Gå til innhold

Slikking

Fremhevede innlegg

Skrevet

"..ikke vant med det" ?  Vel da må dere få gubbene deres til å gjøre det - så vil de nok bli vant til det etterhvert!

Kan jo bare snakke for meg selv, men jeg elsker å slikke, erte og leke med ei dame.
Og jeg nyter virkelig å smake på og kjenne at hun blir våtere og våtere og se hun vrir seg i nytelse.

Bare så synd jeg ikke har fått gleden av å gjøre det på en stund.. :( Hehe  

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet
29 minutter siden, jente 93 said:

Jeg synes liksom ikke at han ikke er vant med å gi ofte er en gyldig grunn,

Jeg er enig i det! På et eller annet punkt i livet var jo all sex noe man ikke var så vant med å gjøre. "Nei takk, jeg er ikke så vant med sånn naken kropp og sånt, så jeg mente faktisk at jeg ville vise deg frimerkesamlingen min ..." :frkk:

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg er enig i det! På et eller annet punkt i livet var jo all sex noe man ikke var så vant med å gjøre. "Nei takk, jeg er ikke så vant med sånn naken kropp og sånt, så jeg mente faktisk at jeg ville vise deg frimerkesamlingen min ...:frkk:

:fnise:

Anonymkode: 16b7f...0c0

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg er enig i det! På et eller annet punkt i livet var jo all sex noe man ikke var så vant med å gjøre. "Nei takk, jeg er ikke så vant med sånn naken kropp og sånt, så jeg mente faktisk at jeg ville vise deg frimerkesamlingen min ..." :frkk:

Avatar bilde ditt er så forstyrrende og ekkelt, kan du ikke skifte

Anonymkode: 3559f...8d9

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Avatar bilde ditt er så forstyrrende og ekkelt, kan du ikke skifte

Anonymkode: 3559f...8d9

Aldri! Det er KGs råeste avatar, og du har bare lyst til å stjele det fra meg. Dessuten forstyrrer "anonymbruker" meg, så kanskje DU kan skifte?

Endret av Overrasket
Gjest Carressa
Skrevet
3 minutter siden, Overrasket skrev:

Aldri! Det er KGs råeste avatar, og du har bare lyst til å stjele det fra meg. Dessuten forstyrrer "anonymbruker" meg, så kanskje DU kan skifte?

Er det en hund? 🤔 en egentegnet versjon av Munchs skrik? Vampyr? Hemmelig? Så mange muligheter.

Gjest Overrasket
Skrevet
3 minutter siden, Carressa said:

Er det en hund? 🤔 en egentegnet versjon av Munchs skrik? Vampyr? Hemmelig? Så mange muligheter.

Den er tegnet kun for meg av en meget dyktig tegner. Men nok om avataren min, ellers så avsporer vi jo helt fra et mye viktigere tema. 

Skrevet
50 minutter siden, Overrasket skrev:

Hahaha :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri her. Mannen min sier det samme som din, er ikke vant med det. 

Jeg suger han hver eneste gang vi har sex og ofte utenom også. 

Helt enig at det er sårende og går på selvtilliten. 

Anonymkode: da82c...77d

Blir jo aldri vant hvis han aldri begynn med det

Anonymkode: e5a7f...e2d

• Liker 4
Skrevet

Jeg kan å vil slikke hele dagen. 

Så har jeg en våt drøm om å bli sugd til jeg kommer i munnen. 

Skrevet

Jeg slikker så ofte og så lenge jeg kan. Synes det er fantastisk å kunne gi henne orgasme etter orgasme på den måten. Trenger ikke få BJ i retur. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være han bare ikke liker det så godt?  Jeg synes det er rart at menn gjør det med så stor glede. Kommer veldig mye væske som de må slikke i seg, men alle jeg har vært det har gjort det med fryd og innlevelse. Har hatt et litt anstrengt forhold til det, men med tre menn har jeg blitt helt trygg. 

Disse mennene virkelig elsket det og det var nesten så det gjorde mer for dem enn for meg. Han første virkelig brettet ut hele underlivet mitt og studerte, slikket, befølte og koset seg. Den andre var mer vill. Han var nesten som en hund i matskåla og slo seg virkelig løs. Den tredje måtte læres litt opp, men han elsket det også. Etter hvert slikket han meg alle plasser der nede, dessuten oppdaget han at å massere anus ga meg ekstremt sterke orgasmer.  Felles for alle menn som har slikket meg, er at samtlige har kommet opp igjen med en skikkelig hard ereksjons. 

Anonymkode: 06eff...a62

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, ArneAnd skrev:

Jeg slikker så ofte og så lenge jeg kan. Synes det er fantastisk å kunne gi henne orgasme etter orgasme på den måten. Trenger ikke få BJ i retur. 

#CertifiedBoyfriendMaterial !

Anonymkode: cdebb...285

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

#CertifiedBoyfriendMaterial !

Og det er en av grunnene til at jeg ikke er singel 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min mann liker ikke BJ, jeg savner å gi....

Han elsker å slikke meg. Og gjør det hver gang vi har sex. Start/midt i / slutt. Får flere orgasmer. Han kan også finne på å vekke meg ved å slikke meg.....

Anonymkode: e2b8e...ab6

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2018 den 16.35, AnonymBruker skrev:

Aldri her. Mannen min sier det samme som din, er ikke vant med det. 

Jeg suger han hver eneste gang vi har sex og ofte utenom også. 

Helt enig at det er sårende og går på selvtilliten. 

Anonymkode: da82c...77d

men suger du ham fordi du nyter det utenom når dere har sex eller fordi han maser? suger du ham på eget initiativ uten at han maser er det jo knall!  Jeg for min del føler oralsexen er så enveis, suger ham ofte under sexen, mens han kun har gått ned på meg max 3-4 ganger iløpet av 5 (!) år. Vasker meg alltid før sex, og har spurt om jeg smaker vondt, bedt ham være ærlig. hadde absolutt godtatt at han ikke vil om jeg smakte vondt.. Jeg skrev i HI at dette ikke er noen big deal, men kjenner faktisk at det begynner å bli noe jeg tenker endel på. jeg begynner jo å lure på om jeg ser helt forjævlig ut der nede. Man kan jo spørre seg hvor mange menn som hadde syntes det var greit å aldri bli sugd samtidig som han bare ga og ga? Tror vi kvinner kanskje godtar at ting er som de er. Sexen ellers er veldig bra, han er veldig opptatt av at jeg skal komme under sex, bruker god tid etc så jeg har ikke villet fokusere på dette da alt er så bra ellers. men jeg savner det og kjenner meg oppriktig lei meg over dette her. typen er en ganske lukket type, som generelt ikke liker å snakke om sex.. (han er nok litt gammeldags?). Noen forslag til hvordan jeg skal ta opp dette? Eller bør jeg bare godta at folk er forskjellige?

Anonymkode: 4c242...36c

AnonymBruker
Skrevet

Nesten aldri, dvs en gang i året, maks to om jeg er skikkelig skikkelig heldig. Han bare liker ikke å gjøre det 🙄 jeg derimot elsker oralsex, både å gi og å få, så for min del er det fryktelig kjipt 😕 de gangene han gjør det er det helt fantastisk, han er skikkelig god. Det har vært sånn i over 12 år, blir neppe noe bedre de neste 12.

Anonymkode: e711f...ede

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesten aldri, dvs en gang i året, maks to om jeg er skikkelig skikkelig heldig. Han bare liker ikke å gjøre det 🙄 jeg derimot elsker oralsex, både å gi og å få, så for min del er det fryktelig kjipt 😕 de gangene han gjør det er det helt fantastisk, han er skikkelig god. Det har vært sånn i over 12 år, blir neppe noe bedre de neste 12.

Hvorfor gidder dere å være med så egoistiske og barnslige menn???????

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 2.5.2018 den 12.02, AnonymBruker skrev:

sier han spesifikt hvorfor han ikke liker det? tenker det kan smake rart når vi blir våte, at det ligger noe der?  jeg misunner virkelig alle kvinner som har menn som slikker dem ofte, dette har nesten blitt en hang-up,  prøver virkelig å komme til bunns i dette her:ac::laugh:   jeg føler meg ganske kjip, men vurderer seriøst nå å la vær å gå ned på ham en lang periode, så han kan føle på det samme savnet jeg har.. og når har da tilslutt spør, svare at nå forstår du kanskje hva jeg savner hele tiden..

Anonymkode: 4c242...36c

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang her også. Han har sagt at han liker det + det må nesten til for å få meg up going :)

Anonymkode: ad6fc...08c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...