Gå til innhold

Jeg innviterte en god venn av meg i ett bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er også venn av bruden. Han ville, men takket nei på grunn av dama si. Er ikke det litt smått av henne? Vi kjenner ikke henne. 

Anonymkode: 0b909...35c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje derfor han takket nei....... 

Anonymkode: 05335...14d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun ikke er med? Tror ikke hun liker meg, men bryllup er noe eget da.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du inviterte en som er i et forhold til å være daten din i et bryllup til en felles venn? 

Min kjæreste hadde sagt nei om han fikk den forespørselen.

Anonymkode: 6c478...62d

Kan jeg spørre om hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre om hvorfor?

Man går da uansett ikke i et bryllup man ikke er invitert i, av brudeparet altså.

Anonymkode: c2bc9...804

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man reiser da ikke på date med andre når man er i forhold. Trodde virkelig den var så åpenbar at den ikke behøvde å forklares.

Anonymkode: 7ebfb...7db

Er da ikke som en vanlig date

Skrevet

Jeg var litt usikker på hvem du var? Om du var brudgommen, eller en gjest som var invitert. Om du var mann eller dame.

Er du dame og har invitert en mannlig venn som har dame, så synes jeg ikke det er rart at han har takket nei. Når man blir invitert i bryllup og kan ta med partner, regnes det som regel at man tar med en date. Er man to single, så trenger man ikke ha noe på gang altså, men det er uvanlig å be med seg noen som allerede er i et forhold. 

Og hadde det vært viktig for bruden at han skulle være der i bryllupet, kunne hun ha invitert ham selv, og så kunne han tatt med seg kjæresten sin. 

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er venninne av han som har dame. Dama hans vet ikke at vi har endel kontakt, men hun som gifter seg er endel av samme vennegjeng. Dama hans har aldri møtt oss unaturlig å be henne.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er venninne av han som har dame. Dama hans vet ikke at vi har endel kontakt, men hun som gifter seg er endel av samme vennegjeng. Dama hans har aldri møtt oss unaturlig å be henne.

Hvorfor skulle han ha lyst til å gå i et bryllup han ikke er invitert i?

Om man er invitert i et bryllup er det helt vanlig å ha med ektefelle /partner /kjæreste, selv om denne ikke kjenner brudeparet.

Det er ikke normalt å be med seg noen annens kjæreste. Mann + dame som kommer sammen til et bryllup blir automatisk av andre bryllupsgjester som ikke kjenner dem godt tatt for å være et par uansett hva situasjonen egentlig er.

• Liker 21
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle han ha lyst til å gå i et bryllup han ikke er invitert i?

Om man er invitert i et bryllup er det helt vanlig å ha med ektefelle /partner /kjæreste, selv om denne ikke kjenner brudeparet.

Det er ikke normalt å be med seg noen annens kjæreste. Mann + dame som kommer sammen til et bryllup blir automatisk av andre bryllupsgjester som ikke kjenner dem godt tatt for å være et par uansett hva situasjonen egentlig er.

Nettopp. Og det at denne mannen ikke er invitert tyder jo på at ts står nærmere bruden enn han. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt at han takket nei. Det er rart å gå i bryllup med noen man ikke er i et forhold med, og det ville også vært rart å dra i et bryllup hvor man kjenner brudeparet uten at man direkte er invitert. Kleint!

Anonymkode: d7188...620

• Liker 27
Skrevet

Nei dette er ikke innafor. Selvsagt takker han nei til det. Rart at du ikke forstår at det å invitere en opptatt mann som ditt følge i et bryllup er helt merkelig. Dersom de ikke har blitt invitert av brudeparet og ikke er i et par med en gjest, så har de egentlig ikke noenting å gjøre i brullypet heller. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

For noe idiotisk. Be nå begge.. talentløse dust.

Anonymkode: c5e87...8e0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du og bruden har dermed funnet på denne lure måten ved at du ber med deg han som date, i stedet for at han blir invitert selv, siden dama hans da ville dukket opp. Så slipper dere henne, for det hadde jo vært unaturlig. 

Vel, falske tisper møter som regel på karma etterhvert.

Anonymkode: 223ef...c0d

• Liker 25
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er unaturlig å be dama hans i bryllupet, men det er ikke unaturlig å be ham, og at han tar med seg henne som følge. 

Akkurat som du kan ta med deg en date. Uavhengig om han kjenner brudeparet eller ikke. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Så dere skjuler kontakten mellom dere fra dama hans og så ber du ham ut på date? Når skal damer som går etter opptatte menn forstå at verden ikke dreier seg bare om dem? Dere er kvalme. 

Som sagt vi er en god vennegjeng skjer aldri noe galt mellom oss. Han vil ikke da jeg har vært på en kamerat av han.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt vi er en god vennegjeng skjer aldri noe galt mellom oss. Han vil ikke da jeg har vært på en kamerat av han.

Men du vil egentlig?

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...