AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #1 Skrevet 29. april 2018 Hva er greia egentlig? Datet litt før jul og hadde vel kontakt frem til januar eller begynnelsen av februar. Helt ut av det blå sluttet han å svare. Jeg synes folk som ikke greier å si at de ikke er interessert lengre på skikkelig vis er regelrette feiginger, så jeg var egentlig likeglad jeg ble kvitt han. Og nei, vi hadde ingen intim kontakt. Jeg driver ikke med sånt utenfor forhold, og det er ganske tydelig så han har ingenting å hente der og det vet han. Og plutselig i dag sendte han melding og vil ha kontakt igjen. Altså, kan noen hjelpe meg og si hva i svarte mannfolk som ghoster og plutselig tar kontakt igjen tenker med? Jeg kjenner jeg faktisk er fornærmet for at han tror jeg har så dårlig draget på menn at jeg tar til takke med en som oppfører seg slik. Anonymkode: 433b2...8f1 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #2 Skrevet 29. april 2018 Han hadde noen bedre, og nå må han "ta til takke med" deg Anonymkode: 4eb9e...2a5 10
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #3 Skrevet 29. april 2018 Han fant noen andre og er vel så desperat nå når det andre ikke varte at han går gjennom hele telefonlista si og sender til de han tror han kan få napp hos. Hadde ikke giddet å svare han engang. For en idiot! Anonymkode: 0a3aa...9be 12
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #4 Skrevet 29. april 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han hadde noen bedre, og nå må han "ta til takke med" deg Anonymkode: 4eb9e...2a5 Jeg er vel ikke av den typen menn pleier å ta til takke med for å si det sånn Anonymkode: 433b2...8f1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #5 Skrevet 29. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han fant noen andre og er vel så desperat nå når det andre ikke varte at han går gjennom hele telefonlista si og sender til de han tror han kan få napp hos. Hadde ikke giddet å svare han engang. For en idiot! Anonymkode: 0a3aa...9be Nei, jeg kjenner at jeg ikke gidder å svare. Anonymkode: 433b2...8f1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #6 Skrevet 29. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg kjenner at jeg ikke gidder å svare. Anonymkode: 433b2...8f1 Svar noe frekt og blokker han. Går sikkert dårlig på damefronten så da rotere han frem de han har ghostet tidligere. Klassiker. Anonymkode: c7ccc...923 2
FluffyJuggernaut Skrevet 29. april 2018 #7 Skrevet 29. april 2018 Hadde ignorert den meldingen. Han fortjener ingen respons. 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #8 Skrevet 29. april 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svar noe frekt og blokker han. Går sikkert dårlig på damefronten så da rotere han frem de han har ghostet tidligere. Klassiker. Anonymkode: c7ccc...923 Det tror jeg. Jeg skjønner egentlig hvorfor han mista interessen fordi hele greia var stort sett dødfødt uansett, men det er bare dette med å avslutte på skikkelig vis. Jeg har selv avsluttet på skikkelig vis med de mennene jeg ikke har utviklet de rette følelsene for, og jeg har alltid fått respektfulle svar på at det er greit og at jeg må bare ta kontakt igjen senere for eksempel. Jeg hadde jo ingen følelser for vedkommende som ghostet meg heller, men jeg synes bare det er respektløs oppførsel. Nå er ikke jeg en av de som driver så mye med dating, altså de jeg treffer pleier jeg å treffe i virkeligheten og ikke sånn at man går på cafe og alt mulig, så derfor kan det også være jeg tar meg mer nær av ghosting enn andre (i tillegg til at jeg aldri heller har blitt "dumpa" før) fordi jeg er ikke vant i nettdatingverdnen. Men jeg kjenner jeg har lyst å fortelle han det som det er, at det er en dårlig måte å oppføre seg på. Anonymkode: 433b2...8f1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #9 Skrevet 29. april 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er greia egentlig? Datet litt før jul og hadde vel kontakt frem til januar eller begynnelsen av februar. Helt ut av det blå sluttet han å svare. Jeg synes folk som ikke greier å si at de ikke er interessert lengre på skikkelig vis er regelrette feiginger, så jeg var egentlig likeglad jeg ble kvitt han. Og nei, vi hadde ingen intim kontakt. Jeg driver ikke med sånt utenfor forhold, og det er ganske tydelig så han har ingenting å hente der og det vet han. Og plutselig i dag sendte han melding og vil ha kontakt igjen. Altså, kan noen hjelpe meg og si hva i svarte mannfolk som ghoster og plutselig tar kontakt igjen tenker med? Jeg kjenner jeg faktisk er fornærmet for at han tror jeg har så dårlig draget på menn at jeg tar til takke med en som oppfører seg slik. Anonymkode: 433b2...8f1 Nå lurer jeg litt på hva som egentlig har skjedd med folks evne til tilgivelse. Jeg kunne fint tatt opp kontakten igjen hvis noen hadde ghostet meg, men da hadde jeg også forventet en beklagelse eller en forklaring og et oppriktig ønske om forsoning. Det er ikke som om vedkommende har drept noen i familien min. Anonymkode: e14a1...ea3 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #10 Skrevet 29. april 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå lurer jeg litt på hva som egentlig har skjedd med folks evne til tilgivelse. Jeg kunne fint tatt opp kontakten igjen hvis noen hadde ghostet meg, men da hadde jeg også forventet en beklagelse eller en forklaring og et oppriktig ønske om forsoning. Det er ikke som om vedkommende har drept noen i familien min. Anonymkode: e14a1...ea3 Jeg har heldigvis så bra med meg selv at jeg ikke har noe behov for å ha kontakt med noen som ikke behandler meg med den respekt jeg forventer. Jeg tenker som så at om noen oppfører seg sånn så vil de aldri forandre seg. Jeg tilgir mer enn gjerne om jeg blir bedt om tilgivelse, men det er ikke det samme som at jeg aksepterer oppførselen eller er interessert i videre kontakt. Jeg er ikke svak. Jeg kryper ikke for en eneste mann her i verden. Anonymkode: 433b2...8f1 8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2018 #11 Skrevet 29. april 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har heldigvis så bra med meg selv at jeg ikke har noe behov for å ha kontakt med noen som ikke behandler meg med den respekt jeg forventer. Jeg tenker som så at om noen oppfører seg sånn så vil de aldri forandre seg. Jeg tilgir mer enn gjerne om jeg blir bedt om tilgivelse, men det er ikke det samme som at jeg aksepterer oppførselen eller er interessert i videre kontakt. Jeg er ikke svak. Jeg kryper ikke for en eneste mann her i verden. Anonymkode: 433b2...8f1 Jeg har det ikke bestandig bra med meg selv, jeg er ikke bestandig sterk, og noen ganger kryper jeg. Dette er noe jeg trodde gjaldt alle. Anonymkode: e14a1...ea3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #12 Skrevet 30. april 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det ikke bestandig bra med meg selv, jeg er ikke bestandig sterk, og noen ganger kryper jeg. Dette er noe jeg trodde gjaldt alle. Anonymkode: e14a1...ea3 Virkelig? Jeg hadde aldri giddet å løfte en finger for en person som bare forsvinner, uten noen skikkelig forklaring. Spesielt om han kommer tilbake og bare: ‘sorry hehe vakke egentlig meninga å ditche deg, så eh vi hadde god sex da, så eh prøve igjen kanskje, hehe?» NEXT. Anonymkode: c1d43...8b5 7
Elaine Marley Skrevet 30. april 2018 #13 Skrevet 30. april 2018 (endret) Det samme har jeg opplevd. Ingen forklaring eller noe. Bare "hei, hvordan går det?". Jeg gadd ikke å svare, og synes egentlig at det er ganske frekt. Endret 30. april 2018 av Elaine Marley 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #14 Skrevet 30. april 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Virkelig? Jeg hadde aldri giddet å løfte en finger for en person som bare forsvinner, uten noen skikkelig forklaring. Spesielt om han kommer tilbake og bare: ‘sorry hehe vakke egentlig meninga å ditche deg, så eh vi hadde god sex da, så eh prøve igjen kanskje, hehe?» NEXT. Anonymkode: c1d43...8b5 Nå dro du jo frem verdens dårligste eksempel på beklagelse. Hvis man samarbeider litt kan man komme til dypere og mer meningsfulle samtaler enn det der. Problemet er bare at folk gidder ikke. Det er konkurranse om å være så kul som mulig. Anonymkode: e14a1...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #15 Skrevet 30. april 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Hva er greia egentlig? Datet litt før jul og hadde vel kontakt frem til januar eller begynnelsen av februar. Helt ut av det blå sluttet han å svare. Jeg synes folk som ikke greier å si at de ikke er interessert lengre på skikkelig vis er regelrette feiginger, så jeg var egentlig likeglad jeg ble kvitt han. Og nei, vi hadde ingen intim kontakt. Jeg driver ikke med sånt utenfor forhold, og det er ganske tydelig så han har ingenting å hente der og det vet han. Og plutselig i dag sendte han melding og vil ha kontakt igjen. Altså, kan noen hjelpe meg og si hva i svarte mannfolk som ghoster og plutselig tar kontakt igjen tenker med? Jeg kjenner jeg faktisk er fornærmet for at han tror jeg har så dårlig draget på menn at jeg tar til takke med en som oppfører seg slik. Anonymkode: 433b2...8f1 Når du sier at han ghostet deg, hva mener du da? Altså at han ikke svarte på én melding, eller at han ignorerte deg når du sendte flere meldinger? Anonymkode: 91b7d...f67
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #16 Skrevet 30. april 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er vel ikke av den typen menn pleier å ta til takke med for å si det sånn Anonymkode: 433b2...8f1 Det er du åpenbart nå så Anonymkode: 0a3aa...9be
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #17 Skrevet 30. april 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå dro du jo frem verdens dårligste eksempel på beklagelse. Hvis man samarbeider litt kan man komme til dypere og mer meningsfulle samtaler enn det der. Problemet er bare at folk gidder ikke. Det er konkurranse om å være så kul som mulig. Anonymkode: e14a1...ea3 Ja, men det er oftest (etter min erfaring), akkurat den unnskyldningen eks-dater bruker. Jeg er for å tilgi og hører gjerne på en forklaring, dersom vedkommende har en. Men jeg hadde nok aldri villet date vedkommende igjen. Det handler om min selvrespekt. Når daten plutselig forsvinner uten en forklaring, kan personen like så godt gjøre det igjen. Sånt gidder ikke jeg! Anonymkode: c1d43...8b5 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #18 Skrevet 30. april 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er vel ikke av den typen menn pleier å ta til takke med for å si det sånn Anonymkode: 433b2...8f1 Og det vil si? Og hvem mener du er det? Anonymkode: 09939...8c8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2018 #19 Skrevet 30. april 2018 Det er en grunn til at han ble taus. Noen dropper ut på denne feige måten fordi det er enklest, forbannede strutser. Kanskje du ikke var interessant nok, eller han hadde noe nytt på lur, hvem vet... Hadde ikke svart ham. Det å ta tilbake slike karer viser bare at du fortsatt er keen, og litt desperat, i hans øyne. Hva er oddsen for at han dumper deg på samme måte igjen? Anonymkode: 44a91...1e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå