Rosatusj Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Jeg og en annen person konkurrerer om samme lærerjobb. Vi har begge samme bachelorutdanning, men han har 1 års påbegynt masterutdanning innenfor spes.ped og jeg har 1 år med undervisningserfaring. Han er 55, jeg er 28. Hvem har mest relevant kompetanse for å få jobben?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Hvis han ikke har noe som helst undervisningskompetanse fra før, vil jeg si at det er du. Men samtidig: det er den av dere som har det mest vinnende vesenet som kommer til å få jobben. Anonymkode: 608d3...8e0
Rosatusj Skrevet 30. april 2018 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2018 Nei, han har ingen undervisningskompetanse. Vi tok utdanning samtidig. Etter dette valgte han å starte på masterstudiet og jeg valgte å jobbe for å få erfaring.
Kanutte Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 Her vil nok personlig egnethet spille inn på hvem som får jobben. Det er ikke sånn at den med mest undervisningserfaring er den som er best egnet for jobben. Ett år er heller ikke et hav av erfaring. Jeg har vært med på å rangere den med få års erfaring over den med mange års erfaring. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #6 Skrevet 30. april 2018 Hvis han har startet og tatt ett år av et masterstudie som han tenker å fullføre, så stiller han sterkere enn deg. Da har han jo snart en master. Det er dessuten etterspørsel etter folk med spes ped-utdanning. Ditt ene år med arbeidserfaring tar han jo også fort igjen. Anonymkode: 621d4...5c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå