Gå til innhold

Brudesalonger

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er viktig for dere når dere kommer inn i en brudesalong?

Har tenkt tanken å starte brudesalong. Derfor lurer jeg på dette.

Hva forventer dere av salongen / betjeningen / utvalget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal være som om å komme inn i en annen verden. Du skal føle deg tatt vare på, som en kongelig, nesten.... :wink: Det skal være rolige, lune omgivelser, lyst interiør, og maaange kjoler å velge mellom. Det viktigste er likevel betjeningen. De må være hyggelige og imøtekommende, og en må føle at de er ærlige. De bør ha evnen til å se hva slags kjole du passer, og kjenne kjolene sine godt. Et sted jeg var innom, satte hun opp håret mitt også, før jeg prøvde slør. Da ble inntrykket mitt et helt annet, og jeg følte meg mer vel. (Ikke noe avansert oppsett, bare en hårnål eller to...) Atmosfære er viktig. Litt askepott og drømmetilværelse.... Dette er litt av det jeg tenker på når jeg tenker på en GOD brudesalong.... ER viktigst at en er nøye med dem som skal jobbe der. Det har mye å si for om du går tilbake dit etter å ha prøvd kjoler flere steder!

Lykke til!

Skrevet

Jeg signerer Annies innlegg her...

Du skal bli tatt vel i mot, og føle at du blir gitt tid! Salongen bør ha et godt utvalg! Om du ikke har så veldig mange kjoler i starten, er det viktigst at du har noe for enhver smak, i enhver sanger og i flere størrelser, slik at alle kan føle seg velkommen og at de er noe der for dem!

Ha også et godt utvalg av tilbehør, som undertøy, sko, smykker og slør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...