Gå til innhold

Diskuter fotball

Fremhevede innlegg

Gjest Catalina Culès
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ingenting om fotball, men prøver å lære meg å like det. Stemmer det at det er Liverpool som er best?:biggrin:

Anonymkode: 36471...8d2

Nei det stemmer ikke, FC Barcelona er best :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av æøå*
Skrevet
1 hour ago, æøå* said:

Er nervøs for at Liverpool vinner Champions league. Vil være en katastrofe!

Og Real Madrid som de møter i finalen, har vært langt under pari i år.

Kan bli gøy finale da. :strix:

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Da var CL over for i år. Kjedelig at to keepertabber skulle bli avgjørende, men da Mané utlignet kjapt ble det spenning for en skakket stund. Ufattelig brassespark av Bale!! :sjokkbla: Tror nesten van Basten saksøker ham for brudd på opphavsretten...

Veldig synd med Salahs skade. Nå meldes det at han meget mulig mister VM!

Real har igjen fått vind i seilene, og tar altså sin tredje strake tittel - noe som ikke har skjedd på øverste nivå i Europa på 42 år. CR7 står nå med fem titler totalt, en rekord han deler med fire andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fint at Liverpool tapte! Husker 2005 med grøss, Liverpoolsupportere var ville og gale i et år. Forferdelig.

Men hvorfor er denne tråden på Generell Debatt og Fotball VM-tråden på TV/Film? Er jo umulig å følge med på diskusjoner når det dukker opp tråder om fotball av og til her og av og til et annet sted.

Anonymkode: 5a971...114

• Liker 2
Skrevet

Vanvittig mål av Bale, og en veldig underholdende kamp for en bortimot nøytral tilskuer. Men stakkars, stakkars Karius, snakk om å ha en mareritt-dag på jobben...

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Sånne keepertabber, hører hjemme på løkkefotballen. 

Skrevet
På 2.5.2018 den 11.39, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ingenting om fotball, men prøver å lære meg å like det. Stemmer det at det er Liverpool som er best?:biggrin:

Anonymkode: 36471...8d2

Stemmer det!! 😁 

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Fint at Liverpool tapte! Husker 2005 med grøss, Liverpoolsupportere var ville og gale i et år. Forferdelig.

Ikke så rart de var ville etter den finalen. :P

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Mirakelet i Istanbul er nok tidenes finale, så den slags kan jeg leve med.

26 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Sånne keepertabber, hører hjemme på løkkefotballen. 

Den første var temmelig unik, og aldeles styggheftig! Den andre minner om da Tommy Salo ble mistenkt for å ha smurt Zalo på hanskene i Salt Lake City (ishockey). At disse tabbene gikk Reals vei må være hardt å svelge for en Barca-supporter :troest:

AnonymBruker
Skrevet

Karius, den nye Jørn Jamtfall, eller Bjarte Flem :)

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Karius, den nye Jørn Jamtfall

Jamtfall er smått legendarisk for sine mange komiske tabber! Da gutta i Golden Goal ringte for å spørre om han ville rekonstruere en tabbe på programmet deres spurte Jørn: «Hvilken da?» 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...