Gå til innhold

slanking til bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Å slanke seg bare for å ta seg godt ut for en dag, bryllupsdagen, blir for plant for meg. Jeg har sett hysteriske slankebruder løpe langs med veiene for å ta av noen kilo her og der. Når bryllupsdagen er over, setter de før så smidige slankebrudene seg på rævva i soffan og eser ut til dobbelt førstørrelse. Det eneste som hjelper er å leve generelt sunt hele livet. Ikke skippertak. Dessuten, er ikke gommen glad i bruden som hun er ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slanket meg ikke, og har vel ikke noen gang veid så mye som jeg gjør nå. Orket ikke stresse med det jeg, dessuten er de fleste kjoler laget slik at man bare ser overkroppen ordentlig. :wink:

Skrevet

Ikke noe slanking her heller. Jeg er alt for glad i mat til å slanke meg. Prøver heller å trene litt. Det gjør at jeg føler meg bedre og får mer energi.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg slanker meg, og bruker bryllupet som ekstra motivasjon. Jeg lever sunnere enn jeg har gjort, og har planer på å fortsette med det etter bryllupet. Jeg går sakte men sikkert ned, og bruker god tid.

Hva andre velger å gjøre er helt og holdent opp til de, og det må de få lov til uten at folk må finne ut hvorfor ol. Selvfølgelig ønsker man å se best mulig ut den dagen, og det er jo ikke bare brudgommen som ser en, men resten av flokken også.

Brudgommen er da like glad i bruden sin selv om hun ikke slanker seg, men det går vel på selvfølelsen.

Skrevet

Tviler vel veldig på at det er mange som slanker seg "bare for å ta seg godt ut for en dag". Det handler vel oftere om at man ofte har lyst å forandre livsstilen sin og leve sunnere og at nettopp bryllupet fungerer som god motivasjon. Sånn er det ihvertfall for meg!

Og jeg har ihvertfall ingen planer om å sette meg på rævva i soffan og eser ut.

Og jeg vet definitivt at min kjære er glad i meg uansett, hvis ikke ville han vel ikke fridd? Forandringene i mitt liv gjør jeg ikke for ham , ikke for fotografen, ikke for gjestene, men for meg selv!

Skrevet
Tviler vel veldig på at det er mange som slanker seg "bare for å ta seg godt ut for en dag". Det handler vel oftere om at man ofte har lyst å forandre livsstilen sin og leve sunnere og at nettopp bryllupet fungerer som god motivasjon. Sånn er det ihvertfall for meg!

Og jeg har ihvertfall ingen planer om å sette meg på rævva i soffan og eser ut.

Og jeg vet definitivt at min kjære er glad i meg uansett, hvis ikke ville han vel ikke fridd? Forandringene i mitt liv gjør jeg ikke for ham , ikke for fotografen, ikke for gjestene, men for meg selv!

Ditto!!!

Jeg slanker meg! Men det har jeg gjort i et år nå, med gode resultater!!! Det var noe jeg ville av hele mitt hjerte - men legger uansett ikke skjul på at bryllupet hele veien har vært en motivator! Klart jeg vil stråle på dagen min!!! (det ville jeg sikkert gjort uansett) OG, selvfølelsen betyr ALT!

Jeg er også helt sikker på at min kjære er glad i meg +/- både 5, 10 og 30 kg - det VET jeg...!!!

Poenget er at jeg vil stråle for en dag, men jeg vil også stråle for meg selv hver dag resten av livet!!! :sjarmor: Enkelt og greit det vel!?!!

Skrevet

Ditto!!!

Jeg slanker meg! Men det har jeg gjort i et år nå, med gode resultater!!! Det var noe jeg ville av hele mitt hjerte - men legger uansett ikke skjul på at bryllupet hele veien har vært en motivator! Klart jeg vil stråle på dagen min!!! (det ville jeg sikkert gjort uansett) OG, selvfølelsen betyr ALT!

Jeg er også helt sikker på at min kjære er glad i meg +/- både 5, 10 og 30 kg - det VET jeg...!!!

Poenget er at jeg vil stråle for en dag, men jeg vil også stråle for meg selv hver dag resten av livet!!! :sjarmor: Enkelt og greit det vel!?!!

Enig i det disse to og Madam Felle sier!

Hva er galt i å bruke bryllupet som en motivasjon?!?!?!

Skrevet

Jeg har også slanka meg i et drøyt år nå - og selvsagt har bryllupet vært en ekstra motivasjon oppi det hele. Men jeg slanker meg ikke pga bryllupet!

Jeg har alle muligheter til å nå slankemålet mitt før bryllupet, og selvsagt vil jeg prøve å se best ut på en av livets største dager! Man skal jo foreviges av fotograf, og når man likevel er på vei ned, så ser jeg ingen grunn til å IKKE slanke seg med bryllupet som motivasjonsfaktor.

Men - selvsagt - endringene må jo være permanente da, jeg er heller ikke positiv til "skippertak" som ikke er ment for å vare...

K

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Skjønner ikke at man orker å rakke ned på folk på denne måten, Gjest!

Disse menneskene i dette forumet er voksne folk som er fullt klar over hva de besdriver med. Men man kan helt sikkert ikke forestille seg hvordan andre har det ellers i hverdagen forutenom bryllupsplanlegging....

Selv har jeg ikke noen kilo for mye men heller omvendt. Jeg har bestemt meg for å begynne å trene og legge om en del av rutinene om man vil kalle det til det bedre. Det vil si å trene, spise sunnere og få nok søvn.Om jeg gjør det i forbindelse med bryllupsforberedelsen er bare en motivsjonsfaktor som mange her sier.

Brudgommen min har vært sammen med meg i 8 år og har gått ned på kne, vi gifter oss om 6 måneder og har tenkt å leve resten av sitt liv sammen med meg. Om "forvandlingen" ikke skulle falle i smak til han om litt så er det hans tap og ikke mitt. Det går rett og slett ikke an å tenke slikt.

Beklager om jeg virker litt sur :evil: men denne tråden var å trykke på salaten av en som antageligvis kun tenker på seg selv!

Skrevet

Skjønner ikke at folk gidder å svare på sånne duste gjesteinnlegg som dette.....

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Skjønner ikke at folk gidder å svare på sånne duste gjesteinnlegg som dette.....

:ler: skjønner ikke selv at jeg faktisk har gjort det. Stå vel opp litt for tidlig idag :ler::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, ærlig talt, dette blir for dumt :roll:

Hva i all verden er det du sier, trådstarter, at bruder skal drite i hvordan de ser ut på bryllupsdagen?!

Hvorfor kjøpe ny kjole? Hvorfor ikke bare tre på seg et skjørt man har fra før og en topp fra hm? Dagen etter bryllupet er en jo tilbake i jeansen likevel... Og hvorfor i alle dagen skal vi gå til frisøren og bli sminket og få satt opp håret?? Brudgommen har jo sett oss hver eneste dag med fett hår og uten sminke -og elsker oss likevel...

Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min for to år siden, da veide jeg 5 kilo mindre enn jeg gjør nå.

Er glad jeg kjøpte kjole med korsett-snøring bak, for slanke meg det klarer jeg ikke....!

Men det måtte ha vært den eneste grunnen; hvis kjolen ikke passet lenger....

Gjest Anonymous
Skrevet
Når bryllupsdagen er over, setter de før så smidige slankebrudene seg på rævva i soffan og eser ut til dobbelt førstørrelse.

:ler::hoho: Er dette innlegget særiøst ment ?!! Jeg sier bare : hver sin smak. Slanking må da være opp til den enkelte :tunge1: .

Skrevet

Jeg slanker meg ikke..(matmoms) men trener jevnlig for å holde meg i form.. tenker klart på bryllupet også, kjolen satt som et skudd da jeg kjøpte den så helst bør jeg verken gå opp eller ned i vekt før bryllupet...

Skrevet
Jeg slanker meg ikke..(matmoms) men trener jevnlig for å holde meg i form.. tenker klart på bryllupet også' date=' kjolen satt som et skudd da jeg kjøpte den så helst bør jeg verken gå opp eller ned i vekt før bryllupet...[/quote']

Sammer her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...