AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Sikkert en del promiskuøs personer her, men vil ikke en regel mot sex utenfor ekteskapet gjort samfunnet vesentlig bedre. Ved forbud mot sex utenfor ekteskap så vil man ha gode regler mot utroskap. Alle vet at utroskap kan være helt jævlig og det bør vel være bedre å ha et ordentlig forbud mot utroskap enn at folk kan ligge med hvem de vil? Jeg ville heller vært sikret mot utroskap enn at jeg kunne ligge rundt. Om man kun forbyr utroskap vil det være en utrolig vanskelig regel å praktisere. Personen som er utro kan hele tiden hevde at forholdet var over. Personen som ligger med en i forhold kan hevde at han ikke visste hun var i et forhold. Anonymkode: bf615...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 Det finnes samfunn som forbyr sex utenfor ekteskapet. Du kan jo ta en titt på de samfunnene og så komme tilbake hit og fortelle om de har det bedre eller ikke. Anonymkode: a149b...bca 13
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #5 Skrevet 30. april 2018 Burde man forby SV? Jeg liker ikke SVere personlig, så da må det vel være greit at vi forbyr dem? Anonymkode: 8dc41...b4e 4
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #6 Skrevet 30. april 2018 Muslimer vil de ikke ha, men sharia, dét vil de ha. Anonymkode: 08a39...86a 4
Helado Skrevet 30. april 2018 #7 Skrevet 30. april 2018 Ja, god ide`, la oss i samme slengen forby med sex med samme kjønn, i tillegg steine folk som bryter loven. 2018.....here we go!! 8
Gjest N-Nøff Skrevet 30. april 2018 #9 Skrevet 30. april 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes samfunn som forbyr sex utenfor ekteskapet. Du kan jo ta en titt på de samfunnene og så komme tilbake hit og fortelle om de har det bedre eller ikke. Anonymkode: a149b...bca Selvfølgelig har de det. Men man må ikke dra inn ekstreme religioner inn i det, eller steining og all ondskap som kan følge med. Kun at sex utenfor ekteskapet blir sett på som absolutt tabu. Slik som i Norge før i tiden.
Nerine_ Skrevet 30. april 2018 #10 Skrevet 30. april 2018 Folk må få lov til å bestemme over visse ting selv. 2
boblevann Skrevet 30. april 2018 #11 Skrevet 30. april 2018 Sex utenfor ekteskap er jo ikke det samme som utroskap? Mange er jo ikke gift og ønsker ikke å være det heller. Utroskap kan man godt forby for min del, det er noe av det jævligste man kan gjøre mot et menneske man liksom skal være glad i. Men sex uten for ekteskap er ikke ensforent med utroskap 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #12 Skrevet 30. april 2018 Jeg kommer av prinsipp aldri til å gifte meg, og vil helst ikke tilbake til middelalderen igjen. Hvis en ikke vil ha sex før ekteskap, fint for deg, men ikke tving det på andre. Tror uansett toget har gått for den holdningen din for lenge siden. Anonymkode: 6b7a6...ac5 5
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #13 Skrevet 30. april 2018 Er ikke så veldig lett å bevise sex utenfor ekteskapet da. Og hva skal straffen være? Og hva er sex? Alt som har med kjønnsorganene å gjøre? Nei, jeg synes ikke det høres så bra ut. Jeg har aldri hatt ons, kun hatt sex med de tre jeg har hatt et forhold med, så kun tre sexpartnere. Men å straffe folk som ønsker å ha sex med hverandre blir bare feil for meg. Utroskap er noe dritt, helt enig. Men synes fortsatt ikke at det skal være straffbart. Da må man heller jobbe med moralen til folk. Anonymkode: 32b9d...7f9 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #14 Skrevet 30. april 2018 Beste løsning er å forby ekteskap. Anonymkode: cc9a9...044 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #15 Skrevet 30. april 2018 Hvorfor skal andre fortelle deg du kan eller ikke kan ha sex utenfor ekteskapet? Seriøs - skal staten får mer makt over ting vi kan bestemme selv? Anonymkode: 2a7ed...a6c 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #16 Skrevet 1. mai 2018 Nei, ekteskap er en scam. Men forby utroskap. Anonymkode: f0385...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #17 Skrevet 1. mai 2018 Nei, den beste sexen foregår utenfor ekteskapet. Anonymkode: 485a4...d28
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #18 Skrevet 1. mai 2018 Tja. Men hva med forby utroskap. Det må vel være lov. Tenk hvor mange ødelagte ekteskap og psyke pga utroskap. Her burde noe gjøres. Mer lære om etikk og moral. Det er og økning i sykdommer som kun fåes sexuelt. Munnkreft, kreft i svelg, livmorhalskreft er økende pga folk har sex med flere og flere. Man får og klamydia i anal, vaginal og munn. Så holdningsendring i samfunnet må til. Anonymkode: f457b...603
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #19 Skrevet 1. mai 2018 Jeg ønsker verken partner eller ekteskap. Srx skal jeg ha uansett. Anonymkode: a9e91...65b 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2018 #20 Skrevet 1. mai 2018 På Monday, April 30, 2018 den 10.38, AnonymBruker skrev: Sikkert en del promiskuøs personer her, men vil ikke en regel mot sex utenfor ekteskapet gjort samfunnet vesentlig bedre. Ved forbud mot sex utenfor ekteskap så vil man ha gode regler mot utroskap. Alle vet at utroskap kan være helt jævlig og det bør vel være bedre å ha et ordentlig forbud mot utroskap enn at folk kan ligge med hvem de vil? Jeg ville heller vært sikret mot utroskap enn at jeg kunne ligge rundt. Om man kun forbyr utroskap vil det være en utrolig vanskelig regel å praktisere. Personen som er utro kan hele tiden hevde at forholdet var over. Personen som ligger med en i forhold kan hevde at han ikke visste hun var i et forhold. Anonymkode: bf615...dc8 Hvorfor kan ikke du heller flytte til for eksempel Dubai eller Iran ? Anonymkode: 3c9e9...d7a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå