AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Nå har jeg vist denne flekken til fastlegen to ganger. Den er på leggen, dukket opp for ca 2 år siden. Han sier det ikke er noe å bry seg om. Men er ikke overbevist Er det noen som kan si hva jeg kan gjøre, kan den fjernes? Den er rund og glatt, ca 2-3 cm . Den er ikke vond, eller klør. Legger ved bilde : Anonymkode: 6b67a...40f
Jonette Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå har jeg vist denne flekken til fastlegen to ganger. Den er på leggen, dukket opp for ca 2 år siden. Han sier det ikke er noe å bry seg om. Men er ikke overbevist Er det noen som kan si hva jeg kan gjøre, kan den fjernes? Den er rund og glatt, ca 2-3 cm . Den er ikke vond, eller klør. Legger ved bilde : Anonymkode: 6b67a...40f Nå skal det sies at jeg er over 60, kanskje det er en aldersflekk?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #3 Skrevet 30. april 2018 Akkurat nå, Jonette skrev: Nå skal det sies at jeg er over 60, kanskje det er en aldersflekk? Anonymkode: 6b67a...40f
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 Det er i alle fall ikke noen aldersflekk. Anonymkode: eba4e...0b0
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #5 Skrevet 30. april 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er i alle fall ikke noen aldersflekk. Anonymkode: eba4e...0b0 Hva er det da? Anonymkode: 6b67a...40f
Minitroll Skrevet 30. april 2018 #6 Skrevet 30. april 2018 (endret) Aldersflekk= seboreisk keratose. Google et par bilder. Den ser helt ufarlig ut på bildet ditt, men om du er bekymret så bør du be om henvisning til hudspesialist. Bare vær forberedt på lang ventetid, om du ikke går til privat hudlege(ex volvat). Edit: du sier forresten at den er glatt? Da er det sikkert ikke alderflekk, de pleier å ha en ru overflate. Endret 30. april 2018 av Minitroll
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #7 Skrevet 30. april 2018 32 minutter siden, Minitroll skrev: Aldersflekk= seboreisk keratose. Google et par bilder. Den ser helt ufarlig ut på bildet ditt, men om du er bekymret så bør du be om henvisning til hudspesialist. Bare vær forberedt på lang ventetid, om du ikke går til privat hudlege(ex volvat). Edit: du sier forresten at den er glatt? Da er det sikkert ikke alderflekk, de pleier å ha en ru overflate. Den er glatt og litt rød/brun. Har tenkt å få den sjekka nå, best å gjøre det så får jeg vel vite om det er noe å være redd for. Takk for svar Anonymkode: 6b67a...40f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå