Gå til innhold

Noen tips? (Angående stor penis)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Skal på tur med en kar som er relativt stor der nede, noe jeg ikke har vært borti før.

Noen som har noen gode tips til meg om hvordan jeg bør gå frem når det kommer til sex? 

Endret av Someone_
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tips når du skal på hyttetur med mann med stor kuk? Hva trenger du tips om?

Anonymkode: 370f6...aaf

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, GulSol skrev:

Ta med lube? :fnise:

Ja, kanskje jeg må det? :P

AnonymBruker
Skrevet

Dont eat yellow snow.

Anonymkode: 12def...bf1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

NYT DET :)

Anonymkode: 16bb9...e26

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

NYT DET :)

Joda, får jo håpe at jeg får til det, men vi får nå se da.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Someone_ skrev:

Joda, får jo håpe at jeg får til det, men vi får nå se da.

Er det vilje er det vei hehehehe. Hvis ikke så kan du gjerne sende han til meg altså ;)

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det vilje er det vei hehehehe. Hvis ikke så kan du gjerne sende han til meg altså ;)

Hehe, nei får vel beholde han selv. Får håpe det går bra!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alltid stort er bra. Men greit å finne ut om forholdet er liv laget 😉

Anonymkode: f46dc...7b2

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Someone_ skrev:

Hehe, nei får vel beholde han selv. Får håpe det går bra!

Exen min var 20cm og kjæresten min nå er 16, d tok faktisk litt tid for meg å komme med nye kjæresten da jeg hadde blitt vant til å bli helt fylt, men må ærlig si at jeg nå foretrekker 16. Han fyller meg og han gjør mer enn å bare jokke litt, ikke slik som exen som trodde at størrelsen gjør resten av jobben. Men når dere har hatt sex flere ganger så blir det mye lettere bare bruk mye lube, og test ut hvilken stilling som er mest behagelig for deg i starten. Behøver ikke å være så avansert, det er best å ta det rolig å bare bli vant med størrelsen først. 

Anonymkode: bf850...988

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Exen min var 20cm og kjæresten min nå er 16, d tok faktisk litt tid for meg å komme med nye kjæresten da jeg hadde blitt vant til å bli helt fylt, men må ærlig si at jeg nå foretrekker 16. Han fyller meg og han gjør mer enn å bare jokke litt, ikke slik som exen som trodde at størrelsen gjør resten av jobben. Men når dere har hatt sex flere ganger så blir det mye lettere bare bruk mye lube, og test ut hvilken stilling som er mest behagelig for deg i starten. Behøver ikke å være så avansert, det er best å ta det rolig å bare bli vant med størrelsen først. 

Anonymkode: bf850...988

Takk for råd!

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2018 den 10.29, Someone_ skrev:

Hei

Skal på tur med en kar som er relativt stor der nede, noe jeg ikke har vært borti før.

Noen som har noen gode tips til meg om hvordan jeg bør gå frem når det kommer til sex? 

Hvordan vet du at den er så stor om du aldri har vært borti før? Ikke holdt på så lenge ennå?

Men ihvertfall, da det pent og rolig i begynnelsen!

Anonymkode: 72332...c2a

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at den er så stor om du aldri har vært borti før? Ikke holdt på så lenge ennå?

Men ihvertfall, da det pent og rolig i begynnelsen!

Hei

Jeg vet det da jeg for en stund tilbake spurte om å få se, og da fikk jeg et bilde til sendt ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Someone_ skrev:

Hei

Jeg vet det da jeg for en stund tilbake spurte om å få se, og da fikk jeg et bilde til sendt ;)

Okay! Da skjønner jeg. Du må gjerne dele det bildet med oss ;)  hehe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha, skjønner ikke det der? Har aldri blitt spurt av en jente om hun kan få se penisen min før vi har sett hverandre nakne. Er det ikke litt rart? Skal jeg spørre dama om jeg kan få se musa hennes før vi har vært nakne?

Uansett, håper det går bra. Bruk lube ;)

Anonymkode: 879db...581

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okay! Da skjønner jeg. Du må gjerne dele det bildet med oss ;)  hehe

Tviler på at folk er så interessert i det, men jeg tror nok jeg får lov av han! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...