Gå til innhold

Store hengepupper og BH. Hvor kjøper du BH?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner aldri BH'er jeg blir fornøyd med. Har store, tunge bryster og de passer ingenting. Er 75 rundt og har en cupstørrelse på H ca. Finner liksom BH'er som passer og hvor puppene faktisk ser fine ut i, men så går jeg med den og utover dagen så tyter de ut! Da blir den liksom for liten? Skjønner ingenting. Er så lei av å ha de stramt rundt, det gjør vondt og det begynner å klø. For ikke å nevne stroppene som gnager på skuldrene -og faller av skuldrene for hvert skritt jeg tar -fordi jeg omentrent ikke har skuldre.

Hvor kjøper du BH? Tar imot alle råd og anbefalinger!
Ja forresten, har vært på change å fått mål, sist jeg var innom prøvde jeg alle BH'ene de hadde. Jeg var lei, butikkdama var lei og vi kom ingen vei...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

KapAhl, eneste som funker for meg i alle fall. Er 80-85 e, smale skuldre. Kjøper også en del i London når jeg er der.

Anonymkode: c9f8a...5c5

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KapAhl, eneste som funker for meg i alle fall. Er 80-85 e, smale skuldre. Kjøper også en del i London når jeg er der.

Anonymkode: c9f8a...5c5

Har brukt en del av de som er 'løse' i fyllet, men med spile under, men når jeg bruker den typen ser man rett og slett at jeg har hengepupper (jeg har jo det, men vil ikke at det skal synes).

Hvilken type er det du bruker? Vil du sende en link?

Endret av Sphynx
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har store pupper og synes Change er en aldeles ubrukelig butikk. Det finnes ikke én BH som passer min kropp med mine 80 H-pupper hos Change. Gå til «ordentlige» undertøysbutikker, ikke på random kjedebutikker på et kjøpesenter, og få hjelp av folk med lang erfaring og skikkelig produktkunnskap. Ikke la deg skremme av at det ser ut som et sted oldemoren din ville handlet: det er slike butikker som har undertøy som sitter skikkelig. Det koster skrekkelig mye penger, men steller du pent med BH-en, og heller kjøper en i ny og ne istedenfor mange på en gang, blir det ikke så dyrt i lengden. De varer lenger og holder bedre! 

Jeg bor i Hedmark, og handler helst hos Aller Innerst i Brumunddal eller Lille Lone på Hamar. Siden jeg ikke vet hvor du bor, kan jeg ikke gi noen mer konkrete tips enn det. 

Anonymkode: 0c810...6a6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å slenge puppa over skuldera da? Så hverken henger dem eller trenger noe holdere.

Anonymkode: a1620...3be

• Liker 1
Skrevet

Handler på Change. Bruker 65H.

AnonymBruker
Skrevet

Handler på underverker.no og bruker størrelse 75J. Der har de mye som sitter bra og ser fint ut. 😊

Anonymkode: 1a9e2...f3c

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Handler på underverker.no og bruker størrelse 75J. Der har de mye som sitter bra og ser fint ut. 😊

Anonymkode: 1a9e2...f3c

Hvordan er det med bytting? Ser for meg at jeg kunne prøvd hele nettbutikken og byttet alt...

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har store pupper og synes Change er en aldeles ubrukelig butikk. Det finnes ikke én BH som passer min kropp med mine 80 H-pupper hos Change. Gå til «ordentlige» undertøysbutikker, ikke på random kjedebutikker på et kjøpesenter, og få hjelp av folk med lang erfaring og skikkelig produktkunnskap. Ikke la deg skremme av at det ser ut som et sted oldemoren din ville handlet: det er slike butikker som har undertøy som sitter skikkelig. Det koster skrekkelig mye penger, men steller du pent med BH-en, og heller kjøper en i ny og ne istedenfor mange på en gang, blir det ikke så dyrt i lengden. De varer lenger og holder bedre! 

Jeg bor i Hedmark, og handler helst hos Aller Innerst i Brumunddal eller Lille Lone på Hamar. Siden jeg ikke vet hvor du bor, kan jeg ikke gi noen mer konkrete tips enn det. 

Anonymkode: 0c810...6a6

Hmmmm :) Har vært litt uheldig med servicen på noen ''bestemorundertøysbutikker'' tidligere, men ser poenget ditt. Jeg bor i Oslo og har prøvd meg på Sissi (storosenteret) og en på Vika -uten hell. Noen som har tips til butikker i Oslo?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler hos marks&spencer. Mange gode bh’er, og mange størrelser. 

Anonymkode: 0148b...d1f

Gjest Papirblomst
Skrevet
38 minutter siden, Sphynx skrev:

Jeg bor i Oslo og har prøvd meg på Sissi (storosenteret) og en på Vika -uten hell. Noen som har tips til butikker i Oslo?

"Det lille under" på Paleet, eller "Next to Nothing" på Byporten. 

Skrevet
43 minutter siden, Papirblomst skrev:

"Det lille under" på Paleet, eller "Next to Nothing" på Byporten. 

:smilyblomst:

AnonymBruker
Skrevet

Dette er kanskje et ufint spørsmål men du har ikke vurdert brystreduksjon? Du vil nok få det dekket av det offentlige. 

Anonymkode: fe3f2...0b0

Skrevet

Anbefaler merkene PrimaDonna, Panache, Freya eller Fantasie. Dette er merker som selges i undertøysbutikker som ikke tilhører noen av de store kjedene. Jeg handler helst hos Veslas Botique i Grimstad, La Lina i Oslo eller nettbutikken Brastop. Change er jeg ikke fornøyd med. Selv om de har min størrelse, gir ikke BHene deres god nok støtte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veslas i Grimstad eller La Lina i Oslo. Evt Netty i Bergen

Anonymkode: 09cdb...79c

• Liker 1
Skrevet
På 30.4.2018 den 19.22, AnonymBruker skrev:

Dette er kanskje et ufint spørsmål men du har ikke vurdert brystreduksjon? Du vil nok få det dekket av det offentlige. 

Anonymkode: fe3f2...0b0

Har veldig lyst, men det er jo ikke bare bare det heller :)

Skrevet
På 30.4.2018 den 23.19, Perelandra skrev:

Anbefaler merkene PrimaDonna, Panache, Freya eller Fantasie. Dette er merker som selges i undertøysbutikker som ikke tilhører noen av de store kjedene. Jeg handler helst hos Veslas Botique i Grimstad, La Lina i Oslo eller nettbutikken Brastop. Change er jeg ikke fornøyd med. Selv om de har min størrelse, gir ikke BHene deres god nok støtte.

Takk for tips, får sjekke ut Lalina! :)

Skrevet

Jeg kan også anbefale LaLina :)

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2018 den 16.25, Sphynx skrev:

Jeg finner aldri BH'er jeg blir fornøyd med. Har store, tunge bryster og de passer ingenting. Er 75 rundt og har en cupstørrelse på H ca. Finner liksom BH'er som passer og hvor puppene faktisk ser fine ut i, men så går jeg med den og utover dagen så tyter de ut! Da blir den liksom for liten? Skjønner ingenting. Er så lei av å ha de stramt rundt, det gjør vondt og det begynner å klø. For ikke å nevne stroppene som gnager på skuldrene -og faller av skuldrene for hvert skritt jeg tar -fordi jeg omentrent ikke har skuldre.

Hvor kjøper du BH? Tar imot alle råd og anbefalinger!
Ja forresten, har vært på change å fått mål, sist jeg var innom prøvde jeg alle BH'ene de hadde. Jeg var lei, butikkdama var lei og vi kom ingen vei...

Har samme størrelse og problemet som deg. Har prøvd mange typer BH. Jeg har gitt opp. Enten går jeg uten BH, ellers bruker jeg sports BH, er mye mer behaglig.

Anonymkode: f6c71...e2a

Skrevet
På 3.5.2018 den 0.56, AnonymBruker skrev:

Har samme størrelse og problemet som deg. Har prøvd mange typer BH. Jeg har gitt opp. Enten går jeg uten BH, ellers bruker jeg sports BH, er mye mer behaglig.

Anonymkode: f6c71...e2a

Uten BH? Wish I could, men da henger de jo ned på knærne :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen av dere med store og "hengete" som har prøvd de nye fra Sloggi? Ser fantastisk ut på bilder/reklamen, men jeg er usikker på om de passer for andre enn "standard-pupper". 

Jeg hater BH, har alltid gjort det. Så jeg har i mange år vært på utkikk etter den perfekte "kjenner ikke at du har den på"-BH'en. 

Anonymkode: 9f422...e1e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...