Gå til innhold

Trenger du ris?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her. Det var et spørsmål om holdningene til spanking, rollespill, underkastelse. 

Av de som har skrevet til nå virker det som holdningen til det er at det er noe man gjør litt narr av. Det var litt skuffende i 2018. 

Anonymkode: 96869...63a

En runketråd tenker jeg vi kaller det. Bra ingen bet på.

Og det er deg alle gjør narr av, om du lurer.

Anonymkode: 848ee...778

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Det var et spørsmål om holdningene til spanking, rollespill, underkastelse. 

Av de som har skrevet til nå virker det som holdningen til det er at det er noe man gjør litt narr av. Det var litt skuffende i 2018. 

Fortell meg gjerne hvordan jeg gjorde narr av tråden din. 

AnonymBruker
Skrevet

Spank my ass!

Anonymkode: 93841...fab

Skrevet

Sjefen sier så...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppdragelse er for sent, men tar gjerne ris! Husk å ta med soya sausen!

Anonymkode: 841ea...091

Skrevet

Ja, men er godt nok oppdratt heldigvis.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Kun om det er basmatiris :jolie:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har flere pakker boil in bag, ellers takk:nigo:

Anonymkode: 96be6...6e4

AnonymBruker
Skrevet

Virker som mye A4 folk. 

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som mye A4 folk. 

er man a4, bare fordi man ikke liker ris?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at det ikke er en fingretråd?

Anonymkode: 43f87...f68

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, SlemUlv skrev:

er man a4, bare fordi man ikke liker ris?

13 innlegg hvor man gjør narr av det med dårlig matvarehumor. Det er jo ikke et uttrykk for stor innovasjon og kreativitet på hverken humorfronten eller et uttrykk for aksept for at noen liker å gjøre litt andre ting seksuelt. 

Dette er et forum for å diskutere seksualitet, er det ikke? Dersom det er for sterk kost så finnes det sikkert en tråd om strikking et sted. 

Svar på spørsmålet ditt?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

13 innlegg hvor man gjør narr av det med dårlig matvarehumor. Det er jo ikke et uttrykk for stor innovasjon og kreativitet på hverken humorfronten eller et uttrykk for aksept for at noen liker å gjøre litt andre ting seksuelt. 

Dette er et forum for å diskutere seksualitet, er det ikke? Dersom det er for sterk kost så finnes det sikkert en tråd om strikking et sted. 

Svar på spørsmålet ditt?

Nei.. det var et enkelt ja eller nei spørsmål. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du er et menneske har et behov for å gjøre narr av andre menneskers seksualitet så er du vel en sånn en du er. Jeg er ikke slik som deg. Jeg trenger ikke å gjøre narr av vandre menneskers seksualitet som du har behov for og jeg trenger ikke å mistenkeliggjøre de slik som du gjør. Jeg lever fint med at andre utforsker sine fantasier og ser ingen grunn til å gjøre narr av de.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, SlemUlv skrev:

Nei.. det var et enkelt ja eller nei spørsmål. 

Det var ikke et enkelt ja eller nei spørsmål, for du legger inn en tolking og en påstand i spørsmålet ditt. 

For meg er det å ikke ha en seksualitet som inneholder litt ris kjedelig. Om det er det for en annen blir den personens egen sak. 

Det som er A4 er at bare tanken på at det skal kunne diskuteres på et diskusjonsforum om seksualitet framkaller en latteliggjørings og mistenkeliggjøringsrespons fra så mange. Det er passe småborgelig i 2018. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du er et menneske har et behov for å gjøre narr av andre menneskers seksualitet så er du vel en sånn en du er. Jeg er ikke slik som deg. Jeg trenger ikke å gjøre narr av vandre menneskers seksualitet som du har behov for og jeg trenger ikke å mistenkeliggjøre de slik som du gjør. Jeg lever fint med at andre utforsker sine fantasier og ser ingen grunn til å gjøre narr av de.

Gi faen i henne/han og gi meg ris!

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke et enkelt ja eller nei spørsmål, for du legger inn en tolking og en påstand i spørsmålet ditt. 

For meg er det å ikke ha en seksualitet som inneholder litt ris kjedelig. Om det er det for en annen blir den personens egen sak. 

Det som er A4 er at bare tanken på at det skal kunne diskuteres på et diskusjonsforum om seksualitet framkaller en latteliggjørings og mistenkeliggjøringsrespons fra så mange. Det er passe småborgelig i 2018. 

Nei, det var et enkelt ja eller nei spørsmål. 

Om man ikke liker ris, er man da A4 ? 

Å gjøre narr av en tråd, gjør ikke folk til A4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Jentadi skrev:

Sjefen sier så...

Kult!

Noe dere kjører som livsstil eller bare som krydder innimellom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...