Hummingbird2 Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 http://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2018/04/Ville-adoptere-bort-tre-ukjente-barn-og-avskjaere-dem-kjempearv Dette er jo sinnsykt! Hvor skal man begynne? 1
Topplue Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Hvorfor er dette en offentlig sak? Dette er jo bare trist for de uskyldige barna.
Nobile Skrevet 30. april 2018 #3 Skrevet 30. april 2018 Litt sent nå, men Kristian Siem kunne begynt med å beholde buksene på. 2
Testosteron Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 Jeg skjønner meg ikke på menn som ikke vil ha noe med barna sine å gjøre. Kristian Siem vil ikke en gang at de skal vite at han er faren deres. Betyr de ingenting for ham? 4
Hummingbird2 Skrevet 30. april 2018 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2018 Akkurat nå, Testosteron skrev: Jeg skjønner meg ikke på menn som ikke vil ha noe med barna sine å gjøre. Kristian Siem vil ikke en gang at de skal vite at han er faren deres. Betyr de ingenting for ham? Tydeligvis ikke. Han vil altså betale for at en annen mann skal adoptere de, så de ikke har rett på sin del av milliard-arven. Det er helt sykt!! 1
Testosteron Skrevet 30. april 2018 #6 Skrevet 30. april 2018 2 minutter siden, Hummingbird2 skrev: Tydeligvis ikke. Han vil altså betale for at en annen mann skal adoptere de, så de ikke har rett på sin del av milliard-arven. Det er helt sykt!! Jeg tror ikke det er arven som er årsaken, for han kan enkelt skrive et testament der han begrenser arven til disse tre barna til en million kroner på hver. Han er god for 6 milliarder kroner. 3 millioner er ingenting for ham.
Korsihalsen Skrevet 30. april 2018 #7 Skrevet 30. april 2018 Nei, akkurat 3 millioner er ingenting. Så klart er det arven, 3 millioner er jo ingenting i forhold. 2
Hummingbird2 Skrevet 30. april 2018 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2018 14 minutter siden, Testosteron skrev: Jeg tror ikke det er arven som er årsaken, for han kan enkelt skrive et testament der han begrenser arven til disse tre barna til en million kroner på hver. Han er god for 6 milliarder kroner. 3 millioner er ingenting for ham. Han er bosatt i London, og har vært det i flere tiår. Da må de følge engelsk lov. Selvfølgelig handler dette om penger! Han prøvde jo å skjule dette for kone og barn i England. Skiller konen seg har hun rett på halve formuen. Penger er nå en ting, men at du er så kynisk at du prøver å komme deg unna både farskap og ansvar er kynisk! 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #9 Skrevet 1. mai 2018 Et arveoppgjør må vel gjøres i det landet der avdøde var bosatt, og England har vel ikke pliktdelsarv og man kan gjøre sine barn helt arveløse? Anonymkode: 19a16...769 1
Snillingen Skrevet 3. mai 2018 #10 Skrevet 3. mai 2018 – Siem-avtalen er straffbar etter ny lov Avtaleutkastet som Kristian Siem sendte til eks-elskerinnen ville vært ulovlig etter ny adopsjonslov og rammes også av gjeldende lov, mener jusprofessor. https://finansavisen.no/news/5308/242/Siem-avtalen-er-straffbar-etter-ny-lov Er visst problematisk det å betale andre for å adoptere ens egne barn. Fikk ikke lest hele artikkelen. Noen som har den?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #11 Skrevet 3. mai 2018 Kjedelig for barna å ha en far som ikke vil vite av dem og en mor som er gold digger, men hva kan man gjøre? Anonymkode: edc01...244 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #12 Skrevet 3. mai 2018 På 30.4.2018 den 23.18, Hummingbird2 skrev: http://www.hegnar.no/Nyheter/Naeringsliv/2018/04/Ville-adoptere-bort-tre-ukjente-barn-og-avskjaere-dem-kjempearv Dette er jo sinnsykt! Hvor skal man begynne? Hva er så sinnsykt, mener du? Svært, svært mange menn har en elskerinne. Anonymkode: 5cc3d...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå