Gå til innhold

Tenner dere jenter på andre jenter???

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Tenner bare på jenter jeg' date=' men jeg er lesbisk også da...[/quote']

Meg og :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Mange sier at de tenner på jenter i fantasien. Betyr det at jentesex også er en del av onanifantasiene?

Gjest Anonymous
Skrevet

Fantasien, ja. IRL nei. Prøvd et par ganger for å finne ut det.. :tunge1:

Skrevet

Er vel egentlig den kategorien jeg kan putte meg selv i.

Kunne aldri blitt sammen med en jente.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Bare i fantasien, det vil si om jeg ser på en film eller leser en novelle (så skjer det kanskje på en måte, det vil si at jeg tenner på det jeg ser eller leser), har aldrig opplevd å tenne på en jente IRL :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei. Jeg synes kvinnekroppen er vakker' date= men mer sånn se på en pen statue-vakker, ikke pule-vakker. :wink:

:Nikke:

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg har hittil aldri møtt en jente/kvinne jeg har fått lyst på, men jeg kan godt bli fascinert/betatt av flotte kvinner. Men det blir vel på et annet plan. Mer på et beundre/estetisk/mentalt nivå enn på et seksuelt nivå!

Gjest Seleena
Skrevet

Eg syntes jentekroppen er fin å sjå på. Statue-fin som Greensky seier. Men har aldri vore min fantasi! Nevah!

Takk gud for mannekroppen. :sjarmor:

Skrevet

Madley skrev:

Tenner bare på jenter jeg, men jeg er lesbisk også da...

Me too :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Fatter ikke at det er mulig å fantasere om andre kvinner. Mener det helt seriøst. Men all respekt til de som gjør det.

Synes det høres vannvittig kjedelig ut...

Kan nyte synet av en vakker kropp, uavhengig av kjønn. Men å holde på med en annen kvinne blir totalt feil. Også som fantasi. Blir helt avtent..

Skrevet

Har kysset jenter, men aldri fått noen tenning når jeg har gjort det.

Synes kvinnekroppen er vakker, men vil ikke ha sex med en jente - kunne ikke tenke meg å ta på en annen kvinnes underliv... :roll::)

Skrevet

Jeg møtte ei jente en gang jeg ble forelska i. Ordet tenning kan ikke helt beskrive den føelsen. Det er første og eneste gang jeg har hatt ei jente i tankene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg og venninna mi brukte hånda/fingrene på hverandre fra vi var 12 og opp til 14 år. Vi var kåte når vi gjorde det, og fikk orgasme, men vi sluttet av oss sjøl, det var liksom bare noe vi likte å eksperimentere med, og noe som vi likte den gangen, men har siden vi sluttet ikke vært kåt på jenter. Tvert i mot. :wink:

:sjarmor:

Gjest happyending
Skrevet

Jeg blir ikke tent av jenter feks i dusjen etter gym eller svømmehall og slikt, men i en sexuell situasjon og fantasi kan jeg absolutt bli det.. Jeg har ikke prøvd IRL, så akkurat det kan jeg ikke uttale meg om..

Gjest Anonymous
Skrevet
Kun i fantasien' date=' ikke i virkeligheten.[/quote']

Samme her :)

Skrevet
:P Har verdens herligste type men jeg må innrømme at jeg fantaserer om jenter av og til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...