Gå til innhold

Ønsker å bli kjent med andre introverte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er selv introvert og ønsker å bli kjent med flere som meg, finnes det noen forum, Facebookgrupper, eller steder man kan møte andre? 

Anonymkode: 5b926...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

fantes en meetup i Bergen, men ingen ville ta ansvar så den ble nedlagt. Kan hende den finnes enda, men den trenger en pådriver. 

Anonymkode: 33543...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

fantes en meetup i Bergen, men ingen ville ta ansvar så den ble nedlagt. Kan hende den finnes enda, men den trenger en pådriver. 

Anonymkode: 33543...104

Hehe var alle for introverte til å ta initiativ? :laugh: Sorry måtte bare 

Anonymkode: d74f1...e4a

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ikke lett å finne introverter på nettet? De fleste som henger mye på nettet er introverter. Ekstroverter liker helst å være ute og henge med folk. 

Anonymkode: 384e3...d6c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke lett å finne introverter på nettet? De fleste som henger mye på nettet er introverter. Ekstroverter liker helst å være ute og henge med folk. 

Anonymkode: 384e3...d6c

Vik jo treffe disse menneskene i virkeligheten også 😉 men må jo finne dem først 🧐

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tippe det er en reel prosent andel her inne på KG som er Introverte 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokoladeknask
15 minutter siden, Apis skrev:

Vil tippe det er en reel prosent andel her inne på KG som er Introverte 

Ja, det er vel her en del av oss befinner oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Jeg er introvert, men har ikke behov for å bli kjent, jeg er jo tross alt introvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv introvert og ønsker å bli kjent med flere som meg, finnes det noen forum, Facebookgrupper, eller steder man kan møte andre? 

Kan jeg spørre om hvorfor? Oppfatter du det som om du har et problem? 

Anonymkode: d0c1a...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, er nok en del her, jeg er introvert :) hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er introvert, ikke interessert i å bli kjent jeg heller. Nok jobb å vedlikeholde de relasjonene jeg allerede har :P

Men vil tro at nettet vil være riktig plass å lete. Eller om du melder deg inn i gruppe for fritidsinteressen din.  

Anonymkode: 9ea62...4d8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det virker litt jålete, jeg, å bare søke de introverte. Jeg regnes vel som introvert selv, men liker også å være med folk som bringer frem en mer ekstrovert side av meg.

Anonymkode: 5604c...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er introvert, men på mange måter kan det være fint å være sammen med mennesker som er mer ekstroverte. En del av dem er bedre til å småprate enn jeg er, og dermed mye lettere å komme i kontakt med. Utfordringen er at mange treffes i større grupper, og de settingene trives jeg ikke så godt i.

Uansett, hvor i landet er du fra? Og hvor gammel er du?

Anonymkode: e5e87...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte

Er også introvert, tar ut all energien på jobben hvor jeg funker kjempebra. Men hjemme blomstrer jeg i introvertheten min og koser meg veldig uten folk rundt meg :)

Har bevisst valgt å leve et liv som funker perfekt for meg, er også åpen om at jeg ikke liker å være sammen med folk og de som er i omgangskretsen vår (til mannen min, som er ekstra ekstrovert, sosial og utadvendt) respekterer det fullt ut. Jeg dukker opp om jeg føler for det i sosiale lag og ingen klandrer meg om jeg ikke kommer. Deilig å være åpen og ærlig om det. 

Sorry, det var jo ikke et svar på det du lurte på, jeg bare skrev hvordan det funker for meg. 

Endret av Dævendøtte
sorry...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er introvert men søker ikke etter nye bekjentskaper, har mer enn nok med de vennene jeg har :fnise: 

men, det er mye lettere å få ekstrovert venner enn introverte. De fleste vennene mine er ekstrovert. Ekstroverte mennesker er veldig kjekke, dog slitsomme dersom du ikke føler deg helt trygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er introvert, men trives med ekstroverte, da kan de ta seg av snakkingen :)

Anonymkode: d74f1...e4a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jøss, synes folk her var veeeldig negative, Adios! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om noen sider. Men jeg er ihvertfall introvert, samtidig som jeg setter pris på å utvide bekjentskapskretsen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også introvert, men /og er egentlig ikke så interessert i å bli kjent med andre.  Ikke fysisk i alle fall. 

3220141838103.jpg

Endret av Kalevala
La til bilde
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...