AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 lurte på hvor vanlig det er at menn går ned på dama? her i gården er ikke mannen vant med oralsex.. hvor ofte får dere en "blowjob" damer? (har vi i det hele tatt et ord for dette for kvinnen? slikking og suging går jo mest på forspill, men blowjob antyder at man suger mannen til orgasme. noen som vet?) Jeg liker å gå ned på mannen, men han går sjelden ned på meg. har prøvd å hinte, spurt ham rett ut, men svaret er at han ikke er vant med det.. merker det går utover min egen selvtillit. Jeg er hygienisk men er kanskje som mange kvinner usikker på utseendet der nede.. og dette hjelper jo ikke akkurat på. hører om damer her inne som gir kjæresten blowjob flere ganger i uka, får dere noe igjen? jeg har tidligere hatt et forhold der typen stadig maste om blowjobs, men aldri ga meg noe tilbake, og det ble helt turn-off. typen jeg er sammen med nå er helt fantastisk, så jeg lar selvfølgelig ikke dette bli en big deal. lurer bare på hvor vanlig dette er? Anonymkode: 4c242...36c
Jentadi Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Hver gang her. Tror det er favorittdelen av sexen for hans del. Jeg er heldig 6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #3 Skrevet 30. april 2018 Hver gang her også, men nå er vi kun faste sexpartnere så da blir det jo annerledes. Men måten han nærmest stønner av begjær når han går ned på meg er så sinnsykt tennende og turn on, selv om slikking i seg selv ikke er høydaren for meg. Suger han også hver gang. Anonymkode: b14ef...aa6 4
Sphere Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 Hver gang her også. Helt naturlig del av sexen. Det er bare helt utrolig deilig å slikke. 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #5 Skrevet 30. april 2018 Har bare møtt menn som har sett det som noe obligatorisk de vil bli fortest mulig ferdig med. Anonymkode: 5ab56...3b2 1
LeneXCII Skrevet 30. april 2018 #6 Skrevet 30. april 2018 Tja, hvor ofte..tror beste ordet er av og til..
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #7 Skrevet 30. april 2018 Jeg liker å slikke, er moro det. Liker ikke å bli sugd. Anonymkode: 9eb02...cfe 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #8 Skrevet 30. april 2018 Til dere som sier hver gang; tar dere aldri en kjappis innimellom hvor dere bare knuller? Anonymkode: 74ea7...91a
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. april 2018 #9 Skrevet 30. april 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: lurte på hvor vanlig det er at menn går ned på dama? her i gården er ikke mannen vant med oralsex.. hvor ofte får dere en "blowjob" damer? (har vi i det hele tatt et ord for dette for kvinnen? slikking og suging går jo mest på forspill, men blowjob antyder at man suger mannen til orgasme. noen som vet?) Jeg liker å gå ned på mannen, men han går sjelden ned på meg. har prøvd å hinte, spurt ham rett ut, men svaret er at han ikke er vant med det.. merker det går utover min egen selvtillit. Jeg er hygienisk men er kanskje som mange kvinner usikker på utseendet der nede.. og dette hjelper jo ikke akkurat på. hører om damer her inne som gir kjæresten blowjob flere ganger i uka, får dere noe igjen? jeg har tidligere hatt et forhold der typen stadig maste om blowjobs, men aldri ga meg noe tilbake, og det ble helt turn-off. typen jeg er sammen med nå er helt fantastisk, så jeg lar selvfølgelig ikke dette bli en big deal. lurer bare på hvor vanlig dette er? Anonymkode: 4c242...36c Aldri her, men det er fordi jeg ikke liker det. Mannen min hadde lett gjort det daglig om jeg ønsket. Hvis mannen din ikke er vant med deg, og bruker det som "unnskyldning", er det bare en ting å gjøre, gjøre det oftere, så blir han vant til det Hvordan du ser ut nedentil, skal du ikke bry deg om, alle er forskjellige og sånn er det bare. Pung og penis er ikke alltid like lekkert, men det å gjøre noen opphisset, bør jo være det som betyr noe. Man bør gi og ta i et seksuelt godt forhold, ikke gjøre ting man virkelig ikke vil, men det skal ikke gå kun den ene veien.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #10 Skrevet 30. april 2018 Aldri her. Mannen min sier det samme som din, er ikke vant med det. Jeg suger han hver eneste gang vi har sex og ofte utenom også. Helt enig at det er sårende og går på selvtilliten. Anonymkode: da82c...77d 1
Sphere Skrevet 30. april 2018 #11 Skrevet 30. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til dere som sier hver gang; tar dere aldri en kjappis innimellom hvor dere bare knuller? Anonymkode: 74ea7...91a Det er faktisk uhyre sjeldent. Sist det kun ble en kjappis var ute i skogen, men da vi kom tilbake igjen, måtte jeg smake gitt. 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #12 Skrevet 30. april 2018 Hver gang, eller hvertfall 9 av 10 ganger. En mann som ikke slikker er dumpegrunn for meg. Eneste gangene jeg opplevde menn som ikke slikker ved første gang man har sex har vært når vi var tenåringer og ikke alle visste åssen man gjorde det så de turte ikke, men de gjorde det jo alltid etterhvert da. Anonymkode: cdebb...285 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #13 Skrevet 30. april 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har bare møtt menn som har sett det som noe obligatorisk de vil bli fortest mulig ferdig med. Anonymkode: 5ab56...3b2 Haha huff da! Her fråtser mennene som det var buffet og koldtbord de fikk begi seg ut på å spise så mye de orker Anonymkode: cdebb...285 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #14 Skrevet 30. april 2018 Dersom hun kommer nyshavet å nydusja til sengs, da vet jeg hva hun vil ha, skjer relativt ofte også Anonymkode: efeb0...820 4
Påkrevd Skrevet 30. april 2018 #15 Skrevet 30. april 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har bare møtt menn som har sett det som noe obligatorisk de vil bli fortest mulig ferdig med. Anonymkode: 5ab56...3b2 Det hørtes trist ut. Jeg ser ikke på det som obligatorisk, men som en naturlig del av det hele. Oralsex er kjempegodt, både å gi og få. 5
Jentadi Skrevet 30. april 2018 #16 Skrevet 30. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Til dere som sier hver gang; tar dere aldri en kjappis innimellom hvor dere bare knuller? Anonymkode: 74ea7...91a Kun knulling? Sånn inn og ut og ferdig med det? Aldri. Det kan likevel gå fort for seg innimellom. 2
Gjest Frøken Diamant Skrevet 30. april 2018 #17 Skrevet 30. april 2018 Når jeg har kjærest så forventer jeg slikking,utenom de gangene vi tar en kjappis
Gjest Overrasket Skrevet 30. april 2018 #18 Skrevet 30. april 2018 Dere kan jo vise de tafatte mennene deres dette og spørre om de ikke har lyst til å prøve?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #19 Skrevet 30. april 2018 5 minutter siden, Overrasket said: Dere kan jo vise de tafatte mennene deres dette og spørre om de ikke har lyst til å prøve? Uhfff der blei jeg nesten litt tent. Anonymkode: 1e9f9...bcd 6
jente 93 Skrevet 30. april 2018 #20 Skrevet 30. april 2018 I snitt gir vi begge like mye, eller kjæresten slikker meg nok oftest, fordi han elsker å gjøre det. Vil han ikke gjøre det? Jeg synes liksom ikke at han ikke er vant med å gi ofte er en gyldig grunn, men kanskje han har gjort det så sjeldent at han også er usikker, og isåfall kan du jo guide ham? 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå