AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #1 Skrevet 30. april 2018 Jeg traff en mann for et par år siden som jeg fikk følelser for, og som jeg savner å høre fra. For å ikke gjøre innlegget langt så orker jeg ikke å gå for mye inn på det, men det gikk vel skeis. Ingen direkte avvisning fra noen av oss, men han var interessert og jeg var redd. Vi lever to ganske forskjellige liv og langt fra hverandre. derimot er det menn som kunne passet inn i mitt liv, men om jeg bare ikke klarer å tiltrekkes av. Han jeg liker var perfekt på omtrent slle måter, men den ene dealbreakeren var så stor at det alene gjør at han ikke helt passer for meg. Mens de som faktisk kunne passet, har for mange små dealbreakere :/ men jeg er så redd at jeg ikke kommer til og oppleve denne forelskelsen :/ innerst inne ønsker jeg at jeg kan få det til med han jeg liker/savner, men realiteten er nok litt for kjedelig til at det skjer. Anonymkode: 8fa4c...351
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #2 Skrevet 30. april 2018 Må du på død og liv ha noen i livet ditt nå? Kanskje du skal prioritere andre ting? Anonymkode: 88600...935 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #3 Skrevet 30. april 2018 Ja. Det trygge og stabile. Men følelsene må jo være på plass uansett da. Men det er det trygge og stabile som er sunt og godt å leve i i lengden Anonymkode: 88537...beb 4
I Grosny Skrevet 30. april 2018 #4 Skrevet 30. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg traff en mann for et par år siden som jeg fikk følelser for, og som jeg savner å høre fra. For å ikke gjøre innlegget langt så orker jeg ikke å gå for mye inn på det, men det gikk vel skeis. Ingen direkte avvisning fra noen av oss, men han var interessert og jeg var redd. Vi lever to ganske forskjellige liv og langt fra hverandre. derimot er det menn som kunne passet inn i mitt liv, men om jeg bare ikke klarer å tiltrekkes av. Han jeg liker var perfekt på omtrent slle måter, men den ene dealbreakeren var så stor at det alene gjør at han ikke helt passer for meg. Mens de som faktisk kunne passet, har for mange små dealbreakere :/ men jeg er så redd at jeg ikke kommer til og oppleve denne forelskelsen :/ innerst inne ønsker jeg at jeg kan få det til med han jeg liker/savner, men realiteten er nok litt for kjedelig til at det skjer. Anonymkode: 8fa4c...351 Stor dealbreaker, er denne dealbreakeren file ål gammel og i trassalderen? Ikke sats på en kjedelig en. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #5 Skrevet 30. april 2018 3 timer siden, I Grosny skrev: Stor dealbreaker, er denne dealbreakeren file ål gammel og i trassalderen? Ikke sats på en kjedelig en. Hva var dette? File ål..... Anonymkode: 8fa4c...351
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #6 Skrevet 30. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Det trygge og stabile. Men følelsene må jo være på plass uansett da. Men det er det trygge og stabile som er sunt og godt å leve i i lengden Anonymkode: 88537...beb Trygg er han. Altså, ikke noe kriminalitet eller noe. Bare noen andre ting Anonymkode: 8fa4c...351
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #7 Skrevet 30. april 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Svar til trådittel: Anonymkode: 8fa4c...351 Ja. Anonymkode: daa46...6d8
I Grosny Skrevet 30. april 2018 #8 Skrevet 30. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva var dette? File ål..... Anonymkode: 8fa4c...351 Småbarn klarer ikke å si r.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #9 Skrevet 30. april 2018 4 timer siden, I Grosny skrev: 5 minutter siden, I Grosny skrev: Småbarn klarer ikke å si r. Jeg vet. Men svaret var teit Anonymkode: 8fa4c...351
Ulla Ullsokk Skrevet 30. april 2018 #10 Skrevet 30. april 2018 For all del ikke sats på noen du synes er kjedelig! Det er mildt sagt et tapsprosjekt! Det kommer til å ende med at du treffer en det sier PANG med etter at du har fått barn og da er helvete løs! Trygg og stabil, JA! Men han trenger jo ikke være kjedelig av den grunn, da har du bare ikke nok følelser! Det er ikke sånn at de slemme/ ustabile/ osv gutta er de som ikke er kjedelige og de trygge er kjedelige! Veldig mange er både trygge og likevel spennende som personer! Du har bare ikke funnet riktig mann, men ikke velg en nødløsning likevel! 3
I Grosny Skrevet 30. april 2018 #11 Skrevet 30. april 2018 1 minutt siden, Ulla Ullsokk skrev: For all del ikke sats på noen du synes er kjedelig! Det er mildt sagt et tapsprosjekt! Det kommer til å ende med at du treffer en det sier PANG med etter at du har fått barn og da er helvete løs! Trygg og stabil, JA! Men han trenger jo ikke være kjedelig av den grunn, da har du bare ikke nok følelser! Det er ikke sånn at de slemme/ ustabile/ osv gutta er de som ikke er kjedelige og de trygge er kjedelige! Veldig mange er både trygge og likevel spennende som personer! Du har bare ikke funnet riktig mann, men ikke velg en nødløsning likevel! Veldig godt sagt 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå