Gå til innhold

passasjerere på bussen lo av meg når jeg skulle møte til soning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har nylig blitt løslatt fra soning ved hof fengsel, fullførte en dom på 19 dager og det som overasket meg var når jeg gikk av bussen i nærheten av hof fengsel så var det noen på bussen som lo og  sa: "lykke til i fengsel" og "kos deg i fengsel", hvordan kunne de vite dette? er de kanskje vandt med å se folk med en bag gå av på denne bussholdeplassen for å møte til soning? de var ganske unge, skoleelever

Anonymkode: 399c1...5b0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De har nok sett det før dersom dette er en skolebuss feks. Bare å drite i det.

Anonymkode: badbf...869

• Liker 5
Skrevet

Hallo? Du kunne jo vært besøkende eller ansatt. Regner ikke med at de har full statistikk over folk som går av der. Ikke bry deg om de drittungene, mange av dem er så frekke at de ikke ligner grisen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det stadig kommer nye innsatte til Hoff fengselet, det er ingen der som soner lange dommer.

Anonymkode: 230d1...72a

Skrevet

Syns du virkelig dette var en aktuell eller politisk sak?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det stadig kommer nye innsatte til Hoff fengselet, det er ingen der som soner lange dommer.

Hoff faktisk, mente hof*. Skulle likt og sett et Hoff fengsel:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Hallo? Du kunne jo vært besøkende eller ansatt. Regner ikke med at de har full statistikk over folk som går av der. Ikke bry deg om de drittungene, mange av dem er så frekke at de ikke ligner grisen.

tror de skjønte det pgsa baggen min, hva skal en ansatt/besøkende med stor bag? var provoserende..

• Liker 1
Skrevet

Nei, de kunne ikke vite dette, TS; de hadde sagt det samme til enhver person med bag som gikk av på akkurat den stoppen. De var vel gjerne i verste frekkas-alderen også.

• Liker 8
Skrevet

Hadde du på deg en sånn?

fangedrakt-kostume_9.jpg

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

tror de skjønte det pgsa baggen min, hva skal en ansatt/besøkende med stor bag? var provoserende..

Selvfølgelig, når en ukjent går av der med bag...
Nei, det var ikke provoserende; det er ikke synd på deg i det hele tatt. Uskyldige kommentarer må vi alle tåle.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du synes det var ille å høre, hvordan gikk soningen? Håper for din skyld at du ikke var i K-bygget. Ingen liker en sytepave som tar offerrollen hele tiden, alvorlig talt.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, GauteS skrev:

Selvfølgelig, når en ukjent går av der med bag...
Nei, det var ikke provoserende; det er ikke synd på deg i det hele tatt. Uskyldige kommentarer må vi alle tåle.

jeg tålte det fint, var bare vondt å få høre det ,tror hu ene jenta sa "pass godt på såpa" eller noe..

AnonymBruker
Skrevet

Hvem bryr seg.....

Anonymkode: 9e39c...6a8

AnonymBruker
Skrevet

Er gjerdet fortsatt nedbrekt? 

Anonymkode: 66c0d...f08

Skrevet (endret)
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du synes det var ille å høre, hvordan gikk soningen? Håper for din skyld at du ikke var i K-bygget. Ingen liker en sytepave som tar offerrollen hele tiden, alvorlig talt.

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem bryr seg.....

Anonymkode: 9e39c...6a8

Hva er poenget med så frekke kommentarer?? Skulle tro at dere var en del av denne guttegjengen på 15 år. Kvinneguiden slutter aldri å sjokkere når det kommer til oppførsel!

Endret av Tibbie
  • Liker 5
Skrevet

De trodde vel de var kule da.....

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Sirah skrev:

De trodde vel de var kule da.....

ja, må være noe sånt! syns det var veldig flaut og en vond start på soningen..

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

jeg tålte det fint, var bare vondt å få høre det ,tror hu ene jenta sa "pass godt på såpa" eller noe..

En normal reaksjon på det hadde for eksempel vært en liten latter pluss et bredt glis og "Takk for advarselen!" . 
"Vondt å høre" er det ikke.

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ja, må være noe sånt! syns det var veldig flaut og en vond start på soningen..

Den ser jeg godt, men du må bare heve deg over det. De hadde garantert sagt det samme om du var en gammel dame med hatt.....

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Sirah skrev:

Den ser jeg godt, men du må bare heve deg over det. De hadde garantert sagt det samme om du var en gammel dame med hatt.....

Det soner ikke kvinner der, så det tviler jeg egentlig på at de hadde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...