AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Hei. Fyller 24 år snart og ønsker å ta et års 23 regel skole. Jeg har ikke ungdomsrett til skolen og vil heller ikke betale mye penger til privatskole. er det noen mulighet her å ta det uten at jeg bruker så mye penger til privatskole ? Anonymkode: c15bf...bde
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Aner ingenting om den regelen, men anbefaler deg å søke offentlig skole uansett. Jeg hadde brukt opp ungdomsretten, men kom inn i siste liten pga at andre sa fra seg plassen. Er verdt et forsøk. Jeg manglet påbygg for å komme inn på høgskole. Hva er det du mangler? Anonymkode: 26180...467
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #3 Skrevet 30. april 2018 Du kan ta fagene som privatist hvis du ikke har elevrett/ungdomsrett. Du kan enten melde deg opp til undervisning (kveldsskole) eller lese på egenhånd, og melde deg opp til eksamen. Melde deg opp til eksamen må du uansett, og det koster litt over 1000 kr per eksamen, litt over 2000 kr hvis du har faget fra før. Anonymkode: 43aaf...d6d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå