må det å aldri få nærhet og kjærlighet være noe av det vondeste en kan oppleve, og jeg anser de som har det slik, uavhengig av kjønn, som noen av de i samfunnet som må ha det aller verst og er aller minst privilegerte. Når en del av disse samtidig blir fortalt at de er privilegerte grunnet kjønn, hudfarge, legning, kjønnsidentitet osv. samtidig som andre blir løftet opp og frem på bakgrunn av samme parametre skjønner jeg at en kan bli både sint og frustrert. Særlig når en gjerne omtaler denne gruppen så nedlatende, mens tilsvarende omtale av en del andre grupper ville blitt beskrevet som "problematisk". 

Har aldri hatt sex jeg er ikke underprivilegert lol. Men det kan hende jeg ikke har nok testosteron til å bli sint og bitter da. Og incels blir ikke kalt problematisk fordi de ikke får sex, men pga deres bedritne holdninger. 

Anonymkode: 5b9b1...4a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det merkeligste er at det finnes sosialt klønete og lite attraktive mennesker av begge kjønn, men det er bare mennene som hater så sterkt.

Anonymkode: d95ec...c02

Jepp. Den "verste" kvinnelige ekvivalenten til incels er jo crazy cat ladies og de skader ingen. 

Gjest Herr Heftig
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Jepp. Den "verste" kvinnelige ekvivalenten til incels er jo crazy cat ladies og de skader ingen. 

Unless you count the cats of course.

Skrevet

Incels er menn som hater kvinner fordi de selv er så spesielle,rare,sure og aggessive at kvinner ikke orker å være nær dem. Det samme gjelder oppegående menn.

De mener at alle menn er drittsekker som bare bruker kvinner og at kvinner er for dumme til å forstå,samtidig som de selv hyller vold og hat mot kvinner. Så de er de verste type mennene å være i nærheten å.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...