Gå til innhold

Kristian Siem og saken i DN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er dette en offentlig sak? Dette er jo bare trist for de uskyldige barna. 

Skrevet

Litt sent nå, men Kristian Siem kunne begynt med å beholde buksene på. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner meg ikke på menn som ikke vil ha noe med barna sine å gjøre. Kristian Siem vil ikke en gang at de skal vite at han er faren deres. Betyr de ingenting for ham? 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, Testosteron skrev:

Jeg skjønner meg ikke på menn som ikke vil ha noe med barna sine å gjøre. Kristian Siem vil ikke en gang at de skal vite at han er faren deres. Betyr de ingenting for ham? 

Tydeligvis ikke. Han vil altså betale for at en annen mann skal adoptere de, så de ikke har rett på sin del av milliard-arven. Det er helt sykt!! 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Hummingbird2 skrev:

Tydeligvis ikke. Han vil altså betale for at en annen mann skal adoptere de, så de ikke har rett på sin del av milliard-arven. Det er helt sykt!! 

Jeg tror ikke det er arven som er årsaken, for han kan enkelt skrive et testament der han begrenser arven til disse tre barna til en million kroner på hver. Han er god for 6 milliarder kroner. 3 millioner er ingenting for ham.

Skrevet

Nei, akkurat 3 millioner er ingenting. Så klart er det arven, 3 millioner er jo ingenting i forhold.

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Testosteron skrev:

Jeg tror ikke det er arven som er årsaken, for han kan enkelt skrive et testament der han begrenser arven til disse tre barna til en million kroner på hver. Han er god for 6 milliarder kroner. 3 millioner er ingenting for ham.

Han er bosatt i London, og har vært det i flere tiår. Da må de følge engelsk lov. Selvfølgelig handler dette om penger! Han prøvde jo å skjule dette for kone og barn i England. Skiller konen seg har hun rett på halve formuen. Penger er nå en ting, men at du er så kynisk at du prøver å komme deg unna både farskap og ansvar er kynisk! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Et arveoppgjør må vel gjøres i det landet der avdøde var bosatt, og England har vel ikke pliktdelsarv og man kan gjøre sine barn helt arveløse? 

Anonymkode: 19a16...769

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig for barna å ha en far som ikke vil vite av dem og en mor som er gold digger, men hva kan man gjøre?

Anonymkode: edc01...244

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...