Gjest trådstarter her Skrevet 26. februar 2005 #21 Del Skrevet 26. februar 2005 Takk for mange svar, dere har jo rett, vi måtte jo snakke om dette. Jeg reagerte nok altfor sterkt, men er ganske fersk så jeg hadde ikke ventet det. Vi har snakket sammen og har kommet til at vi skal prøve dette en gang i nærmeste fremtid... Det er nok ikke så skummelt som jeg trodde,men å ta han på fersken var ganske pinlig :oops: Han var ganske flau han å, for å si det mildt... Men nå er det oppe i lyset og vi kan kanskje ha glede av det sammen heretter. (og dildoen kan han få beholde) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 26. februar 2005 #22 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg tror jeg hadde hatt problemer med å forholde meg seksuelt til han etterpå... Isj og isj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Bridezillah-killah~ Skrevet 26. februar 2005 #23 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg ville blitt hoppende glad og blitt med på leken, for så å kjøpe bedre egna leketøy til ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #24 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg er en mann som av og til har brukt stearinlys m.m. på meg selv og er generelt ganske analfiksert. Når det gjelder spørsmålet om det gjør meg litt homo, så må jeg si njei. Jovisst, jeg har hatt homofile fantasier, og har endatil prøvd det ut noen ganger. Men da er det ikke rumpa som står i fokus for min del, men pikken. Suging osv. Ettersom han jeg gjorde det med var ganske velutrustet er det klart at jeg var bekymret for å la ham slippe til med annet enn fingre. (Ble plutselig veldig glad for at min egen er av middels størrelse slik at damer tør slippe meg til i rumpa av og til) Og da jeg skulle ta han bak var det faktisk litt vanskelig. Måtte forestille meg at det var en dame(!). Det er damerumper jeg tenner på, og de gangene det er menn inne i bildet (fantasier osv)så er det ansiktsløse. Det er liksom bare en kropp med pikk. Og når jeg selv stikker noe oppi, så er følelsen i seg selv så god at jeg driver ikke og ser for meg at det er en pikk. Trenger knapt nok fantasere om noe. Så altså, selv om jeg har prøvd det ene med det andre, så er anal-interessen helt adskilt fra de homofile tilbøyelighetene. Homofile suger forresten, men du blir vel ikke homo av å like å bli sugd av en dame? Og når det gjelder det med hvilken bås jeg skal plassere meg i, så har jeg skjønt at jo, jeg hører nok fortsatt mest hjemme i Hetero-båsen. Er man bifil, så er det mer 50/50, men i mitt tilfelle så er det 90/10 og selv om vi holdt på en stund, så skjønte jeg også at han på mange måter ble en erstatning for en dame. Til å begynne med var det en fantasi jeg ville prøve ut, men da det var gjort ble det mer en lettvint måte å få seg sex og nærhet på. Han var jo ikke akkurat vanskelig å be. Jeg tror det blir en stund til neste gang, men at det godt kan skje tviler jeg ikke på. (Trekant med en dame hadde jeg forresten likt veldig godt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #25 Del Skrevet 27. februar 2005 Her om dagen tok jeg kjæresten min på fersken i senga med min dildo!!! Jeg ble veldig overasket for å si det mildt!!! Både han og jeg ble flaue' date=' jeg har ikke snakket med han etter dette, blir for pinlig. Jeg visste ikke at hadde "sånne" lyster engang. Er det vanlig for menn å tenne på anal sex, er man ikke litt homo da? Nå tror jeg har nødt til å kaste den dildoen...[/quote'] nei, man er ikke litt homo da. faktisk har menn noe der bak som gør at de får en ekstrem bra orgasme. hvorfor tror du det selges så mye hjelpemidler til menn beregnet på bak der? Du må heller ikke kaste den. Gjør den ren. Det høres ut som han har gjort noe ulovlig og farlig. Så plagsomt for ahn at du ikke vil snakke om det da. De er normalt det han har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #26 Del Skrevet 27. februar 2005 Det er damerumper jeg tenner på' date=' og de gangene det er menn inne i bildet (fantasier osv)så er det ansiktsløse. Det er liksom bare en kropp med pikk. [/quote'] Hm. Interessant, slik har jeg det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Formyha Tran Skrevet 27. februar 2005 #27 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg hadde blitt veldig sjokkert, og ikke likt det i det hele tatt. Men jeg er brent barn ang dette, har hatt to menn før som likte å utforske det området, og begge to viste seg å være bifile. Vil helst ikke oppleve dette igjen!! - Bifilmagnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann-33 Skrevet 27. februar 2005 #28 Del Skrevet 27. februar 2005 Her om dagen tok jeg kjæresten min på fersken i senga med min dildo!!! Jeg ble veldig overasket for å si det mildt!!! Både han og jeg ble flaue' date=' jeg har ikke snakket med han etter dette, blir for pinlig. Jeg visste ikke at hadde "sånne" lyster engang. Er det vanlig for menn å tenne på anal sex, er man ikke litt homo da? Nå tror jeg har nødt til å kaste den dildoen...[/quote'] Det er dette jeg mener!! Dette er den generelle mann! Neida, mener ikke å tulle. Unskyld unskyld. Eh, sier du det ja :o Altså, han. Der. Med din dildo? Eller èn dildo for den saks skyld. Ja. Nei. Tror jeg ikke vet helt hva jeg skal si jeg. Jøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #29 Del Skrevet 28. februar 2005 Er det ingen som reagerer på om om en kan ha fått tarmbakterier i vagina hvis han hadde brukt den før uten å bruke kondom/koke den etterpå? Joda, det var min aller første reaksjon også - men så har jeg opplevd disse bakteriene noen ganger og skyr alt som har med analsex å gjøre nå..... forbinder det KUN med ubehag... Hadde kjæresten min brukt dildoen min skulle han få kjøpt ny til meg og beholdt den gamle ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå