AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Det lurer jeg på... Straks 3 uker siden blødningene mine startet,og jeg er så bekymret for at jeg ikke skal få EL og mens før på lenge.. Jeg fikk påvist litt rester for en uke siden men ikke nok til utskapring og legen mente det skulle komme ut ved neste mens, men klarer ikke slappe av når jeg vet det er rester igjen.. Er så redd for at EL ikke skal komme og mens uteblir og alt blir stagnert og ingenting skjer.. Er så lei meg... Jeg skal på kontroll igjen om en uke men uansett.. klarer ikke slappe av... Så jeg lurer på erfaringene deres..? Når fikk du EL etter en medisinsk abort etter uke 7..? Anonymkode: a7cf3...ddb
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Jeg fikk mensen tilbake etter 10uker, men nøyktig når EL var er jeg ikke sikker på, men sikkert etter 8 uker siden jeg kom tilbake til 4 ukers syklus Anonymkode: 538fc...425
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #3 Skrevet 30. april 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk mensen tilbake etter 10uker, men nøyktig når EL var er jeg ikke sikker på, men sikkert etter 8 uker siden jeg kom tilbake til 4 ukers syklus Anonymkode: 538fc...425 Var det en spesiell grunn til at det tok så lang tid ...? Anonymkode: a7cf3...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå