Gå til innhold

Hvorfor driver menn med "haunting"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Håper å få noen råd her, da jeg er en "late bloomer" og ikke har så mye erfaring med sånt..
Jeg er ei jente som ikke har plass for kjæreste i livet mitt akkurat nå dessverre. Møtte en fyr på et utested for noen måneder siden, og vi tilbrakte natten sammen. Etter et par måneder traff vi tilfeldigvis på hverandre, og holdt kontakten på sosiale medier.
Jeg hadde lyst til å gjenta suksessen.. hehe. og tok initiativ til å møtes etter byen.
Etter den natten ble det brått stille. Han valgte å "haunte" meg, altså ghosting, men mye vondere.. han åpner hver ting jeg har lagt ut på story sånn at jeg aldri får han ut av hodet..

Altså, jeg skjønner ikke hvorfor? Jeg var ganske tydelig på at det var kun sex for meg, men hvorfor ikke bare holde kontakten for å møtes for sex igjen? 

Anonymkode: e86b4...542

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haunting, ghosting, submarining...

Snart kommer diagnosene som folk får etter disse påfunnene.

Anonymkode: 54d61...177

• Liker 5
Skrevet

Nei si det. Er så mye merkelige og uhøflige folk. Hvorfor ikke bare slette ham? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Nei si det. Er så mye merkelige og uhøflige folk. Hvorfor ikke bare slette ham? 

Jeg sletter han for lenge siden, men greit å vite for å unngå lignende i fremtiden :laugh:

TS

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sletter han for lenge siden, men greit å vite for å unngå lignende i fremtiden :laugh:

TS

Så du vil ikke ha kjæreste, men en kar som behandler deg som en kjæreste for litt sex av og til når det passer deg. også er det dårlig gjort når han ikke gjør som  du vil, men bare gir totalt faen?????

Skrevet

Får jo ikke hele historien her, men hva med om han kanskje ville ha mer enn sex? Du bare antar at enhver mann vil holde kontakt for kun å ha sex, kanskje han var i markedet for ei dame det kunne bli noe mer med. Eventuelt var ikke sexen så fantastisk, og når det er det eneste du ønsker å tilby han så er det jo ikke vits i for han å holde deg varm. Eller kanskje bare sex er helt OK, men da ser han ikke poenget med å sitte og chatte med deg når det bare koker ned til booty calls uansett.

Man leser jo masse råd her til betatte jenter som kun blir kontaktet når han vil ha sex om at han bare bruker deg, ignorer han, ikke svar, slett han. Men slette han klarer de jo ikke alltid, så de blir vel sittende og se storyene hans selv om det ikke er annen kontakt. Forståelig nok det. Men når det går andre veien, at han velger å ignorere hun som bare vil ha han for sex, så er han en dust som ghoster og haunter?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags meldinger er det du har sendt ham som han ignorerer?

Anonymkode: cb677...a86

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Får jo ikke hele historien her, men hva med om han kanskje ville ha mer enn sex? Du bare antar at enhver mann vil holde kontakt for kun å ha sex, kanskje han var i markedet for ei dame det kunne bli noe mer med. Eventuelt var ikke sexen så fantastisk, og når det er det eneste du ønsker å tilby han så er det jo ikke vits i for han å holde deg varm. Eller kanskje bare sex er helt OK, men da ser han ikke poenget med å sitte og chatte med deg når det bare koker ned til booty calls uansett.

Man leser jo masse råd her til betatte jenter som kun blir kontaktet når han vil ha sex om at han bare bruker deg, ignorer han, ikke svar, slett han. Men slette han klarer de jo ikke alltid, så de blir vel sittende og se storyene hans selv om det ikke er annen kontakt. Forståelig nok det. Men når det går andre veien, at han velger å ignorere hun som bare vil ha han for sex, så er han en dust som ghoster og haunter?

Tusen takk for svar! 
Jeg mente at vi hadde fantastisk kjemi på det området og jeg oppfattet det som at han følte det samme. Han ville jeg skulle sove over og holdt rundt meg hele natta.
Med tanke på alderen hans og at han følger noen nye lettkledde babes på instagram hver dag, tror jeg ikke han er på det stadiet hvor han ser etter kjæreste. Jeg forventet ikke chatting og dype samtaler med han, men det gikk fra mye snapping til null kontakt. 

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags meldinger er det du har sendt ham som han ignorerer?

Har ikke sendt han noen meldinger, vi tekstet ikke sånn sett. Han ble brått musestille på snapchat.

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg skjønner ikke hvorfor? Jeg var ganske tydelig på at det var kun sex for meg, men hvorfor ikke bare holde kontakten for å møtes for sex igjen? 

Det er sånt som skjer? Dere har møttes to ganger for casual sex. Det er alt. Kanskje han var ferdig med jakten nå, og definitivt spikeren i kista når du den siste gangen, faktisk var den som tok initiativet. For en del er selve jakten det som er gøy. "Haunting"? 

Anonymkode: cea67...611

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sendt han noen meldinger, vi tekstet ikke sånn sett. Han ble brått musestille på snapchat.

Så lenge han ikke ignorerer deg når du henvender deg til han, så kvalifiserer det hverken til ghosting, haunting, eller ignorering. Det er ikke en gang uhøflig, bare litt rart, at han plutselig bare sluttet å sende deg snapper. Hvis du vil møte ham igjen for sex kan du vel bare sende en melding og spørre om dere skal møtes? Går helt fint å ha sex uten å sende masse  snaps først.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes noen menn kan være veldig omskiftelige. En kveld er han oppslukt av meg, en annen kveld er jeg luft plutselig, uten at jeg aner hvorfor. Jeg kunne tidligere bli knust av slikt, men nå gidder jeg bare ikke å bry meg. Vil ikke la menn definere selvfølelsen. Det kan jo like godt være at fyren bare er en idiot. Det viktigste er at man ikke gir en slik fyr en sjanse når han plutselig tar kontakt igjen. Slike menn skal ikke få tjene på oppførselen sin. :)

Anonymkode: 4e126...038

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...