Drömmeren Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Hei, jeg kan bare finne de siste 8 meldekortene mine på NAV. Finner ingen «bla» knapp på nettsiden deres, og jeg har ikke kvittering på de. Noen som vet hvor jeg kan finne de? Har sendt en e-post for å etterspurt de, men det tar noen dager å få svar.
Mokkilokki Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Hvis du er inne på utbetalinger så på venstre side står det forskjellige valg. Der finner du alle meldekortene dine. Du kan finne de fra i fjor også. Alt skal ligge der. Det står Velg periode. 1
Drömmeren Skrevet 30. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2018 Takk for svar! Det er ikke et valg da jeg ikke er arbeidsledig lengre.:(
Mokkilokki Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 Du skal kunne gå inn på tidligere utbetalinger mener jeg. Er du sikker på du har sjekka skikkelig på din side på Nav? Tidligere utbetalinger skal være der.
applestories Skrevet 1. mai 2018 #5 Skrevet 1. mai 2018 20 timer siden, Mokkilokki skrev: Du skal kunne gå inn på tidligere utbetalinger mener jeg. Er du sikker på du har sjekka skikkelig på din side på Nav? Tidligere utbetalinger skal være der. Utbetalinger ja, (siste tre år) men meldekort?
applestories Skrevet 1. mai 2018 #6 Skrevet 1. mai 2018 22 timer siden, Drömmeren skrev: Hei, jeg kan bare finne de siste 8 meldekortene mine på NAV. Finner ingen «bla» knapp på nettsiden deres, og jeg har ikke kvittering på de. Noen som vet hvor jeg kan finne de? Har sendt en e-post for å etterspurt de, men det tar noen dager å få svar. Jeg ser bare de syv siste meldekortene mine, men nå er det lenge siden jeg sendte. Kan heller ikke finne noen mulighet til å se lenger tilbake i tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå