AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #41 Skrevet 3. mai 2018 Dere som sier dere alltid gir bj, men får aldri noe igjen og er skuffa. Hvorfor slutter dere ikke å gi bj da? Så får han se åssen det er hadde aldri gitt bj uten å få noe igjen! Anonymkode: ad6fc...08c 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #42 Skrevet 3. mai 2018 På 1.5.2018 den 11.20, AnonymBruker skrev: Det kan være han bare ikke liker det så godt? Jeg synes det er rart at menn gjør det med så stor glede. Kommer veldig mye væske som de må slikke i seg, men alle jeg har vært det har gjort det med fryd og innlevelse. Har hatt et litt anstrengt forhold til det, men med tre menn har jeg blitt helt trygg. Disse mennene virkelig elsket det og det var nesten så det gjorde mer for dem enn for meg. Han første virkelig brettet ut hele underlivet mitt og studerte, slikket, befølte og koset seg. Den andre var mer vill. Han var nesten som en hund i matskåla og slo seg virkelig løs. Den tredje måtte læres litt opp, men han elsket det også. Etter hvert slikket han meg alle plasser der nede, dessuten oppdaget han at å massere anus ga meg ekstremt sterke orgasmer. Felles for alle menn som har slikket meg, er at samtlige har kommet opp igjen med en skikkelig hard ereksjons. Anonymkode: 06eff...a62 for du tenker det er helt tørt å suge en mann? kommer litt væsker der og skal jeg si deg Anonymkode: ad6fc...08c 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #43 Skrevet 3. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som sier dere alltid gir bj, men får aldri noe igjen og er skuffa. Hvorfor slutter dere ikke å gi bj da? Så får han se åssen det er hadde aldri gitt bj uten å få noe igjen! Anonymkode: ad6fc...08c det er det jeg vurderer å gjøre nå. føler meg bare litt slem, som om det er en straff- han er som nevnt nemlig absolutt ikke egoistisk ellers i sengen, alt annet enn inn-ut sex, opptatt av å stimulere klitoris etc. Han har generelt aldri vært så opptatt av oralsex når jeg tenker ettter.. aldri han som spør om jeg kan suge ham (som er uvant iom at eksen min var stikk motsatt, maste stadig uten å gi noe andre veien) når det skjer er det jeg som tar initiativ til det (jeg tenner veldig på å suge). så nå begynner jeg plutselig å lure på om oralsex generelt ikke er noe han tenner så veldig på?? det er jo sært at vi ikke kan prate om dette som voksne folk, men han er så lukket.. jeg må vel bare ta en ordenlig samtale å dra det ut av ham. Anonymkode: 4c242...36c 1
Rotemor Skrevet 3. mai 2018 #44 Skrevet 3. mai 2018 Jeg ber dem gjøre det og veileder underveis dersom de ikke tar initiativ. Ingen protesterer ettersom det er en naturlig del av akten.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2018 #45 Skrevet 3. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: for du tenker det er helt tørt å suge en mann? kommer litt væsker der og skal jeg si deg Anonymkode: ad6fc...08c Det er sant. Min forrige kjæreste var en sånn det kom mye "forsats" (merkelig ord) ut av, men det smakte kun litt salt og kom selvsagt ut av et veldig avgrenset hull. Vet at jeg også kun smaker litt salt, men føler på en måte at det er verre uansett. Sikkert fordi jeg er meg. Anonymkode: 06eff...a62
Sokkar Skrevet 3. mai 2018 #46 Skrevet 3. mai 2018 På 1.5.2018 den 0.21, Hr. Aktiv skrev: Jeg kan å vil slikke hele dagen. Så har jeg en våt drøm om å bli sugd til jeg kommer i munnen. Eg håper du har opplevd det?
Hr. Aktiv Skrevet 3. mai 2018 #47 Skrevet 3. mai 2018 29 minutter siden, Sokkar skrev: Eg håper du har opplevd det? Nei ingen av delene.
Sokkar Skrevet 3. mai 2018 #48 Skrevet 3. mai 2018 7 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Nei ingen av delene. Du er jomfru? Eller? Kor gamal er du?
Hr. Aktiv Skrevet 3. mai 2018 #49 Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, Sokkar skrev: Du er jomfru? Eller? Kor gamal er du? Jomfru er et relativt begrep. Jeg har slikket, men ikke så masse som jeg vil. Jeg har også blitt sugd, men ikke kommet i munnen på noen. Alder? Har snart voksne barn.
Sokkar Skrevet 3. mai 2018 #50 Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Jomfru er et relativt begrep. Jeg har slikket, men ikke så masse som jeg vil. Jeg har også blitt sugd, men ikke kommet i munnen på noen. Alder? Har snart voksne barn. Jøss... skjønner. Så synd :/ 2
Hr. Aktiv Skrevet 3. mai 2018 #51 Skrevet 3. mai 2018 22 minutter siden, Sokkar skrev: Jøss... skjønner. Så synd :/ Får håpe jeg får oppleve ei som er villig til det en gang....
AnonymBruker Skrevet 31. august 2018 #52 Skrevet 31. august 2018 På 1.5.2018 den 17.43, AnonymBruker skrev: Min mann liker ikke BJ, jeg savner å gi.... Han elsker å slikke meg. Og gjør det hver gang vi har sex. Start/midt i / slutt. Får flere orgasmer. Han kan også finne på å vekke meg ved å slikke meg..... Anonymkode: e2b8e...ab6 Samme her, bortsett fra bj da. Anonymkode: 215a7...e0a
Nevian Skrevet 31. august 2018 #53 Skrevet 31. august 2018 Det er ingen hemmelighet at det er noe av det beste jeg vet å gjøre
Chariot1 Skrevet 1. september 2018 #54 Skrevet 1. september 2018 På 30.4.2018 den 16.27, AnonymBruker skrev: Jeg liker å slikke, er moro det. Liker ikke å bli sugd. Anonymkode: 9eb02...cfe Samme her, i min guttegjeng virker det dog som jeg er den eneste. Snakkes ofte om at det ikke er aktuelt men å bli sugd er ok 😕
stan Skrevet 1. september 2018 #55 Skrevet 1. september 2018 På 30.4.2018 den 16.10, AnonymBruker skrev: har vi i det hele tatt et ord for dette for kvinnen? På engelsk og ihvertfall dansk heter det cunnilingus. Selv sier jeg bare slikke. Jeg slikker henne, og hun suger meg. Deilig begge deler 😛
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå