Gå til innhold

Tatt kjæresten på fersken med dildo

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå

Her om dagen tok jeg kjæresten min på fersken i senga med min dildo!!! Jeg ble veldig overasket for å si det mildt!!! Både han og jeg ble flaue, jeg har ikke snakket med han etter dette, blir for pinlig. Jeg visste ikke at hadde "sånne" lyster engang. Er det vanlig for menn å tenne på anal sex, er man ikke litt homo da? Nå tror jeg har nødt til å kaste den dildoen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Hadde blitt ovresket jeg også men ikke negativt. Har prøvd å overtale gutten til å prøve min, ettersom jeg hørt at det kan være utrolig godt for menn også, men han vil ikke :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

:hoho: Sorry, men... *bilder i hodet* Jeg ville i alle fall forlangt å vite om han hadde brukt den før, og om han hadde kokt den/brukt kondom på den. Fy flate, tarmbakterier i vagina er ikke noe å ønske seg, akkurat. :-?

Også... tja... Jeg kunne jo prøvd å utforske denne siden, hvis han ønsket det. Ikke helt min greie, men hvis det var noe han virkelig ønsket, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Menn har så langt jeg vet 2 erogene soner der bak. Den ene er åpningen. Det kan være vanvittig deilig med bevegelse der spesielt under orgasme. Den andre er prostata, som jeg ennå ikke klart å finne på meg selv.

Dette har ingenting med homoseksualitet å gjøre. Istedet for å kaste dildoen din, kan du jo bare la han beholde den :P

Jeg synes også dere burde være tøffe nok til å snakke om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også dere burde være tøffe nok til å snakke om det.

Det synes jeg også!

Jeg synes ikke det har noe med tøff eller ikke tøff å gjøre heller............. Man bør da kunne snakke med hverandre om sånne ting også. Det trodde jeg hvertfall! Men.......... jeg vet jo vi er forskjellige - også på det området! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er flere kvinner som liker analsex, så det er vel ikke rart om det er menn som gjør det også.

han trenger så absolutt ikke ha noen om helst homofile tendenser av den grunn.

du burde vel legge merke til om han tenner på deg eller på andre menn?

tenner han på deg så er han ikke homofil ihvertfall. :wink:

la ham ta over dildoen da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Eneste jeg reagerer på er at han har lånt en så personlig gjenstand uten å spørre... synes det var passe kvalmt.

Flere her sier han må få overta den - vel, så får han kjøpe en ny en til deg da... :evil:

Og det er klart dere må snakke om det... kanskje det er muligheten til å legge frem flere lyster/fantasier dere ikke har delt før og utforske litt?

At han vil ha en dildo opp der er vel en ikke uvanlig preferanse, som nevnt her.

Selv er jeg ikke videre anal av meg, og vil måtte jobbe en del med lysten til å være så veldig anal med en mann også, den delen av sex frister meg rett og slett ikke, det er ikke noe seksuelt med det for meg, jeg måtte nok kjørt et pliktløp der i så fall, hvis jeg MÅ gjøre det. Hver sin lyst der som i alt annet.

Men prate om det kan dere vel ikke unngå i lengden, god kommunikasjon ligger i bunnen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er ikke helt sikker på dette, men jeg lurer på om menn teknisk sett kan ha mer glede av anal stimuli enn kvinner, pga prostata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Eneste jeg reagerer på er at han har lånt en så personlig gjenstand uten å spørre... synes det var passe kvalmt.

Ja... Sant. En liten avsporing, men hvis jeg f.eks fikk vite at fyren hadde lånt trusene mine uten å spørre hadde jeg også blitt sur. Han kan vel kjøpe seg sitt eget, vel? Er det flaut å kjøpe, kan en jo bestille fra nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt veldig sjokkert, og ikke likt det i det hele tatt.

Men jeg er brent barn ang dette, har hatt to menn før som likte å utforske det området, og begge to viste seg å være bifile. Vil helst ikke oppleve dette igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jenter liker analsex, og det at noen gutter liker dette bør ikke komme som noen overaskelse. Menn har tross alt prostata, og stimuli av den kan fremkalle orgasme, uten å være i kontakt med penis. Prostata blir ofte kalt mannens g-punkt. Ergo, analsex er bedre for menn enn kvinner.

Selvfølgelig synes jeg det var dumt av han å låne din dildo, men i nøden stund osv;) Men et tips for å komme dere over dette sjokket, hvorfor ikke kjøpe en buttplugg til han, pakk den inn og gi til han som en gave. Ved det viser du at du aksepterer at han liker anale gleder, samtidig som du får ha ditt utstyr i fred. En buttplugg er også mere egnet til det der bak, enn en dildo. Dette fordi en buttplugg har en "krans" nederst som gjør at ikke hele stasen forsviner inn;)

Kvinneguiden samarbeider med erotikknetts shop, og går du inn på denne siden http://shop.erotikknett.no/main.php3?MG=65&SG=nil og ser den anatomiske buttpluggen, kjøp den og du får en fornøyd samboer!

Prøv også å ha sex sammen, samtidig som han har dennne i seg, jeg lover deg, det virker;)

En ting til, man er ikke homo om man liker anale gleder!!! Er man homo, tenner man på det motsatte kjønn og ikke på hvilken måte man har sex. Jeg har selv en sånn buttplugg, men kunne aldri tenke meg til å ha sex med en mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Er det ingen som reagerer på om om en kan ha fått tarmbakterier i vagina hvis han hadde brukt den før uten å bruke kondom/koke den etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg hadde blitt veldig sjokkert, og ikke likt det i det hele tatt.

Men jeg er brent barn ang dette, har hatt to menn før som likte å utforske det området, og begge to viste seg å være bifile. Vil helst ikke oppleve dette igjen!!

Ja for bifil er jo grusomt :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt godt da, at han utforsker seksualiteten sin? Jeg mener ikke i henhold til legning, men at han utforsker kroppen sin, hva han liker etc? Gi det litt tid du, det kan være at det er sunt for sexlivet deres. Men, vær glad i han, og pass på å ikke gjøre han forlegen over det, det er bare trist. Han er nok passe brydd allerede! :oops:

Men, uansett, la det gå litt tid, og så kan du prøve å nevne det litt for han. Han vet nok mer om det enn vi her! Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som reagerer på om om en kan ha fått tarmbakterier i vagina hvis han hadde brukt den før uten å bruke kondom/koke den etterpå?

Nei, og det fordi jeg tar det som en selvfølge at alt som har vært oppe der bak, må rengjøres grundig! På samme måte som at man ikke putter penis direkte fra anal til vagina, dette bør jo være barnelærdom :wink: Dessuten nevnte ikke trådstarter her at det ikke ble brukt noen form for desinfisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Da hadde jeg blitt en smule paff.

Når jeg så hadde kommet over den overasskelsen så hadde jeg nok bare flirt litt og sagt "Bare kos deg du gutten min", lukket døra og ansett det for å være fullstendig uproblematisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Da hadde jeg blitt en smule paff.

Når jeg så hadde kommet over den overasskelsen så hadde jeg nok bare flirt litt og sagt "Bare kos deg du gutten min", lukket døra og ansett det for å være fullstendig uproblematisk.

hvorfor ikke blitt med han da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hvorfor ikke blitt med han da?

Hvis jeg hadde overassket han med en dildo hadde han i utgangspunktet plukket den opp for å være alene akkurat da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...