Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Viss noen hele tiden påpeker/sier, (vi er jo så lik). I hva en tenker, liker osv osv.

Er en jeg er i praksis sammen med som hele tiden sier dette til meg, og er av motsatt kjønn.

Er det på en måte hinting til at en vil være noe mer, eller er det bare en hyggelig kommentar. Blir bare så forvirra av hvorfor hen skal påpeke hele tiden at vi er så lik :fnise:.

Anonymkode: 27ff7...87e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi er i 20 årene og singel begge to.

AnonymBruker
Skrevet

Han mener at dere er like på mange områder....

Anonymkode: b31c3...0dd

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han mener at dere er like på mange områder....

Anonymkode: b31c3...0dd

Er ikke en han, Det er egentlig mest måten hun sier det på, hun blir helt sjokkert og flirer, og sier det er helt sjukt hvor like vi er.

Men ja er sikkert ikke noe mer enn det hun mener med det :).

TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke annet enn en observasjon

Anonymkode: 9fd5f...4e3

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Viss noen hele tiden påpeker/sier, (vi er jo så lik). I hva en tenker, liker osv osv.

Er en jeg er i praksis sammen med som hele tiden sier dette til meg, og er av motsatt kjønn.

Er det på en måte hinting til at en vil være noe mer, eller er det bare en hyggelig kommentar. Blir bare så forvirra av hvorfor hen skal påpeke hele tiden at vi er så lik :fnise:.

Han vil logiskfisere at dere passer sammen ja.

Anonymkode: 347ba...f83

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sier dette til nye venninder og bekjentskaper(er jente selv) . Har vel aldri sagt det til noen jeg vil noe mer med, selvom jeg hadde merka vi var lik.

Anonymkode: 76990...383

AnonymBruker
Skrevet

Caset her er at gutter er logiske skapninger.

De tror at ved å finne logikk, blir jenta tiltrukket:

Hun liker det jeg liker, da må jeg poengtere det, for da vil hun bli sammen, for det må jo være logisk at vi passer sammen da?

AnonymBruker
Skrevet
På 1.5.2018 den 13.33, AnonymBruker skrev:

Caset her er at gutter er logiske skapninger.

De tror at ved å finne logikk, blir jenta tiltrukket:

Hun liker det jeg liker, da må jeg poengtere det, for da vil hun bli sammen, for det må jo være logisk at vi passer sammen da?

Var ei Jente jeg snakket om da ikke en han. Har bare aldri hørt noen poengtere det så ofte, og i tillegg bli så sjokkert over det som hun blir. Men jeg har valgt å ta det som bare hyggelig snakk og ikke hint om noe mer. Hun er uansett way out of my league :fnise:.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...