Arwen Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 Har vært hos hudpleier og fått anbefalt endel Decleor produkter, men blir ikke komfortabel med lukta synes det lukter litt "jalla" Har testet noen få Dermalogica produkter og liker de mye bedre. Problemet er at jeg ikke aner hva jeg skal kjøpe :o Har tørr (og litt sensitiv hud) Ingen problemer med kviser o.l. Hva vil du anbefale meg?
Scheherazade Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 Skulle gjerne ha hjulpet, men tror du har omtrent motsatt hudtype enn meg. Men du kan jo titte på produktsidene til Dermalogica.no inntil de gode forslagene begynner å hagle inn? Og er ening i at Decleor lukter litt spesielt, men det er bare fordi de er så full av planteoljer og annet naturlig stæsj! Fint med annen lukt en syntetisk parfyme synes jeg da...
Saeria Skrevet 23. februar 2005 #3 Skrevet 23. februar 2005 Hvorfor ikke prøve en skinkit fra Dermalogica. Jeg bestilte en for noen dager siden, og fikk den i posten i dag. Du kan prøve den for tørr eller ømfintlig hud. Det er en grei måte å se hvordan produktene passer din hud.
Gjest Étoile Skrevet 23. februar 2005 #4 Skrevet 23. februar 2005 Ultracalming cleanser, og enten Skin smoothing cream eller Intensive moisture balance. (Ansiktsvann trenger du strengt tatt ikke). Jeg bruker skin smoothing cream om sommeren, og intensive om vinteren. Gode produkter, faktisk eneste ansiktskremen jeg har vært såpass fornøyd med at jeg kjøper den igjen og igjen.
Gjest Gjesta Skrevet 23. februar 2005 #5 Skrevet 23. februar 2005 Jeg bruker også Dermalogica, og de produktene Étoile anbefaler. Eneste problemet er at Intensive Moisture Balance kan gi litt lite fuktighet nå om vinteren, men det løser jeg ved å bruke en krem fra Shiseido om natten.
Arwen Skrevet 23. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2005 Thanx Skulle hatt en peeling uten korn iogså, har Dermalogica det eller må jeg kjøpe den fra Decleor der? Den var jo egentlig ganske god den men...
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #7 Skrevet 24. februar 2005 Daily Microfoliant er en enzympeeling uten korn, det er et pulver som du blander med vann og masserer inn i huden. Mange synes den gir for lite effekt, men for meg er den akkurat passe. Selv om den heter Daily, er den for sterk (tørker ut) for daglig bruk til tørr hud; ca 2 ganger/uke holder lenge. Andre gode enzympeelinger: *YSL sin peelinggele; masseres inn i huden til den blir flytende, og skylles av. Er helt nyyyyydelig, og blir nok mitt neste taxfreekjøp. *Kanebo Silk peeling pulver--akkurat som det fra Dermalogica.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå