AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Han var veldig på og sendte flere snap om dagen, og svarte på alle jeg sendte. Plutselig nå sender han ingen og svarer heller ikke på de jeg sender. Jeg sender 1-2 per dag. Er det for mye? Skjønner ikke om jeg har gjort noe galt. Synes det er så trist om han bare ghoster meg. Likte han godt. Burde jeg nå bare slutte å sende? Eller fortsette med å sende litt innimellom? Anonymkode: decf8...0a6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Jeg sender altså ikke spørsmål til han, men han har tidligere svart likevel. Sender fortsatt ikke spørsmål. Så han trenger forsåvidt ikke å svare. Bare rart at han plutselig ikke svarer lenger og ikke sender selv. Anonymkode: decf8...0a6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 Det dukker jo opp flere tråder som dette hver eneste dag.. Anonymkode: 7faec...5c1 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #5 Skrevet 30. april 2018 Haha kanskje vi dater samme🙈 Har opplevd akkurat det samme! Jeg tok det opp med han uten å være anklagende osv. Han tok det helt fint og sa han fortsatt ville treffes. For så å bli helt stille😳 Anonymkode: e11d1...a95
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #6 Skrevet 30. april 2018 Takk for svar. Jeg skjønner jo at dere ikke kan vite hvorfor han plutselig ikke sender noe lenger. Men følte bare for å få det ut. Er veldig lei meg og håper at han bare er veldig opptatt. Men det er jo bare unnskyldninger jeg lager for meg selv. Jeg tør ikke å spørre han hvorfor han er så stille. Er redd han ser på det som mas og at da vil han hvertfall ikke ha noe kontakt. Men skulle ønske jeg turte det, bare for å vite liksom. Anonymkode: decf8...0a6 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #7 Skrevet 30. april 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha kanskje vi dater samme🙈 Har opplevd akkurat det samme! Jeg tok det opp med han uten å være anklagende osv. Han tok det helt fint og sa han fortsatt ville treffes. For så å bli helt stille😳 Anonymkode: e11d1...a95 Hvor lenge siden er det du spurte? Hvordan ordla du deg? Håper han vil møte deg igjen:) Anonymkode: decf8...0a6
Cbunke90z Skrevet 30. april 2018 #8 Skrevet 30. april 2018 Er mulig han prøver å forsiktig Ghoste deg, men det er også mulig at han føler at det ikke er like mye som han kan si lenger på snap som ikke allerede er blitt sagt. Det er også vanskelig å skal komme på nye ting å si om man ikke er sterkt interessert i de samme tingene. Det er ikke nøye hva de interessene er, men om det er mer at dere liker hverandre som personer men kanskje ikke er fan av de samme tingene synes han det er vanskelig å komme på noe mer å si enn "hva skjer" og overfladisk prat.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #9 Skrevet 30. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge siden er det du spurte? Hvordan ordla du deg? Håper han vil møte deg igjen:) Anonymkode: decf8...0a6 Jeg forklarte han mer hvordan jeg tenkte enn å spørre. Nå husker jeg ikke helt eksakt hvordan jeg ordla meg. Men litt ala at jeg lurte på hvordan han tenkte videre om han var interessert i å møtes videre. Og da sa han ja det vil jeg. Har fått inntrykk av at hvis man spør slik tror gutter at man skal gifte seg i morgen, men han forsto at jeg mente å fortsette å bli kjent for å se hvor det går. Følte at vi hadde en fin samtale, og avtalte løst at han skulle komme å hilse på når jeg er på noe om to uker. Anonymkode: e11d1...a95
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #10 Skrevet 30. april 2018 Han har møtt en ny og i interessant jente, derfor "glemmer" han deg. Men slapp av, de kommer alltid krypende tilbake. Noen ganger etter en uke, en måned eller et år. Har skjedd mange ganger med meg og venninner. Når de kommer tilbake velger du selv om du vil fortsette å snakke med de, jeg pleier å la de gå. Anonymkode: 2e2e6...dde 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #11 Skrevet 30. april 2018 Kjenner en sånn en. Har etter et halvt år mistet interessen for ham. Gidder ikke sånn av og på hele tiden. Har møtt en annen som alltid svarer på snapper, og snapper mye til bare meg, mye bedre. Finn det en sånn en😍 Anonymkode: 85a71...1e3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #12 Skrevet 30. april 2018 Hva er det med at de alltid så og si kommet tilbake? ser jo ut som dette er noe som går igjen hos mange menn.. Anonymkode: 01adb...0f7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #13 Skrevet 30. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med at de alltid så og si kommet tilbake? ser jo ut som dette er noe som går igjen hos mange menn.. Anonymkode: 01adb...0f7 Jeg syns også det er spesielt . Blir de ikke flau? Jeg spurte en gang en gutt som tok kontakt etter 4 måneders stillhet hvorfor han tok kontakt nå. Han svarte: jeg ville at du skulle bli glad😅 Tror kanskje de tenker at vi blir kjempeglad når de tar kontakt med oss, og at vi tenker : Åå endelig, han har jeg ventet på lenge! Det jeg egentlig tenker er :Der kom han krypende tilbake som forventet! tror de vi er desperate? Anonymkode: 2e2e6...dde 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #14 Skrevet 30. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns også det er spesielt . Blir de ikke flau? Jeg spurte en gang en gutt som tok kontakt etter 4 måneders stillhet hvorfor han tok kontakt nå. Han svarte: jeg ville at du skulle bli glad😅 Tror kanskje de tenker at vi blir kjempeglad når de tar kontakt med oss, og at vi tenker : Åå endelig, han har jeg ventet på lenge! Det jeg egentlig tenker er :Der kom han krypende tilbake som forventet! tror de vi er desperate? Anonymkode: 2e2e6...dde Til og med en fyr som ikke behandlet meg noe bra ( viste seg at fyren var sjalu og ustabil ) ville tilbake. Jeg ignorerte ( var til pass, han var ikke noe snill mot meg.. ) dette var et helt år senere, han ble tydligvis sint. Det må være noe med intelligensnivået rett og slett, litt mindre begavet i forhold til mellommenneskelige evner som empati&respekt. Anonymkode: 01adb...0f7 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #15 Skrevet 30. april 2018 Må all kommunikasjon skje på snap??? Virker som det er snap som styrer alt? Anonymkode: 48847...ef1 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #16 Skrevet 30. april 2018 Snap meg her og snap meg der og snap meg over ræva! Anonymkode: 4e0b8...3f9 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #17 Skrevet 30. april 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns også det er spesielt . Blir de ikke flau? Jeg spurte en gang en gutt som tok kontakt etter 4 måneders stillhet hvorfor han tok kontakt nå. Han svarte: jeg ville at du skulle bli glad😅 Tror kanskje de tenker at vi blir kjempeglad når de tar kontakt med oss, og at vi tenker : Åå endelig, han har jeg ventet på lenge! Det jeg egentlig tenker er :Der kom han krypende tilbake som forventet! tror de vi er desperate? Anonymkode: 2e2e6...dde Jo det er jo nettopp det at det er flaut og krever mot som gjør at mange venter i lang lang tid før de tar kontakt, til de ikke klarer å vente lenger, også tror mange at de har vært i en seksuell gullgruve i mellomtiden, av en eller annen grunn. Anonymkode: 9bd27...7c6 1
Sidsel Skrevet 1. mai 2018 #18 Skrevet 1. mai 2018 Det virker veldig stressende det her med å vente på snapper hver dag, kan dere ikke bare høre om de vil møte dere isteden? Om de vil møtes, så er de interessert, om ikke så er de ikke interessert. Et forhold bygges jo tross alt på opplevelser man har sammen, ikke på overfladiske snapper. Det er viktig i starten av et forhold at man har gode samtaler så man blir kjent med hverandre og bygger intimitet, snaps er jo relativt overfladiske ting som ikke akkurat hjelper på det. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #19 Skrevet 1. mai 2018 Min erfaring er at hvis de plutselig forandrer meldingsmønster, så er det - uten unntak - en dalende interesse. Mest sannsynlig pga annen dame. Beklager! Anonymkode: 5608f...d25 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #20 Skrevet 1. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at hvis de plutselig forandrer meldingsmønster, så er det - uten unntak - en dalende interesse. Mest sannsynlig pga annen dame. Beklager! Anonymkode: 5608f...d25 Ja det er nettopp det at det plutselig endret seg. Veldig trist for meg da Anonymkode: decf8...0a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå