AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Jeg har vært innlagt på psykiatrisk avdeling i 2 uker. Får opp ene ansatte på snappen min som et forslag. Hvorfor det? Anonymkode: fbf9a...cc5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Kanskje den reagerer på at dere har vært på det samme stedet, rent fysisk på kartet altså? (men hvor får man opp forslag på snap?) Anonymkode: db8e4...ab1 2
solmåneogstjerner Skrevet 30. april 2018 #3 Skrevet 30. april 2018 Kanskje fordi dere har oppholdt dere på samme sted over tid. Har hørt at det kan komme på Facebook ihvertfall. Evt at dere har felles venner.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje den reagerer på at dere har vært på det samme stedet, rent fysisk på kartet altså? (men hvor får man opp forslag på snap?) Anonymkode: db8e4...ab1 Jeg har aldri brukt snap kartet. Ser ofte at jeg får opp forslag at vi har felles venner. Men jeg har ingen felles venner med henne men alikevell kommer hun opp som forslag. Anonymkode: fbf9a...cc5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #5 Skrevet 30. april 2018 Sukk.... Folk som ikke skjønner noen av algorytmene til SoMe. ALT du gjør, blir analysert. Om du bruker samme nett, er på samme sted, har en felles ven, har sjekket inn på samme sted/institusjon, om dere har likt samme side, om du har shoppet fra samme nettside og masse mer - kan føre til at du får opp venneforslag på alt fra face, snap, insta osv. Anonymkode: e6802...b9b 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #6 Skrevet 30. april 2018 Du har vel lagret nummeret hans? Anonymkode: bda29...a16
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #7 Skrevet 30. april 2018 Snapchat registrerer lokasjonen din, og gir deg bl.a. forslag ut fra det. Anonymkode: 682fa...0a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå