Våge Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 Er det noen der ute som har typen, men også tenner på andre jenter?? eller er det bare meg???
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #2 Skrevet 23. februar 2005 Å ja!!! Drømmer ofte om jentesex, og ser på jenter ute. Ser ikke meg selv som hverken bifil eller lesbisk, tror ikke jeg kan bli forelsket i en jente, tenner bare på jenter.
Gjest GreenSky Skrevet 23. februar 2005 #4 Skrevet 23. februar 2005 Nei. Jeg synes kvinnekroppen er vakker, men mer sånn se på en pen statue-vakker, ikke pule-vakker.
Gjest Moonshadow Skrevet 23. februar 2005 #5 Skrevet 23. februar 2005 Nei. Jeg synes kvinnekroppen er vakker' date= men mer sånn se på en pen statue-vakker, ikke pule-vakker.
aline Skrevet 23. februar 2005 #6 Skrevet 23. februar 2005 jeg kan tenne på kvinner i fantasien, men ikke i virkeligheten. prøvd ut og lagt vekk som kun fantasi.
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2005 #7 Skrevet 23. februar 2005 Tenner bare på jenter jeg, men jeg er lesbisk også da...
Gjest *Fiona* Skrevet 23. februar 2005 #8 Skrevet 23. februar 2005 Kvinnekroppen er vakker, mer fascinert av den enn av mannekroppen. Fascinert av tanken på jentesex, fantaserer om det fra tid til annen, og jenter er gode til å kysse - men jeg har ikke opplevd å tenne på en RL jente, sånn lyst-på-deg følelse, og blir ikke forelsket i jenter. Så egentlig skjønner jeg ikke greia med å tenne på jentesex i fantasien jeg vet ikke om jeg hadde gjennomført det dersom sjansen bød seg. Vel - jo. Nei. Jeg vet ikke, det har ikke vært aktuelt på den måten, bare. Men fantasien er jo uskyldig nok.
*nora* Skrevet 23. februar 2005 #9 Skrevet 23. februar 2005 Nei gjør nok ikke det. Eller kanskje jeg ikke har truffet den rette enda...? Helt seriøst, synes kvinnekroppen er pen å se på, blir fascinert over en vakker kvinnekropp og liker se på den, men får ingen kåte følelser, nei!
Gjest Dazed Skrevet 23. februar 2005 #11 Skrevet 23. februar 2005 Kun i fantasien, ikke i virkeligheten.
Sheba Skrevet 24. februar 2005 #12 Skrevet 24. februar 2005 Nei, jeg gjør ikke det. Jeg kan godt se om en kvinne er vakker, men da blir det mere sånn oj - tenk om jeg hadde sett sånn ut! Seksuelle følelser har jeg aldri noen gang hatt for kvinner, faktisk er det skikkelig turn-off bare å tenke på det.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #13 Skrevet 24. februar 2005 Sier meg enig med Sheba over her. Tenner nok ikke på damer. Kvinner kan som sagt være fine å se på, men jeg liker best å se på fine mannfolk jeg da Pupper, jenterumper, "innovertiss" og babymyk hud blir helt turn-off for meg. Men jeg tror nok likevel at det er ganske vanlig for hetrofile jenter å fantasere om andre jenter. Kristin
_sannheten_ Skrevet 24. februar 2005 #18 Skrevet 24. februar 2005 jeg tenner på kvinner i fantasien.. synes kvinnekroppen er utrolig vakker..
Maya22 Skrevet 24. februar 2005 #19 Skrevet 24. februar 2005 tenner på jenter ja....selv om jeg har mann. Han synes det er helt greit han.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #20 Skrevet 25. februar 2005 Å ja!!! Drømmer ofte om jentesex' date=' og ser på jenter ute. Ser ikke meg selv som hverken bifil eller lesbisk, tror ikke jeg kan bli forelsket i en jente, tenner bare på jenter.[/quote'] Hvis man tenner på jenter (ikke bare i fantasien) men i virkeligheten også,og liker sex med en annen jenter,men ikke får følelser så er man biseksuell!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå