Minitroll Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Selger denne nettsiden autentisk parfyme? Bestilte en eau de parfum, og synes den stinker dritt etter få minutter for å være ærlig. Toppnoten er ganske lik som på taxfree-versjonen. Dette er en parfyme som ikke selges i noen norske butikker, så klarer ikke å sammenlikne nå i etterkant.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Ja, de er sertifiserte forhandlere, kanskje det har vært noe galt med ditt produkt utsatt for luft eller lagra feil eller noe. Ta kontakt med dem og spør. Anonymkode: a6da5...879 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #3 Skrevet 30. april 2018 4 hours ago, Minitroll said: Selger denne nettsiden autentisk parfyme? Bestilte en eau de parfum, og synes den stinker dritt etter få minutter for å være ærlig. Toppnoten er ganske lik som på taxfree-versjonen. Dette er en parfyme som ikke selges i noen norske butikker, så klarer ikke å sammenlikne nå i etterkant. Basert på 1 erfaring med de kan jeg personlig si meg fornøyd. Anonymkode: 785c2...5ad
Minitroll Skrevet 30. april 2018 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Basert på 1 erfaring med de kan jeg personlig si meg fornøyd. Anonymkode: 785c2...5ad Bra. Kan jo hende det bare er luktesansen min, eller huden min som ikke er noe match med duften..
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #5 Skrevet 30. april 2018 3 minutter siden, Minitroll skrev: Bra. Kan jo hende det bare er luktesansen min, eller huden min som ikke er noe match med duften.. Er det lenge siden du testa den på taxfree? Det er godt mulig parfymen har blitt reformulert siden du testa den sist. Parfymene pleier å bli det med ett par års mellomrom, da det stadig er flere og flere stoffer som blir forbudt samt strengere restreksjoner på lovlige innholdstoffer. Men ja, FeelUnique er autorisert forhandler og selger kun ekte vare. Anonymkode: 3b405...661
Minitroll Skrevet 30. april 2018 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det lenge siden du testa den på taxfree? Det er godt mulig parfymen har blitt reformulert siden du testa den sist. Parfymene pleier å bli det med ett par års mellomrom, da det stadig er flere og flere stoffer som blir forbudt samt strengere restreksjoner på lovlige innholdstoffer. Men ja, FeelUnique er autorisert forhandler og selger kun ekte vare. Anonymkode: 3b405...661 Godt mulig. Men pleier ikke å teste på huden heller på taxfree, så da blir det ofte ikke helt det samme:)
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #7 Skrevet 30. april 2018 Har handlet derfra sikkert 10 ganger og alltid vært fornøyd. Anonymkode: c3475...e37 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #8 Skrevet 30. april 2018 Ingen dårlig erfaring med feelunique.com her heller. Husk på at parfyme blander seg med kroppslukten til brukeren og dermed sldri lukter likt på huden og på en papirlapp eller fra korken. Anonymkode: ea65e...f8a
applestories Skrevet 2. mai 2018 #9 Skrevet 2. mai 2018 Begynte å skrive en kommentar, googlet så det tidligere navnet deres og det nye, og kom til en kommentar som så veldig kjent ut. Fordi jeg hadde skrevet den selv. Viser derfor til min egen uttalelse fra to år siden. Og synes det er litt kjedelig at jeg er så gjentagende at til og med Google kjenner argumentene mine...
applestories Skrevet 2. mai 2018 #10 Skrevet 2. mai 2018 Men må nevne at jeg har lignende opplevelse med parfymer fra nettbutikker som har fått strålende tilbakemeldinger. Det man kjøpte for noen år siden er ikke alltid det samme som produseres nå. Er virkelig synd når man har forelsket seg helt i noe som så, etter flere år, ikke er det samme lenger. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå