Gå til innhold

Hvor finner jeg Salte Ufo?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har lett en stund nå.. Har de gått ut av produksjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅÅ, salte ufo hadde jeg helt glemt. * Mimre mimre* Skulle gjerne hatt en pose, eller tre.

Skrevet

Jeg kjenner igjen navnet, men husker ikke hva det er.. Noen som vil forklare?

Skrevet

Tror ikke det er så lenge siden jeg kjøpte det. Er det ikke Nidar som har salte ufo? Tror jeg kjøpte dem på kiosken på kino (i Trondheim).

Skrevet

Men.........hva er det som har gått ut av produksjon da? Dundersalt :klø:

Skrevet
Men.........hva er det som har gått ut av produksjon da? Dundersalt :klø:

Ingen av de, jeg kjøpte salte UFO for ikke lenge siden, men dundersalt er bedre så kjøper de oftere :)

Skrevet

Kan hende Salte Ufo har gått ut altså, men Dundersalt så jeg senest i går :). Er en stund siden jeg kjøpte Salte Ufo altså, men ikke sååå lenge siden heller.

Salte ufo ligner forresten litt på Dundersalt. Det er harde, salmiakkdrops i grønn/blank pose. (Hvis jeg husker rett).

Skrevet

Stakk innom nidar.no nå, og fant ikke salte ufo der. Så hvis det var nidar som hadde de, har de vel gått ut av produksjon nå.

Skrevet

Jeg mente en av dem hadde gått ut jeg, ikke sikkert men... :P

Skrevet

Salte ufo har jeg ikke sett siden jeg var liten. Dundersalt derimot kjøper jeg jevnlig, så de har i allefall ikke gått ut av produksjon.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen av de, jeg kjøpte salte UFO for ikke lenge siden, men dundersalt er bedre så kjøper de oftere :)

Hvor kjøpte du Salte ufo??

Skrevet

Ble plutselig usikker på om det var det jeg hadde spist, men er ganske sikker. Kjøpte det på en eller annen godtebutikk i Oslo. Husker aldri sånt. :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...