Gå til innhold

Smykke Lisenett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke greid å finne riktig smykke enda, men jeg fant dette på Lisenett: http://www.lisenett.no/perlesmykke/p2.htm.

Synes det ser fint ut, men er litt skeptisk til å bestille det uten å ha sett det. Er det noen som har erfaring med å bestile smykker derifra. Er de fine, leveres de i tide osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har full returrett så du har mulighet til å se det.

Kjøpte kjolen min fra lisenett og er ekstremt fornøyd med servicen. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

8) Har hørt at det går veldig sent å få noe derfra.

Skrevet
8) Har hørt at det går veldig sent å få noe derfra.

Hvor har du hørt det? :o

jeg hadde hvertfall kjolen min her bare noen dager etterat den kom til henne.

Lynrask til å svare på mai ler hun også.

Skrevet

Har bestilt tiara derfra.... Sendte mange mail for å få vite mer om tiaraen, og fikk svar veldig raskt! Fikk i tillegg satt betalingsfristen til den datoen som passet meg best. Har ikke fått den ennå, men hun sa de skulle komme i midten av mars, den er egentlig ikke for salg lenger, men de hadde den på lager. Er veldig fornøyd så langt. Du har jo angrefrist!

Skrevet

Jeg har også mailet litt med henne og da svarte hun lynkjapt :)

Skrevet

Nydelig smykker - har vurdert å bestille settet selv, jeg! :wink:

Har kjøpt skoene mine gjennom Lisenett, og er veldig fornøyd. Leveransen min ble forsinket, og jeg fikk mail fra henne flere ganger underveis - med beskjed om hvordan tingene lå an.

Veldig, veldig fornøyd med servicen og produktene!

Har et smykkesett fra Lisenett fra før av, og det ser faktisk ut som det gjør på bildet på nettet! :Nikke:

Og som noen nevner her - man har returrett! :)

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt meg tiara og smykkesett hos lisenett. Var akkurat slik jeg hadde forventet meg... og jeg fikk varene etter bare noen dager. Kjempe fornøyd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...