AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Har i dag startet på min permisjon, og nav har flere ganger bekreftet skriftlig, at den første utbetalingen skulle komme i dag den 30/4. Men ikke ei krone har dukket opp, og nå er jeg naturlig nok nervøs for at resten av permisjonen min blir spolert.. Flere som har opplevd en slik sabotasje før? Anonymkode: d1a8b...d05
La Luna Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Hvis du startet permisjonen i dag, så er det snakk om kun én dags utbetaling....muligens har denne rett og slett blitt overført til neste måneds utbetaling? 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2018 #3 Skrevet 2. mai 2018 Det er helt sikkert ikke sabotasje! Ring og hør, så kommer de nok innen kort tid. Anonymkode: 58022...afd
SesameStreet Skrevet 2. mai 2018 #4 Skrevet 2. mai 2018 På 30.4.2018 den 22.29, AnonymBruker skrev: Har i dag startet på min permisjon, og nav har flere ganger bekreftet skriftlig, at den første utbetalingen skulle komme i dag den 30/4. Men ikke ei krone har dukket opp, og nå er jeg naturlig nok nervøs for at resten av permisjonen min blir spolert.. Flere som har opplevd en slik sabotasje før? Anonymkode: d1a8b...d05 Om du har startet permisjonen din 30.04.18, så er det naturlig at du vil få utbetalingen siste virkedag i mai. Jeg syns det er litt å ta i å kalle det sabotasje for et par hundrelapper. Faller hele økonomien sammen om du ikke får disse hundrelappene nåååå? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå