Gjest Oddemann Skrevet 15. august 2002 #21 Del Skrevet 15. august 2002 Du "spying", med 4 like innlegg har vi i grunnen skjønt budskapet ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oddemann Skrevet 15. august 2002 #22 Del Skrevet 15. august 2002 Du "spying", med 4 like innlegg har vi i grunnen skjønt budskapet ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. august 2002 #23 Del Skrevet 15. august 2002 Eh . Tror faktisk det er noe galt med meldingsinnlegginga i dag. Gjentok meg selv et par ganger formye i stad jeg og. Tror ikke det er forrige innlegger som ville "displaye" seg selv fire ganger. Dessuten kom du oddemann med ditt innlegg to ganger. Noen som sa "teknisk feil" i dag eller ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. august 2002 #24 Del Skrevet 15. august 2002 Eh . Tror faktisk det er noe galt med meldingsinnlegginga i dag. Gjentok meg selv et par ganger formye i stad jeg og. Tror ikke det er forrige innlegger som ville "displaye" seg selv fire ganger. Dessuten kom du oddemann med ditt innlegg to ganger. Noen som sa "teknisk feil" i dag eller ???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. august 2002 #25 Del Skrevet 15. august 2002 Eh . Tror faktisk det er noe galt med meldingsinnlegginga i dag. Gjentok meg selv et par ganger formye i stad jeg og. Tror ikke det er forrige innlegger som ville "displaye" seg selv fire ganger. Dessuten kom du oddemann med ditt innlegg to ganger. Noen som sa "teknisk feil" i dag eller ???? AAAArhg! "failed sending email" står det! Får visst ikke sendt innlegg. Eller kanskje det kommer 15 ganger på rad ??? HVA SKJER!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 15. august 2002 #26 Del Skrevet 15. august 2002 Eh . Tror faktisk det er noe galt med meldingsinnlegginga i dag. Gjentok meg selv et par ganger formye i stad jeg og. Tror ikke det er forrige innlegger som ville "displaye" seg selv fire ganger. Dessuten kom du oddemann med ditt innlegg to ganger. Noen som sa "teknisk feil" i dag eller ???? AAAArhg! "failed sending email" står det! Får visst ikke sendt innlegg. Eller kanskje det kommer 15 ganger på rad ??? HVA SKJER!!!!! ??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2002 #27 Del Skrevet 16. august 2002 et hull, er et hull.. har jeg hørt Man tar det som er ledig. Det er vel orgasmen som er målet, og da kan man ikke sitte å diskutere metodene, helt til lysten forsvinner ? Hilsen en chris som av og til bare mååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonvm Skrevet 16. august 2002 #28 Del Skrevet 16. august 2002 Jeg tok kjæresten i rompa for litt siden, etter at vi hadde snakket om det og prøvd litt et par ganger tidligere. Hun var i utgangspunktet skeptisk om det var noe ålreit, men hun ville prøve det for å se (eller bekrefte sin negative oppfatning). Etter vi hadde knullet lenge og hun hadde kommet en gang så prøvde vi, brukte lang tid på å venne rompa hennes til pikken før jeg knullet henne i rompa... Etterhvert så skjønte jeg at hun syntes det var godt og jeg kom inne i henne. Vi snakket litt om det, og det var litt rart og annerledes for henne, men etterhvert hadde det faktisk blitt litt godt (litt på samme måte som å bli tatt i fitta liksom). Det kan nok hende vi gjør det igjen ja, men jeg synes vel kanskje det var mest spennende med tanken/det "forbudte" mens det fysiske kanskje er litt oppskrytt (litt trangere er det jo men det blir jo videre etterhvert..). Tenkte jeg bare skulle beskrive hvordan vi følte det, og vi tror vel den der "grisete" oppfatningen er veldig overdrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 16. august 2002 #29 Del Skrevet 16. august 2002 anonym: Det at det er unormalt, og en grisete HANDLING, sjøl om det ikke er "fysisk" grisete, er noe som masse folk føler.... det er bare tull å prate om "overdrevet" da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå